Tijdelijke actie ING
TIP
Re: Tijdelijke actie ING
Rente wordt altijd op jaarbasis gepubliceerd. Dat is namelijk wettelijk verplicht. Ik kan mij inbeelden dat sommigen hieronder inderdaad zullen denken dat ING een geannualiseerde rente van 8% biedt, maar dat zullen zeker niet de klanten met grootste financiële geletterdheid zijn.
Vooruit Sammy,Sammy2 schreef: ↑24 september 2023, 23:17Dit interesseert mij geen r..t; als jij belooft, neem ik je op jouw woord. PS Het kleingedrukte is van gen tel. Deal is deal.iejoor schreef: ↑24 september 2023, 22:51
En als een bank aanbiedt 4% op 5 jaar dan geloof jij dat je na 5 jaar voor iedere 100€ slechts 4€ krijgt. Zotteke toch.
Trouwens op de website van ING onder sparen > termijndepositos
https://www.ing.be/nl/retail/daily-bank ... m-deposits
.... De rentevoeten worden uitgedrukt op jaarbasis,....
Dummy.
4% op 6 maanden bij ING, 8% op jaarbasis,
zulke goede investering moet je pakken
je zou dom zijn als je dat laat liggen,
pak het.
We weten het nu allemaal wel stilletjes aan..;
Topic mag gesloten worden denk ik???
Topic mag gesloten worden denk ik???
Ironisch dat de vraag om een slotje juist van jou komt, ludo. Jij hebt immers de commotie op gang gebracht. Zonder jouw opmerking in het tweede bericht van dit draadje had er verder geen haan naar gekraaid. 

Ik vind jouw reactie van "achterlijk" Veel meer commotie veroorzakend Yaris.
Sommigen vergeten nog steeds dat deze site vaak gebruikt wordt om bij te leren. Ook ik leer hier veel. Met een bang hartje posten ze na verloop van tijd eens iets op het Forum om dan vaak het deksel op de neus te krijgen.
Dat jullie financiële professors zijn dan ga ik niet ontkennen. Maar de anderen kunnen geleerd zijn op terreinen waar jullie "achterlijk" zijn.
Maar of jullie dat ooit gaan toegeven dat betwijfel ik.
Sommigen vergeten nog steeds dat deze site vaak gebruikt wordt om bij te leren. Ook ik leer hier veel. Met een bang hartje posten ze na verloop van tijd eens iets op het Forum om dan vaak het deksel op de neus te krijgen.
Dat jullie financiële professors zijn dan ga ik niet ontkennen. Maar de anderen kunnen geleerd zijn op terreinen waar jullie "achterlijk" zijn.
Maar of jullie dat ooit gaan toegeven dat betwijfel ik.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vind het raar dat ik dat bericht van ING niet heb gekregen via de app. Waarom bieden ze niet iedereen die info aan?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb wat met de app zitten spelen. Het lukt enkel met vers geld. Ik had recent geld weggehaald bij ING en dat bedrag staat in de min.
Dus stel dat je vorige vrijdag 10k heb overgeschreven van ING naar DB, dan staat er -10k. Stort je dan vandaag 2k van BNP naar ING, dan staat er -8k.
Dus stel dat je vorige vrijdag 10k heb overgeschreven van ING naar DB, dan staat er -10k. Stort je dan vandaag 2k van BNP naar ING, dan staat er -8k.
Staat het wel goed in je PC-banking?
De trouwe dik betalende klant blijft dus in de kou staan.
Dat zie je dikwijls: dat nieuwe klanten betere voorwaarden krijgen dan bestaande klanten. Ook bijvoorbeeld bij telecomoperatoren.
Vanuit hun standpunt niet onlogisch. Ze willen vers geld aanlokken en geen verschuiving van de ene interne rekening naar de andere. Ze zeggen ook niet dat het persé van nieuwe klanten moet komen, maar ook van eigen klanten die hun geld vanuit een andere bank naar hun terugzetten.
Gewoon aankondigen dat je met alles weg gaat bij hen , dan kan er vaak net iets meer…
Ik weet niet waar je dat haalt maar het klopt totaal niet.
Ik betaal 1.9 euro en er wordt geen inkomen op deze rekening gestort.
Ik ben geen financiële professor en die zitten ook niet op dit forum. Wel mensen die er een pak meer van afweten dan ik... en een pak die denken dat ze een pak meer weten. Dat is eigen aan fora.
Maar ik weet wel dat een percentage van intrest altijd op jaarbasis wordt uitgedrukt. Om het makkelijk, leesbaar en vergelijkbaar te maken. Wie daar per se wil over discussiëren dat dat niet eerlijk is... botst gewoon tegen zijn eigen grenzen aan. Het is niet eerlijk dat de zwaartekracht je naar beneden trekt, kan je denken, maar je leert er maar beter mee leven.
Ik wil aan de andere kant heel graag toegeven dat ik op sommige vlakken 'mee' ben en op andere totaal niet.
Het lijkt me dat zelfs de slimste koppen onder die noemer vallen. Daar ben ik er niet één van, voor alle duidelijkheid hier uitdrukkelijk gesteld.
Het zou zelfs goed kunnen dat ze in de voorwaarden duidelijk omschrijven wat ze als 'vers geld' beschouwen en wat niet. Doe er je voordeel mee, zou mijn leraar NL gezegd hebben.mouche schreef: ↑25 september 2023, 09:52 Vanuit hun standpunt niet onlogisch. Ze willen vers geld aanlokken en geen verschuiving van de ene interne rekening naar de andere. Ze zeggen ook niet dat het persé van nieuwe klanten moet komen, maar ook van eigen klanten die hun geld vanuit een andere bank naar hun terugzetten.
Edit : effe het geld hoppen zal niet lukken want je kan het enkel doen met het geld dat je totaal saldo bij de bank groeit na 15 september. Ze hebben zich er op voorzien

""""""""Het bedrag dat voor deze actie in aanmerking komt, komt overeen met de nettotoename van het saldo op je persoonlijke ING-zichtrekeningen, ING-spaarrekeningen, ING-termijnrekeningen en ING Invest Accounts tussen 15 september 2023 en de dag waarop je de promotionele termijndeposito aanvraagt."""" (info ING)
Je hebt trouwens wel degelijk een zichtrekening nodig bij ING om veel andere ING producten te kunnen kopen.
Ook bij de algemene voorwaarden van de termijnrekeningen staat die verplichting vermeld.
@haelewyn ... """ Ik weet niet waar je dat haalt maar het klopt totaal niet.
Ik betaal 1.9 euro en er wordt geen inkomen op deze rekening gestort. """
----------
Als er geen geld op gestort wordt , welk nut heeft het dan om die rekening te hebben of aan te houden
???
Ik betaal 1.9 euro en er wordt geen inkomen op deze rekening gestort. """
----------
Als er geen geld op gestort wordt , welk nut heeft het dan om die rekening te hebben of aan te houden