Tijdsprokkels
Re: Tijdsprokkels
Vandaag in de GVA: "Meisje (14) mag lichaam van rechter laten invriezen totdat er behandeling is voor haar ziekte."
Het lichaam van de rechter?
Het lichaam van de rechter?
Doet me denken aan een boekje dat ik vroeger had "Zus lag in bed met sinterklaas".
Als met het omkeerd is het wel duidelijk
Sinterklaas lag in bed met zus ( probleem opgelost, geen onduidelijkheid )
Sinterklaas lag in bed met zus ( probleem opgelost, geen onduidelijkheid )
Ik kwam vanmorgen onze buurvrouw tegen op de parking van de supermarkt. Ze was eieren aan het leggen in haar auto.
Op redactie.be: 2 miljard e-mails per seconde, 182 miljard e-mails per dag: bij DeRedactie.be zijn er maar 91 seconden in een dag ?
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2827580
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2827580
dit fragment is ook een goeie:
"Begin 2016 liepen we met 7,36 miljard mensen rond op onze aarde. Behoorlijk veel, maar het aantal bestaande mailadressen is daar een veelvoud van. Er staan maar liefst 4,35 biljoen e-mailaccounts geregistreerd. 1 biljoen is duizend miljard."
iedereen zou dus gemiddeld 600 emailaccounts hebben
1 biljoen is inderdaad duizend miljard maar 1 billion is maar 1 miljard!
"Begin 2016 liepen we met 7,36 miljard mensen rond op onze aarde. Behoorlijk veel, maar het aantal bestaande mailadressen is daar een veelvoud van. Er staan maar liefst 4,35 biljoen e-mailaccounts geregistreerd. 1 biljoen is duizend miljard."
iedereen zou dus gemiddeld 600 emailaccounts hebben
1 biljoen is inderdaad duizend miljard maar 1 billion is maar 1 miljard!
Artikel is ondertussen aangepast: per seconde worden er maar 2 miljoen e-mails verstuurd
moest de redactie spaargids niet hebben, dan waren ze al lang failliet wegens de vele blunders
Vandaag in De Standaard een bijdrage door de welbekende Nico Pantelis: Bedrijfsleiders dumpen Trump
Waaruit volgende quote:
Los van het feit dat er tegenover elke verkoper een koper staat en die verhouding dus moeilijk kan wijzigen, zou ik eerder denken dat de correcte tekst (zoals trouwens onder de grafiek aangegeven is):
de verhouding van inside verkopers tegenover kopers ....
Waaruit volgende quote:
...Op de volgende grafiek, ..., is duidelijk te zien dat de insiders massaal momenteel hun aandelen verkopen. De ratio van kopers versus verkopers schiet daardoor de hoogte in.
Los van het feit dat er tegenover elke verkoper een koper staat en die verhouding dus moeilijk kan wijzigen, zou ik eerder denken dat de correcte tekst (zoals trouwens onder de grafiek aangegeven is):
Wat anders dan Pantelis hier:Belca2 schreef:Vandaag in De Standaard een bijdrage door de welbekende Nico Pantelis: Bedrijfsleiders dumpen Trump
Waaruit volgende quote:...Op de volgende grafiek, ..., is duidelijk te zien dat de insiders massaal momenteel hun aandelen verkopen. De ratio van kopers versus verkopers schiet daardoor de hoogte in.
https://finance.yahoo.com/news/buffett- ... 00948.html
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Onvergeeflijk.
Als dividendbelegger doet dat pijn aan mijn ogen !
Als dividendbelegger doet dat pijn aan mijn ogen !
https://twitter.com/orakelvanoilsjt
Amai een dividend met een "t", bij sommige kranten nemen ze toch ook iedereen aan
http://www.gva.be/cnt/dmf20170310_02772 ... n-vereiste
De opleiding van dertig dagen per nieuw aangeworven werknemer kost Janssens Field Services ruim één miljoen euro aan materiaal, naast de tijd die andere werknemers van het bedrijf er moeten insteken.
Omgerekend dus meer dan 33333 euro PER DAG. Krijgen die werknemers tijdens hun 30 dagen opleiding elke dag een nieuwe firmawagen? Hoe gaat JFS dat ooit terugverdienen?
De opleiding van dertig dagen per nieuw aangeworven werknemer kost Janssens Field Services ruim één miljoen euro aan materiaal, naast de tijd die andere werknemers van het bedrijf er moeten insteken.
Omgerekend dus meer dan 33333 euro PER DAG. Krijgen die werknemers tijdens hun 30 dagen opleiding elke dag een nieuwe firmawagen? Hoe gaat JFS dat ooit terugverdienen?
In dit geval leest u het verkeerd, en GVA correct. In uw interpretatie zou de 'per nieuw aangeworven werknemer' na 'aan materiaal' staan. In deze zin is de 'per nieuw aangeworven werknemer' duidelijk gelinkt aan de 30 dagen.
Het onderwerk is de opleiding 'die 30 dagen duurt per werknemer'.
Soms moeten we het ook niet té ver gaan zoeken hé
Het onderwerk is de opleiding 'die 30 dagen duurt per werknemer'.
Soms moeten we het ook niet té ver gaan zoeken hé