UITKIJKEN !
Re: UITKIJKEN !
ka1970 schreef:ben van hetzelfde principe,bruce1 schreef: Maar het gaat me daar niet om, wel ze je pluimen terwijl je er bij staat !
ging een paar weken geleden naar de spar , op een zondagvoormiddag, dus lekker druk. De becel in reclame 0,99 euro ipv 1,19 euro. Dus twee doosjes voor mij, bij het afrekenen bekijk ik vlug het kassaticket en jawel hoor er staat ergens een streepje op het kassaticket dus de korting is ok. Ik kom in de auto bekijk mijn kassaticket en ... groot is mijn verbazing de 1,19 is doorgestreept, en de nieuwe prijs is... 1,09 euro. Ongelooflijk toch, ze passen de prijs aan, maar niet correct 10 cent korting ipv 20 cent. Gewoon uit principe ben ik terug uitgestapt naar de zeer drukke kassa gewandeld, heel beleefd uitgelegd dat er wel een probleem was, 't was juist de dochter van de "baas", die eerst aan een andere kassierster de folder gevraagd, bekeken, naar achter in de winkel gelopen want ze moest het toch gaan vragen , ondertussen allemaal ontevreden wachtende klanten aan de kassa, en uiteindelijk heb ik mijn 20 cent ( hiephiep hoera) ontvangen met de mededeling dat het ging aangepast worden in de kassa. Dit voorval lijkt mij verdacht veel op bewust foutief ingegeven korting, 1,09 of 0,99 kan geen tikfout zijn?? ofwel???
lijkt me idd verdacht
![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
Waiting for the financial meltdown...
Vorige week bezocht ik een GB. Zowel de persoon voor mij als ikzelf werden teveel aangerekend voor onze producten. Toen de verantwoordelijke hierbij werd gehaald antwoordde deze eenvoudigweg dat ze wist dat veel prijzen fout waren maar dat ze geen tijd had om dit aan te passen. Na meer dan 20 minuten ! wachten kreeg ik pas het teveel betaalde bedrag terug. Ik vind dit ronduit een schandalige manier van werken.
Daarna ging ik nog 2 producten halen in een andere GB iets verder en aangezien ik er nu bewust op lette, merkte ik dat ik ook nu weer voor beide producten teveel werd aangerekend.
Dit alles is me iets teveel om toeval te zijn en ik vermoed dan ook dat dit systematisch gebeurd, wat niet alleen schandalig is maar volgens mij ook onwettelijk.
In totaal heb ik 7 producten gekocht waarvan er van 5 ! mij een foute prijs werd aangerekend, 5/7 is me toch wel iets teveel hoor. Dus mensen, let goed op de prijzen bij je GB want de kans is groot dat ze je bedriegen.
Daarna ging ik nog 2 producten halen in een andere GB iets verder en aangezien ik er nu bewust op lette, merkte ik dat ik ook nu weer voor beide producten teveel werd aangerekend.
Dit alles is me iets teveel om toeval te zijn en ik vermoed dan ook dat dit systematisch gebeurd, wat niet alleen schandalig is maar volgens mij ook onwettelijk.
In totaal heb ik 7 producten gekocht waarvan er van 5 ! mij een foute prijs werd aangerekend, 5/7 is me toch wel iets teveel hoor. Dus mensen, let goed op de prijzen bij je GB want de kans is groot dat ze je bedriegen.
De dag dat ik uit een GB stap met een correcte afrekening geef ik een vat !
Vorige week nog was zowat àlles foutief (ingescande prijzen, folderaanduidingen, aantal zegels en vermindering van leverancierbonnetjes).
Gelukkig zag de bediende aan de onthaaldesk, waar ik bij een GB-bezoek na de afrekening aan de kassa bijna automatisch naartoe hol, zelf het bos tussen de bomen niet meer ... zodat ik in totaal toch maar met zowat 12 euro (!) winst buitenstapte. Sometimes you win, maar most of the time you'll lose![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Vorige week nog was zowat àlles foutief (ingescande prijzen, folderaanduidingen, aantal zegels en vermindering van leverancierbonnetjes).
Gelukkig zag de bediende aan de onthaaldesk, waar ik bij een GB-bezoek na de afrekening aan de kassa bijna automatisch naartoe hol, zelf het bos tussen de bomen niet meer ... zodat ik in totaal toch maar met zowat 12 euro (!) winst buitenstapte. Sometimes you win, maar most of the time you'll lose
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)