Tijdsprokkels
Re: Tijdsprokkels
Daar gaat het niet over. Het artikel doet uitschijnen dat Elia de energieregulator is en aldus de resultaten van Fluxys bepaalt. Gewoon een 'Tijd fail'.
Vorige dinsdag 2 december 2014 bz 28: We gaan niet naar de beurs voor het Geld
Het verhaal van een Brussels vastgoed makelaars kantoor dat naar de beurs (Euronext Parijs) trekt. Met een kapitaal van €225K. We lezen o.a. het volgende:
Als ik goed kan rekenen, dan worden er dus Maximaal 9 (negen) aandelen aangeboden. Van een liquide aandeel gesproken!!
Nazicht bij Euronext leert dat er 450K aandelen zijn, wat de free float verhoogd tot maximaal 9000 aandelen. Iets beter, maar toch nog te speculatief.
Trouwens de naam van het bedrijf? ADVENTURE.BE
Avontuur beloofd.
Het verhaal van een Brussels vastgoed makelaars kantoor dat naar de beurs (Euronext Parijs) trekt. Met een kapitaal van €225K. We lezen o.a. het volgende:
Als ik goed kan rekenen, dan worden er dus Maximaal 9 (negen) aandelen aangeboden. Van een liquide aandeel gesproken!!
Nazicht bij Euronext leert dat er 450K aandelen zijn, wat de free float verhoogd tot maximaal 9000 aandelen. Iets beter, maar toch nog te speculatief.
Trouwens de naam van het bedrijf? ADVENTURE.BE
Avontuur beloofd.
Woensdag 4 maart, blz 7
Mogen we daaruit besluiten dat de bonden inzien dat de werkdruk van de ambtenaren vroeger onaanvaardbaar laag was?
Mogen we daaruit besluiten dat de bonden inzien dat de werkdruk van de ambtenaren vroeger onaanvaardbaar laag was?
zaterdag 7 maart blz 12: Zoekactie naar vlucht MH370 duurt voort.
Men gaat het wel erg diep zoeken!
Men gaat het wel erg diep zoeken!
Ze naderen zelfs de aardkern op zoek naar het vliegtuig!
blijkbaar moet de pers ook al niet meer zonder taalfouten schrijven
http://www.zita.be/nieuws/binnenland/37 ... e-gin.html" onclick="window.open(this.href);return false;
als ze het verschil tussen lijden en leiden al niet meer kennen
http://www.zita.be/nieuws/binnenland/37 ... e-gin.html" onclick="window.open(this.href);return false;
als ze het verschil tussen lijden en leiden al niet meer kennen
Misschien teveel kreeftengin gedronken?paul schreef:blijkbaar moet de pers ook al niet meer zonder taalfouten schrijven...
de tijd dat ze alles eens laten nalezen voor ze het nieuwsbericht plaatsen zal al lang voorbij zijn zeker, en teveel geld kosten ?
Denk ook wel dat die teveel gedronken heeft
Denk ook wel dat die teveel gedronken heeft
het is blijkbaar niet alleen een voorrecht van spaargidsers ( zie forumregels ) om dt-fouten te mogen schrijven , maar ook van bankmoderators
rendementen-vermogensbeheerders-t17895-15.html#p217448" onclick="window.open(this.href);return false;
"De getoonde prestatie is het geannualiseerde rendement en de portefeuilles van MeDirect werden op 31 maart 2014 geüpdatet. "
rendementen-vermogensbeheerders-t17895-15.html#p217448" onclick="window.open(this.href);return false;
"De getoonde prestatie is het geannualiseerde rendement en de portefeuilles van MeDirect werden op 31 maart 2014 geüpdatet. "
Ik denk dat het vanavond sex wordt.
Paul,
ik vrees dat u een onbestaande dt-fout ziet. Geüpdatet is correct geschreven.
gr
ik vrees dat u een onbestaande dt-fout ziet. Geüpdatet is correct geschreven.
gr
http://www.taaltelefoon.be/ge%C3%BCpdat ... 3%BCpdated" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VIP member
- Contacteer:
Toen ik programmeur was, toen spraken we over 'bijwerken', 'afladen' enzDarts schreef:http://www.taaltelefoon.be/ge%C3%BCpdat ... 3%BCpdated
Nadien is de Engelse ziekte gekomen.
Zaterdag 14 maart 2015, blz 36: quote toegeschreven aan W. Buffet door G. Bakelants
Commentaar overbodig. En toch zijn er nog die wachten op een 'correctie' alvorens in te stappen.
Commentaar overbodig. En toch zijn er nog die wachten op een 'correctie' alvorens in te stappen.