Tijdelijke actie ING
TIP
Re: Tijdelijke actie ING
Kijk Ludo, Je bent vaak nogal snel in het bepalen wat anderen zoal fout doet omdat jij het misschien anders doet.
Er wordt niet met regelmaat geld op gestort of ook geen vast inkomen. Soms stort ik daar een half jaar niets op.
Of langer.
Tot nu toe hou ik die rekening aan omdat ik er een rekening MOET hebben omdat ik anders geen autoverzekering bij ING kan hebben. En die verzekering krijg ik nu net heel goedkoop. Zo goedkoop dat de kost van de rekening meerdere keren terugverdiend wordt. Mijn verzekeringen worden niet betaald vanaf mijn ING rekening. Ik moet die rekening hebben als voorwaarde. Mijn betalingen voor die polis moeten niet van die rekening komen.
Ik hou die rekening ook aan omdat ING voor mijn gebruik en bestemmingen mij het beste en snelste betalingsverkeer biedt dat er op de markt te krijgen is in België.
En omdat ik er nog een paar producten heb (2 dus) die een zichtrekening van ING vereisen.
Ik moet toegeven dat, gezien de recente verschuivingen op de markt, de kostprijs van 1,9 euro per maand mij er over doet nadenken om mijn klantenrelatie met ING niet te behouden maar voorlopig is dat voor mij nog altijd een stap achteruit en ninet vooruit.
Dus ... houden maar. EN er niet mijn inkomsten laten op storten of ook niet constant geld op zetten.
Waar lees je dat ik zeg dat je iets fout doet????haelewyn schreef: ↑25 september 2023, 10:50
Kijk Ludo, Je bent vaak nogal snel in het bepalen wat anderen zoal fout doet omdat jij het misschien anders doet.
Er wordt niet met regelmaat geld op gestort of ook geen vast inkomen. Soms stort ik daar een half jaar niets op.
Of langer.
Tot nu toe hou ik die rekening aan omdat ik er een rekening MOET hebben omdat ik anders geen autoverzekering bij ING kan hebben. En die verzekering krijg ik nu net heel goedkoop. Zo goedkoop dat de kost van de rekening meerdere keren terugverdiend wordt. Mijn verzekeringen worden niet betaald vanaf mijn ING rekening. Ik moet die rekening hebben als voorwaarde. Mijn betalingen voor die polis moeten niet van die rekening komen.
Ik hou die rekening ook aan omdat ING voor mijn gebruik en bestemmingen mij het beste en snelste betalingsverkeer biedt dat er op de markt te krijgen is in België.
En omdat ik er nog een paar producten heb (2 dus) die een zichtrekening van ING vereisen.
Ik moet toegeven dat, gezien de recente verschuivingen op de markt, de kostprijs van 1,9 euro per maand mij er over doet nadenken om mijn klantenrelatie met ING niet te behouden maar voorlopig is dat voor mij nog altijd een stap achteruit en ninet vooruit.
Dus ... houden maar. EN er niet mijn inkomsten laten op storten of ook niet constant geld op zetten.
Conclusie is dus omdat je er enkele betalende produkten hebt lopen betaal je maar 1,90 euro voor die zichtrekening......
Zou kunnen dat je er ook een bepaalde geldsom op geparkeerd hebt die je niet direkt nodig hebt...
Zo doe ik het althans. spreiden van mijn kapitaal over verschillende rekeningen bij verschillende banken die ik voor de rest
( dagelijks gebruik ) niet benut...
Zo ongeveer ja ... Er staat geld genoeg op om mijn ING spaarrekening 500 euro per maand te voeden. Zodat ik er een tijd niet moet naar kijken. Dat bedrag heb ik wel verkleind nu de intrest geen 0.11 meer is overal.
Ik hou de rekening omdat ik enkele betalende producten heb waarbij de zichtrekening van ING verplicht is.
Ik zou altijd 1,9 euro betalen per maand voor die rekening. Ook als ik die producten niet had. Nog nergens gelezen dat het anders zou zijn (Maar vergissingen zijn altijd mogelijk).
Ik hou de rekening omdat ik enkele betalende producten heb waarbij de zichtrekening van ING verplicht is.
Ik zou altijd 1,9 euro betalen per maand voor die rekening. Ook als ik die producten niet had. Nog nergens gelezen dat het anders zou zijn (Maar vergissingen zijn altijd mogelijk).
-------------haelewyn schreef: ↑25 september 2023, 11:48 Zo ongeveer ja ... Er staat geld genoeg op om mijn ING spaarrekening 500 euro per maand te voeden. Zodat ik er een tijd niet moet naar kijken. Dat bedrag heb ik wel verkleind nu de intrest geen 0.11 meer is overal.
Blijkbaar zijn ze je vergeten en geniet je nog van het voordeel dan

DO MORE Pack
Het vaste maandtarief van het pack bedraagt 5 euro, maar als je ten minste 700 euro per maand op je zichtrekening stort, krijg je korting en betaal je maar 1,90 euro per maand.
Dit moet je weten voor je begint
Je moet minimaal 700 euro per maand op je zichtrekening storten om van deze lagere kosten te profiteren. Het bedrag kan uit verschillende bronnen komen en hoeft niet in 1 keer te worden betaald. Het kan bijvoorbeeld een combinatie zijn van pensioenbetalingen, uitkeringen, salaris enz.
Betalingen afkomstig van andere ING-zichtrekeningen voor privégebruik van dezelfde houder worden niet in aanmerking genomen.
De eerste 2 maanden na de opening van je zichtrekening profiteer je automatisch van het verlaagde maandbedrag. Dit geeft je de tijd om de nodige maatregelen te nemen om je inkomen op je rekening te laten storten. Als je vanaf de derde maand niet minimaal 700 euro stort, betaal je het standaardtarief van 5 euro per maand
Ludo, het zou helpen moest je wat verder kijken dan je neus lang is. Er is namelijk ook het Do Basic pack en dat kost €1,90 per maand zonder enige voorwaarde.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Het zou voor ieder hier helpen of geholpen hebben om te besparen als er voorafgaand wat meer info of een link zou gegeven worden over een zichtrekening van 1,90 euro/maand zonder voorwaarden ..... Spaargids weet je wel....
Ik was namelijk niet de enige die verbaasd was dat het maar 1,90 euro/maand was..
haelewyn schreef: ↑25 september 2023, 10:18Ik weet niet waar je dat haalt maar het klopt totaal niet.
Ik betaal 1.9 euro en er wordt geen inkomen op deze rekening gestort.
Ik ben geen financiële professor en die zitten ook niet op dit forum. Wel mensen die er een pak meer van afweten dan ik... en een pak die denken dat ze een pak meer weten. Dat is eigen aan fora.
Maar ik weet wel dat een percentage van intrest altijd op jaarbasis wordt uitgedrukt. Om het makkelijk, leesbaar en vergelijkbaar te maken. Wie daar per se wil over discussiëren dat dat niet eerlijk is... botst gewoon tegen zijn eigen grenzen aan. Het is niet eerlijk dat de zwaartekracht je naar beneden trekt, kan je denken, maar je leert er maar beter mee leven.
Ik wil aan de andere kant heel graag toegeven dat ik op sommige vlakken 'mee' ben en op andere totaal niet.
Het lijkt me dat zelfs de slimste koppen onder die noemer vallen. Daar ben ik er niet één van, voor alle duidelijkheid hier uitdrukkelijk gesteld.
Het zou zelfs goed kunnen dat ze in de voorwaarden duidelijk omschrijven wat ze als 'vers geld' beschouwen en wat niet. Doe er je voordeel mee, zou mijn leraar NL gezegd hebben.mouche schreef: ↑25 september 2023, 09:52 Vanuit hun standpunt niet onlogisch. Ze willen vers geld aanlokken en geen verschuiving van de ene interne rekening naar de andere. Ze zeggen ook niet dat het persé van nieuwe klanten moet komen, maar ook van eigen klanten die hun geld vanuit een andere bank naar hun terugzetten.
Ik ben inderdaad fout , het pakket Do Basic vereist geen loon ofzo , ikzelf heb het pakket do more , dat vereist dit wel . Mijn excuses voor de verkeerde info :-)
Edit : effe het geld hoppen zal niet lukken want je kan het enkel doen met het geld dat je totaal saldo bij de bank groeit na 15 september. Ze hebben zich er op voorzien
""""""""Het bedrag dat voor deze actie in aanmerking komt, komt overeen met de nettotoename van het saldo op je persoonlijke ING-zichtrekeningen, ING-spaarrekeningen, ING-termijnrekeningen en ING Invest Accounts tussen 15 september 2023 en de dag waarop je de promotionele termijndeposito aanvraagt."""" (info ING)
Je hebt trouwens wel degelijk een zichtrekening nodig bij ING om veel andere ING producten te kunnen kopen.
Ook bij de algemene voorwaarden van de termijnrekeningen staat die verplichting vermeld.
Het is je volledig vergeven !
Het gaf me de kans om nog eens iets te schrijven waar de gemeenschap iets van kan bijleren..

Dus als ik een zichtrekening open met € 11,40 op kan ik genieten van die termijnrekening 4% en na 6 maand de relatie beeindigen ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je zal de zichtrekening 6 maand en een paar dagen hebben, dus doe er 1,9 bij voor een extra maand. Scheelt een Duvelke 
Dat kon je ook zelf opzoeken he ludo.
Zo moeilijk is dat allemaal niet.
Het zou handiger zijn als de aardappelen in lidl al gekookt liggen, warm op een bord.. liefst met groenten en vlees erbij ineens.
Ze gaan me zien komen als ik dat in de winkel voorstel.
Waarom moet ik iets gaan opzoeken en gaan uitpluizen en mijn tijd erin gaan steken voor iets dat ik niet nodig heb????haelewyn schreef: ↑26 september 2023, 09:42Dat kon je ook zelf opzoeken he ludo.
Zo moeilijk is dat allemaal niet.
Het zou handiger zijn als de aardappelen in lidl al gekookt liggen, warm op een bord.. liefst met groenten en vlees erbij ineens.
Ze gaan me zien komen als ik dat in de winkel voorstel.
Het was omdat er tegengestelde meningen waren over het bedrag dat ik gaan kijken ben, en was dan nog mis..
Is het niet dat "" hij die iets beweert, dit moet aantonen """

"""" KEEP LIFE SIMPEL """""
Als je het niet nodig hebt... waarom moet ik dan een link posten ?
Voor het andere : niet noodzakelijk, lijkt het me.
Het staat jou en de anderen vrij om me niet te geloven.
Misschien, als dat het geval was, zou ik wel een link gaan zoeken zijn.
Ludo man... je stresst teveel. Dat is niet gezond.
Be happy !
Ik wens je nog altijd een gezond, lang en gelukkig leven toe.