Tijdelijke actie ING
TIP
Re: Tijdelijke actie ING
Doe niet onnozel man,, je weet goed genoeg wat ik bedoel,haelewyn schreef: ↑26 september 2023, 10:11Als je het niet nodig hebt... waarom moet ik dan een link posten ?
Voor het andere : niet noodzakelijk, lijkt het me.
Het staat jou en de anderen vrij om me niet te geloven.
Misschien, als dat het geval was, zou ik wel een link gaan zoeken zijn.
Ludo man... je stresst teveel. Dat is niet gezond.
Be happy !
Ik wens je nog altijd een gezond, lang en gelukkig leven toe.
Heeft geen zin om je te blijven verdedigen gelijk een duivel in een wijwatervat hoor....
Een gepaster/ genuanceerder / intelligenter antwoord van jou had kunnen zijn
" Inderdaad , had misschien handig geweest er een link bij te plaatsen "
Laatst gewijzigd door ludo op 26 september 2023, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals bij Makro vroeger. De levensmiddelen die ze daar verkochten kon je tegen een bescheiden prijsje ook klaargemaakt in het Makro restaurant kopen.
Zoals een wijze, oude man zei: er zijn ergere dingen dan dat ...

Dat was me ook opgevallen. Die laatste uitspraak hierboven komt van dezelfde man die voor 6 maanden een rekening bij een bank wil openen om van een tijdelijke actie te profiteren.

Voila.... ga straks even voor de spiegel staan en herhaal die woorden tegen jezelf. Dan ben je bijna halfweg.
Je moet op spaargids oppassen om iemand een zeveraar te noemen. Vandaar dat ik het anders geformuleerd heb uit beleefdheid.
Neen, die link plaatsen was overbodig. Iedereen met een kleine hoeveelheid gezond verstand kan googlen en dat op 30 seconden zelf vinden. Wie dat er niet voor over heeft moet het zelf maar weten zeker ?
Ik ken een supermarkt, zeer ver van hier, waar je met een stuk vlees uit de winkel naar een bediende van de beenhouwerij kan gaan en vragen om het te bakken.
Zonder meerprijs. Als dat niet zuinig is.
haelewyn schreef: ↑27 september 2023, 14:27Voila.... ga straks even voor de spiegel staan en herhaal die woorden tegen jezelf. Dan ben je bijna halfweg.
Je moet op spaargids oppassen om iemand een zeveraar te noemen. Vandaar dat ik het anders geformuleerd heb uit beleefdheid.
Neen, die link plaatsen was overbodig. Iedereen met een kleine hoeveelheid gezond verstand kan googlen en dat op 30 seconden zelf vinden. Wie dat er niet voor over heeft moet het zelf maar weten zeker ?
----------
Al goe dat onnozelaar zijn géén pijn doet, je zou nogal afzien.. Aan gezond verstand heb je blijkbaar ook al een gebrek aan.. .
ludo schreef: ↑27 september 2023, 15:59haelewyn schreef: ↑27 september 2023, 14:27
Voila.... ga straks even voor de spiegel staan en herhaal die woorden tegen jezelf. Dan ben je bijna halfweg.
----------
Al goe dat onnozelaar zijn géén pijn doet om dergelijke fatasierijke kinderpraat uit te kramen.. je zou nogal afzien.. Aan gezond verstand heb je blijkbaar ook al een gebrek aan.. .
Nog vragen of zij frietjes en groentjes bij doen; misschien ook een glaasje wijn? Kan het nog zotter?haelewyn schreef: ↑27 september 2023, 14:27Voila.... ga straks even voor de spiegel staan en herhaal die woorden tegen jezelf. Dan ben je bijna halfweg.
Ik ken een supermarkt, zeer ver van hier, waar je met een stuk vlees uit de winkel naar een bediende van de beenhouwerij kan gaan en vragen om het te bakken.
Zonder meerprijs. Als dat niet zuinig is.

Dit topic is helemaal afgedwaald. Het wordt dan ook gesloten.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!