De crash van 2018
TIP
Re: De crash van 2018
Even paniek op de beurs, maar ik heb gisteren mijn beste dag ooit op de beurs gehad. De media stonden al klaar: de crash is daar, maar Michiel kon dan die avond nog de bocht maken: 't is een correctie...
Achteraf is het gemakkelijk om te zeggen wat het was of niet was. Op het ogenblik zelf weet je niet waar je voor staat: is het een dipje, een correctie of het begin van een crash?
Wat maakt het dan de beste dag ooit, grote winsten gehaald?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Naspellen is iets makkelijker dan voorspellen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Bah ja, LTRPA +20%, HIBB +5%, GILD/FRAN +2,5%, CINR +2%,... Ik heb toch niet kunnen laten om wat winst te nemen op HIBB, die was meer dan 130% gestegen sinds ik die aankocht, dus toch ergens een bang hartje. De muziek speelt nog en een stoeltje binnen is een stoeltje binnen.
Bij Tripadvisor doen geruchten over een overname de prijs opspringen. Ben benieuwd.
succes mannen, hopelijk is het eindelijk raak voor jullie
de dipkopers hebben gekocht , de macro beleggers die wachten op *-10% bijna , de echte crashfundi's met hun gouden munten zijn precies nog niet wakker.
zoals de getuigen van J ooit zullen ze wel gelijk hebben en is de wereld vergaan.
ps waar blijven de newbies ? iedere belg ondertussen al een mixer
de dipkopers hebben gekocht , de macro beleggers die wachten op *-10% bijna , de echte crashfundi's met hun gouden munten zijn precies nog niet wakker.
zoals de getuigen van J ooit zullen ze wel gelijk hebben en is de wereld vergaan.
ps waar blijven de newbies ? iedere belg ondertussen al een mixer
Ik vermoed dat er wel wat bijgekocht zal zijn, ikzelf heb wat KBC en Inbev bijgekocht. Jij praat zo graag over de mixer pietpraat, heb jij daarvan wat bij ingeslagen dan ?ps waar blijven de newbies ? iedere belg ondertussen al een mixer
Laatst gewijzigd door herby op 7 februari 2018, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
?????pietpiraat schreef: ↑7 februari 2018, 20:38 succes mannen, hopelijk is het eindelijk raak voor jullie
de mixer is fantastisch, als er nog eens een crash komt extact zoals 10 jaar geleden zal enkel de mixer je kunnen redden.
je moet maar zeggen ik ben nieuw hier en ....
en het antwoord op iedere vraag is koop de mixer via me direct. !!!
jammer genoeg heb ik een plan gemaakt en ging ik me daar aan houden en kan ik geen mixer kopen.
ziet er naar uit dat ik binnenkort terug kruit heb om een cartouche te schieten.
je moet maar zeggen ik ben nieuw hier en ....
en het antwoord op iedere vraag is koop de mixer via me direct. !!!
jammer genoeg heb ik een plan gemaakt en ging ik me daar aan houden en kan ik geen mixer kopen.
ziet er naar uit dat ik binnenkort terug kruit heb om een cartouche te schieten.
Waar is dat feestje, hier is dat feestje
nog eventjes geduld en het crashje komt zo crashje komt zo
laat ze maar lachen met de mixer, de mixer zijn beschermd door Mijn kapitaal en me direct !! 4% in de pocket.
proficiat aan al diegene die eindeloos gewacht hebben aan de zijlijn , jullie moment is in aantocht !!!!
nog een beetje en we zitten aan -10% en de macro beleggers kunnen hun eerste kruisraket afvuren.
1 Timoteüs 6:10
https://www.youtube.com/watch?v=IKe2OfXLxuc
nog eventjes geduld en het crashje komt zo crashje komt zo
laat ze maar lachen met de mixer, de mixer zijn beschermd door Mijn kapitaal en me direct !! 4% in de pocket.
proficiat aan al diegene die eindeloos gewacht hebben aan de zijlijn , jullie moment is in aantocht !!!!
nog een beetje en we zitten aan -10% en de macro beleggers kunnen hun eerste kruisraket afvuren.
1 Timoteüs 6:10
https://www.youtube.com/watch?v=IKe2OfXLxuc
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Pietpiraat,
ik kan helemaal niet afleiden uit jouw tekst of je nu ironisch bent of niet.
Ben jij een van die mensen die "eindeloos gewacht hebben aan de zijlijn"? Wat is jouw aanpak dan?
ik kan helemaal niet afleiden uit jouw tekst of je nu ironisch bent of niet.
Ben jij een van die mensen die "eindeloos gewacht hebben aan de zijlijn"? Wat is jouw aanpak dan?
neen ik heb het geduld daar niet voor, heb een jaartje geleden alles ingezet
ik ben te laat bekeerd tot de mixer en zal daar eeuwig voor boeten.
berouw komt na de zonde
Spreuken 28:13
ik ben te laat bekeerd tot de mixer en zal daar eeuwig voor boeten.
berouw komt na de zonde
Spreuken 28:13
Pietpiraat is de nar van het forum. Elk hof heeft behoefte aan minstens 1 nar. :-)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Jup op fora is er geen ruimte voor twee meningen en al helemaal geen dialoog
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Iemand meer kennis mbt het Hindenburg Omen ?
Deze is terug opgedoken en daarop volgend komt er (meestal) een serieuze correctie
Deze is terug opgedoken en daarop volgend komt er (meestal) een serieuze correctie