uitbreiden aanbod (mix)fondsen
Re: uitbreiden aanbod (mix)fondsen
Die vraag naar fondsen van Skagen doet me denken aan Carmignac Patrimoine. Tot een jaar geleden werd dat fonds op dit forum de hemel in geprezen. Nu wil iedereen er zo snel mogelijk vanaf. Het zijn allemaal kortstondige hypes. Net zoals de aandelen in Groenkracht, de spaarverzekeringen van Patronale en Rabobank zelf. Van zodra ze niet meer de hoge opbrengst geven die we gewoon waren worden ze gedumpt.
Laatst gewijzigd door Yaris op 11 mei 2014, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Je bent volgens mij onterecht aan het veralgemenen. Patrimoine wordt hier nog altijd maandelijks opgebouwd. Ik heb niet de indruk dat iedereen aan het verkopen is.
Skagen zou zeker een meerwaarde zijn omdat niet veel brokers ze aanbieden.
Skagen zou zeker een meerwaarde zijn omdat niet veel brokers ze aanbieden.
Natuurlijk is 'iedereen' overdreven, maar vanaf carmignac-patrimoine-a-t14938-165.html#p185813" onclick="window.open(this.href);return false; lees ik veel ontgoochelde commentaren over Carmignac Patrimoine.
CP heeft groeimogelijkheden, de fondsbeheerder heeft toegegeven enkele inschattingsfouten gemaakt te hebben (groeilanden)
Nog een paar tips voor nieuwe fondsen:
- - fondsen die zich concentreren op Zuid-Europa bv. SSgA Spain Index Equity Fund
- - fondsen in infrastructuur
Rabo weet u al wanneer er een kans is op aankoop van de fondsen van Skagen.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
We bekijken dit najaar welk fondsenhuis eventueel nog toegevoegd kan worden. We houden u hiervan zeker op de hoogte via onze nieuwsbrieven Geldtips en Focus op Fondsen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Zou het mogelijk zijn het fonds "Robeco BP Global Premium Equities" ook toe te voegen in de volgende update? Qua aanbieder lijkt er geen probleem te zijn denk ik
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Dit Robeco fonds zijn wij ook al aan het bekijken ... Hou zeker de Focus op Fondsen in de gaten voor het allerlaatste fondsennieuws!