Tessenderlo
TIP
Re: Tessenderlo
Tack houdt PVC-buizen in Tessenderlo.
Een andere Ceo, een ander beleid.
Een andere Ceo, een ander beleid.
Goeie zet denk ik.
Zal deze wel winstgevend houden door de kostenverlagingen ipv voor een appel en een ei van de hand te doen om snel de bottomline te verbeteren.
Zal deze wel winstgevend houden door de kostenverlagingen ipv voor een appel en een ei van de hand te doen om snel de bottomline te verbeteren.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ja, als het niet te verkopen valt aan een faire prijs, dan niet verkopen.
Prestaties zijn pover. Afwachten.
Intussen is de remonte al voor een groot deel weggewerkt.
Er komen weer instapmogelijkheden aan.
Dat denk ik ook.Dvdend schreef:Intussen is de remonte al voor een groot deel weggewerkt.
+5% en zonder reden?
JP Morgan heeft zijn shortposities in Tessenderlo afgebouwd.Monrose schreef:+5% en zonder reden?
Ablynx, Ageas, ArcelorMittal, CFE, Euronav, Exmar, IBA, KBC Ancora, Montea, RealDolmen, Sanofi, Sofina, Ter Beke, Tessenderlo, Texaf
Tessenderlo stijgt vandaag fors met dank aan een koopadvies van ABN Amro en een koersdoel van 26 euro.
ABN Amro spreekt van "In Tack we trust".
Ik zit daarmee op dezelfde golflengte van ABN Amro want ook ik heb een groot vertrouwen in Ceo L. Tack.
Alhoewel ik denk dat hij toch de nodige tijd zal nodig hebben om de stal uit te mesten en Tessenderlo opnieuw goed op de rails te zetten.
ABN Amro spreekt van "In Tack we trust".
Ik zit daarmee op dezelfde golflengte van ABN Amro want ook ik heb een groot vertrouwen in Ceo L. Tack.
Alhoewel ik denk dat hij toch de nodige tijd zal nodig hebben om de stal uit te mesten en Tessenderlo opnieuw goed op de rails te zetten.
Tessenderlo blijft profiteren van het koopadvies van ABN Amro van gisteren.
Laatste resultaten waren slecht.
Monrose schreef:Laatste resultaten waren slecht.
Monrose, laatste resultaten waren inderdaad (zeer) slecht, maar ik verwacht dat Ceo Tack het schip Tessenderlo op een termijn van 2 jaar terug in goede wateren zal loodsen.
Ik sta alvast op een bescheiden winst + eenmalig een succesvolle trade gedaan + dividenden ontvangen.
Voor de rest blijf ik rustig en geduldig wachten.
-
- Hero Member
- Contacteer:
zouden die bij verschijnen volgende cijfers nog een dip kunnen krijgen ?
Nicknamesukcs, dit is koffiedik kijken.nicknamesucks schreef:zouden die bij verschijnen volgende cijfers nog een dip kunnen krijgen ?
Ik verwacht wel dat er reeds enig signaal van ommekeer te zien zal zijn, maar het aandeel Tessenderlo is voor mij iets voor een wat langere termijn.
Optibear trust in Greedy. I trust in Ceo Luc Tack.
Wie is greedy?