uitbreiden aanbod (mix)fondsen
Re: uitbreiden aanbod (mix)fondsen
Volg dit fonds een tijdje en zou dit ook wel willen aankopen bij Rabo.Yolavapa schreef:Dit mixfonds zou interessant kunnen zijn in jullie Invesco aanbod
Invesco Funds - Invesco Pan European High Income Fund Class A Accumulation
LU0243957239
groetjes
Rabo, dit fonds op korte termijn te koop aanbieden moet toch mogelijk zijn, gezien jullie al meerdere fondsen van fondsbeheerder Invesco verdelen... kunnen jullie hiervoor eens een inspanning leveren?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het is inderdaad makkelijker om een fonds toe te voegen van een fondsenhuis dat alvast in onze selectie is opgenomen.
En dit fonds staat ook op onze short list om van naderbij te bekijken. De belissing om het fonds al dan niet toe te voegen, wordt normaal binnen enkele weken genomen. Hou alvast onze nieuwsbrief Focus op Fondsen in de gaten om als eerste nieuwe fondsen bij Rabobank.be te ontdekken!
En dit fonds staat ook op onze short list om van naderbij te bekijken. De belissing om het fonds al dan niet toe te voegen, wordt normaal binnen enkele weken genomen. Hou alvast onze nieuwsbrief Focus op Fondsen in de gaten om als eerste nieuwe fondsen bij Rabobank.be te ontdekken!
Ik heb er al iets van gekocht bij medirect.Yolavapa schreef:Dit mixfonds zou interessant kunnen zijn in jullie Invesco aanbod
LU0243957239
groetjes
Rabo, ik hoop op een positief gevolg in de nabije toekomst. Bedankt alvast.
ik ben reeds zeer tevreden van het kwaliteitsvolle fondsenaanbod van rabobank (en breid mijn ptf maandelijks uit), en bekijk regelmatig de focus op fondsen (vind ik zeer informatief), de manier waarop zij zich profileren (spaarrente altijd redelijk hoog, maar niet te hoog zodat er op korte termijn toch moet verlaagd worden...),... De 0%-kosten structuur voor de fondsen is schitterend, en zelfs de 1%-instapkost voor carmignac patrimoine zou ik graag betalen als ik defensieve beleggingen zou kopen. ik begrijp alvast de filosofie dat de klant niet moet verdrinken in een "oneindig" aanbod van fondsen, en dat er liever gefocust wordt op een "kern" aanbod.
Echter: fondsen met uitstekend track record genre skagen/ethna/aberdeen glb emerg mkts/R valor/bestinver... (en dito beheerders) zouden een signifcante meerwaarde bieden (desnoods met instapkost > 0%). Echter, ik besef dat het altijd makkelijker lijkt van de kant van de klant uit, en ik heb geduld. :-) (Ik post dit enkel in de veronderstelling dat, wanneer we met genoeg vragende klanten zijn, ik eindelijk skagen/bestinver fondsen zal kunnen kopen bij rabobank :-))
Bedankt voor de goede service (die ongetwijfeld zal verbeteren)!
Echter: fondsen met uitstekend track record genre skagen/ethna/aberdeen glb emerg mkts/R valor/bestinver... (en dito beheerders) zouden een signifcante meerwaarde bieden (desnoods met instapkost > 0%). Echter, ik besef dat het altijd makkelijker lijkt van de kant van de klant uit, en ik heb geduld. :-) (Ik post dit enkel in de veronderstelling dat, wanneer we met genoeg vragende klanten zijn, ik eindelijk skagen/bestinver fondsen zal kunnen kopen bij rabobank :-))
Bedankt voor de goede service (die ongetwijfeld zal verbeteren)!
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Kunnen jullie ook 1 van deze 2 overwegen:
Blackrock Global Funds Natural Resources Growth & Income fund (LU0612318385)
Aberdeen Global -World Resources Equity Fund (LU0505663152)
Twee fantastische "natural resources" fondsen (van fondshuizen die jullie al in portefeuille hebben); en veel beter presterend dan de twee die jullie wel aanbieden (JPMorgan Global Natural Resources A, en Carmignac Commodities A). Ik stap onmiddellijk in en ik ken nog ander volk met deze intentie.
Ik ben er zeker van dat jullie met jullie huidige kostenstructuur ('t is te zeggen: zo goed als geen kosten) en een iets ruimer aanbod veel veel meer geld kunnen aantrekken, zeker op dit moment.
Blackrock Global Funds Natural Resources Growth & Income fund (LU0612318385)
Aberdeen Global -World Resources Equity Fund (LU0505663152)
Twee fantastische "natural resources" fondsen (van fondshuizen die jullie al in portefeuille hebben); en veel beter presterend dan de twee die jullie wel aanbieden (JPMorgan Global Natural Resources A, en Carmignac Commodities A). Ik stap onmiddellijk in en ik ken nog ander volk met deze intentie.
Ik ben er zeker van dat jullie met jullie huidige kostenstructuur ('t is te zeggen: zo goed als geen kosten) en een iets ruimer aanbod veel veel meer geld kunnen aantrekken, zeker op dit moment.
De 2 bovengenoemde fondsen zijn zeker de moeite om in je portefeuille te hebben
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hierbij onze anwoorden op jullie suggesties en vragen:
@Raoul van Buffelen: Een van de twee valt zeker te overwegen. Over de markttiming spreken we ons uiteraard niet uit ;-)
@ Sanakoev: Wij zijn blij dat u ons fondsenaanbod apprecieert. De meeste van uw voorstellen zijn al uitgebreid geanalyseerd.
Enkele opmerkingen:
- Aberdeen Global Emerging Markets zit met een soft closure en mogen wij niet aanbieden.
- Ethenea heeft tot nader order nog altijd een exclusiviteitscontract met een andere verdeler in België. Weet dat Rabobank.be enkel fondsen van een huis gaat verdelen indien er een distributieovereenkomst kan getekend worden. Sommige verdelers achten dit niet nodig en verdelen de fondsen toch, zonder eventuele dienstverlening en back-up.
- Skagen is een valabele naam en wordt ernstig overwogen.
@Raoul van Buffelen: Een van de twee valt zeker te overwegen. Over de markttiming spreken we ons uiteraard niet uit ;-)
@ Sanakoev: Wij zijn blij dat u ons fondsenaanbod apprecieert. De meeste van uw voorstellen zijn al uitgebreid geanalyseerd.
Enkele opmerkingen:
- Aberdeen Global Emerging Markets zit met een soft closure en mogen wij niet aanbieden.
- Ethenea heeft tot nader order nog altijd een exclusiviteitscontract met een andere verdeler in België. Weet dat Rabobank.be enkel fondsen van een huis gaat verdelen indien er een distributieovereenkomst kan getekend worden. Sommige verdelers achten dit niet nodig en verdelen de fondsen toch, zonder eventuele dienstverlening en back-up.
- Skagen is een valabele naam en wordt ernstig overwogen.
Ik ben geïnteresseerd in beleggen in Japanse smaller companies. Jullie bieden een fonds van BlackRock aan, maar het rendement daarvan is maar een mager beestje. Kunnen jullie dat niet vervangen door het gelijkaardig fonds van Henderson? Dat presteert veel beter. Of is het verschil in rendement uitsluitend te wijten aan de valuta (EUR versus USD)?
Uitbreiden van het aanbod = nieuwe klanten winnen en oude klanten tevreden stellen
Het overwegen waard:
Franklin Biotechnology Discovery A Acc met notering in USD en Isincode LU0109394709
Invesco Continental Europe Eq ( Isincode IE0030382133 )
Het overwegen waard:
Franklin Biotechnology Discovery A Acc met notering in USD en Isincode LU0109394709
Invesco Continental Europe Eq ( Isincode IE0030382133 )
Beste woordvoerder,landethk schreef:Volg dit fonds een tijdje en zou dit ook wel willen aankopen bij Rabo.Yolavapa schreef:Dit mixfonds zou interessant kunnen zijn in jullie Invesco aanbod
LU0243957239
groetjes
Rabo, dit fonds op korte termijn te koop aanbieden moet toch mogelijk zijn, gezien jullie al meerdere fondsen van fondsbeheerder Invesco verdelen... kunnen jullie hiervoor eens een inspanning leveren?
We zijn ondertussen enkele weken verder en is over de toevoeging van dit Invesco-fonds of andere voorgestelde fondsen al een beslissing genomen of nieuws over?
Geachte Rabobank woordvoerder,
Is er een uitbreiding van het aanbod (mix)fondsen in aantocht ?
Lijstje interessante fondsen:
LU0243957239
FR0011253624
LU0072462426
LU0284394821
LU0243957239
FR0007050190
LU0068578508
LU0136412771
FR0000401366
LU0284394235
GB00B1VMCY93
Deze fondsen kunnen misschien een meerwaarde zijn ?
mvg
Is er een uitbreiding van het aanbod (mix)fondsen in aantocht ?
Lijstje interessante fondsen:
LU0243957239
FR0011253624
LU0072462426
LU0284394821
LU0243957239
FR0007050190
LU0068578508
LU0136412771
FR0000401366
LU0284394235
GB00B1VMCY93
Deze fondsen kunnen misschien een meerwaarde zijn ?
mvg
We horen niets van onze Rabo-woordvoerder, maar mogelijks zit er toch iets aan het bewegen... Deze namiddag zag ik in de beveiligde omgeving van Rabobank tussen de 'Complete Funds' het mixfonds Invesco Pan Europen High Income Fund Class A staan, weliswaar wel de distributie-versie (Isin: LU0794790716) en niet de hierboven voorgestelde kapitalisatieversie (Isin: LU0243957239). Het fonds stond in de lijst vermeld met zijn naam en type ('Mix fonds), doch nog zonder koerswaarde en datum; je kon het fonds ook niet aankopen blijkbaar... Toen ik amper een uurtje later ging kijken was het fonds echter volledig verdwenen uit de lijst en nergens meer te bespeuren...landethk schreef:Volg dit fonds een tijdje en zou dit ook wel willen aankopen bij Rabo.Yolavapa schreef:Dit mixfonds zou interessant kunnen zijn in jullie Invesco aanbod
LU0243957239
groetjes

- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Een beetje sneu dat hier fondsen worden aangedragen zonder de vermelding van de website waar de inspiratie voor een groot stuk vandaan kwam.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Julus, dat vind ik kort door de bocht: jij refereert expliciet naar een website en je doet tegelijkertijd je uiterste best om die niet te noemen.
Een tip: kijk eens naar http://www.kapitaal.be.." onclick="window.open(this.href);return false;. een interessante en leerrijke site!
Een tip: kijk eens naar http://www.kapitaal.be.." onclick="window.open(this.href);return false;. een interessante en leerrijke site!