TV Vlaanderen app.
Re: TV Vlaanderen app.
Waarom hechten jullie zoveel belang aan opnemen? Wanneer bekijken jullie ooit een opname opnieuw? Een goede film wil ik wel eens een tweede keer zien omdat je de tweede keer details ziet die je de eerste keer niet had gezien. Maar als je hem een derde keer bekijkt ken je de dialogen al van buiten.
Ik neem altijd alles op wat ik wil zien en dan kijk ik wanneer ik er tijd/zin in heb. Ik zou daar erg aan missen. Meestal is het binnen de week, maar zeker niet altijd. Ik bekijk die opnames maar 1 keer…Yaris schreef: ↑29 november 2023, 16:05 Waarom hechten jullie zoveel belang aan opnemen? Wanneer bekijken jullie ooit een opname opnieuw? Een goede film wil ik wel eens een tweede keer zien omdat je de tweede keer details ziet die je de eerste keer niet had gezien. Maar als je hem een derde keer bekijkt ken je de dialogen al van buiten.
Maar wat is nu juist de wereld van verschil voor jou?
Laatst gewijzigd door Barryke op 29 november 2023, 19:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Yaris schreef: ↑29 november 2023, 16:05 Waarom hechten jullie zoveel belang aan opnemen? Wanneer bekijken jullie ooit een opname opnieuw? Een goede film wil ik wel eens een tweede keer zien omdat je de tweede keer details ziet die je de eerste keer niet had gezien. Maar als je hem een derde keer bekijkt ken je de dialogen al van buiten.
Als je eens niet de "goesting" hebt om verder te kijken, omwille van "diverse" redenen, kan je achteraf nog eens terugspoelen...
Ik wist het zelf niet, maar ik heb blijkbaar nog een verouderd tv-abonnement en decoder waarbij je moet zappen of nummers van kanalen ingeven. Ik heb rondgekeken op de sites van Telenet en Proximus en hun huidig aanbod van tv is allemaal met een scherm met icoontjes waarop je moet klikken zoals bij TV Vlaanderen. Vandaar dat ik achterover viel van het verschil in de manier van tv kijken.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: TV Vlaanderen app. BBC First
ben telenet klant maar van plan over te stappen naar tv vlaanderen.
Ik volg nogal veel series op BBC First maar zou toch graag weten of er op tv vlaanderen ook ondertiteling is zoals op telenet.
Ik volg nogal veel series op BBC First maar zou toch graag weten of er op tv vlaanderen ook ondertiteling is zoals op telenet.