Tijdsprokkels
Re: Tijdsprokkels
Lol, MOL !!!
Hoeveel euro krijg je bij uw bank als je 32,2 miljard dollar om zet?
Hoeveel euro krijg je bij uw bank als je 32,2 miljard dollar om zet?
Sorry, Pukkie, ik begrijp het nog steeds niet. Maar dat ligt dan ongetwijfeld aan mij.
Edit: nu snap ik hem. Trage frank vandaag.
Edit: nu snap ik hem. Trage frank vandaag.
Advertentie in De Standaard:
Ik hoop dat hun Engels beter is dan hun Nederlands. Misschien moeten ze zelf maar een cursus volgen "Verbeter u Nederlands".
Ik hoop dat hun Engels beter is dan hun Nederlands. Misschien moeten ze zelf maar een cursus volgen "Verbeter u Nederlands".
Blijkbaar volgen ze bij De Standaard ook het forum op Spaargids. De fout is rechtgezet.
Over een hele carrière kan het loonverschil tussen mannen en vrouwen oplopen tot 1,2 miljoen euro”: zo leer je wél onderhandelen over je loon.
uit HLN
1.200.000 € delen door 540 (45 jaar x 12 maanden) = 2222.22 € per maand ?
uit HLN
1.200.000 € delen door 540 (45 jaar x 12 maanden) = 2222.22 € per maand ?
Ze hebben dus ergens her hoogste vrouwelijke loon met het hoogste mannelijke vergeleken, en op basis van één outlier een statistiekje gemaakt.
Ik verwacht niet ninder van HLN.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Ik dacht dat ik in Gazet van Antwerpen reclame voor De Tijd zag staan:
"GVA Avond: neem 's avonds de tijd om te lezen wat er vandaag is gebeurd."
"GVA Avond: neem 's avonds de tijd om te lezen wat er vandaag is gebeurd."
ze hadden er misschien voor de spaargidsers kunnen bijschrijven
neem 's avonds de tijd (*) om te lezen wat er vandaag is gebeurd
(*) indien je het gratis wil lezen, raadpleeg spaargids om online ( met vertraging ) te kunnen lezen via je plaatselijke bib.
neem 's avonds de tijd (*) om te lezen wat er vandaag is gebeurd
(*) indien je het gratis wil lezen, raadpleeg spaargids om online ( met vertraging ) te kunnen lezen via je plaatselijke bib.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Lucio Aquino is nu ook opgepakt voor drugshandel.zwembad schreef: ↑29 augustus 2015, 09:07
"In maart 2014 werd Silvio Aquino veroordeeld tot vier jaar cel voor zijn aandeel in de tot dan toe grootste xtc-vangst ter wereld. In de haven van Melbourne (Australië) was in juni 2007 een vrachtschip uit Napels aangemeerd mer 15 miljoen xtc-pillen aan boord. De 4,5 miljoen ton drugs, goed voor een marktwaarde van 96 miljoen euro. zaten erestopt in blikken tomatenpuree."
Ik ken heel die familie(niet persoonlijk) en iedere keer ze in het nieuws komen ben ik toch even ermee bezig.
-
- Full Member
- Contacteer:
Een traantje wegpinken voor al het leed en de onrechtvaardigheid tegenover die familie of wat ?Timoootjex schreef: ↑3 mei 2023, 12:46 en iedere keer ze in het nieuws komen ben ik toch even ermee bezig.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nee meer om professionele redenen
Ge bent de coiffeur van heel de familie
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
zou toch maar opletten op zoiets op spaargids te schrijven, wie weet vallen de flikken wel in je woning binnen
-
- Hero Member
- Contacteer:
ik ga er verder ook niet op in. Heeft alleszinds niets te maken met hun slechte kanten.
Ik neem er verder afstand van want idd niet alles moet hier gezegd worden.
Het is gewoon ik ken de namen maar het is sowieso een heel bekende familie in Limburg?.