Tijd om te kopen
TIP
Re: Tijd om te kopen
Als je naar de PE zou gekeken hebben een paar jaar geleden zou je toen al hetzelfde gezegd hebben, en veel winst gemist hebben tussen an en nu.Indalo schreef: ↑31 oktober 2021, 12:25 Ik vind het geen tijd meer om te kopen nu. Wanneer je naar de PE van bv deze dingen kijkt kan je toch moeilijk concluderen dat de beurs goedkoop is?
https://www.ishares.com/nl/particuliere ... rough=true
S&P500 is maar een deel (groot deel) van de wereldmarkt. Andere delen hebben een lagere PE.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Het gaat wel hard en stijl, en wanneer het gaat regenen in de VS....
Panikeren kost veel geld.karine schreef: ↑31 oktober 2021, 15:37Paniek over gastekorten zorgde begin oktober voor een historisch record van meer dan 160 euro/MWh. De Nederlandse TTF-Future, een referentieprijs voor aardgas in onze contreien, zakte vrijdag ruim 10 procent tot 68,5 euro per MWh. Het is voor het eerst sinds eind september dat de gasprijs onder de 70 euro/MWh duikt.
Het kan soms snel keren.
Wie weet er nog dat vorig jaar iedereen 202,86€ op de rekening gestort kreeg als steun om de energierekening te kunnen betalen. Terwijl de energieprijzen toen quasi op nul stonden.
De slimmerikken profiteren van die paniekaanvallen. De rest maakt daar dan complottheorieën van..