uittreksels spaarrekening KBC
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
uittreksels spaarrekening KBC
Hallo,
heden hen ik mijn KBC-zichtrekening geschrapt wegens te betalen vanaf 01/07/2024. Weet er iemand hoe ik nu aan mijn uittreksels van de spaarrekening van de KBC kan raken. Niet dat het veel gebruikt wordt maar toch gewoon om te weten.
heden hen ik mijn KBC-zichtrekening geschrapt wegens te betalen vanaf 01/07/2024. Weet er iemand hoe ik nu aan mijn uittreksels van de spaarrekening van de KBC kan raken. Niet dat het veel gebruikt wordt maar toch gewoon om te weten.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Re: uittreksels spaarrekening KBC
Opvragen aan je bank.. ( mits vergoeding te betalen misschien )
Online kan je er niet meer aangeraken als de rekening is opgezegd..
Andere mogelijkheid is als je het uittreksel ooit gedownload hebt het misschien als PDF terug te vinden is in je "" download files ""
Online kan je er niet meer aangeraken als de rekening is opgezegd..
Andere mogelijkheid is als je het uittreksel ooit gedownload hebt het misschien als PDF terug te vinden is in je "" download files ""
Laatst gewijzigd door ludo op 7 maart 2024, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Normaal zou dit moeten gaan via KBC-touch. Ik heb daar ook enkel een spaarrekening en wil nu ook de kosten voor het opsturen vermijden.
KBC-touch verdwijnt na het elimineren van de rekening. Jammer genoeg.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Je kan je ook afvragen hoe makkelijk het afhalen van centen (overschrijving) nog zal gaan zonder kbc touch. Gaan ze jou een kaart daarvoor bezorgen ?
Mogelijks wel ja, zal ni anders kunnen of je moet via afspraak naar het kantoor om je overschrijvingen te doen of cash op te nemen..
Ander mogelijkheid ??
- Phone banking -- SMS - Payconic - geld opvragen bij supermarkt
Laatst gewijzigd door ludo op 7 maart 2024, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou hopen dat men jou een soort van access kaart geeft waarmee je de overschrijving kan doen vanop een geldautomaat of toch, met diezelfde kaart, online naar een referentierekening. Alleen weet ik niet hoe kbc dat oplost.
Een tijdelijke referentierekening ( als je géén zichtrekening hebt ) kan je alléén in een kantoor openen..
Na de transactie wordt deze naar ik vermoed terug afgesloten..
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben toch eens benieuwd of KBC die prijs gaat aanhouden. Mij hebben ze onlangs in een KBC-kantoor gezegd dat "de klanten massaal extra toeters en bellen vragen voor hun basis-zichtrekeningen". Toch vreemd dat dat de officiële reden zou zijn terwijl al die toeters en bellen reeds vervat zitten in hun Plusrekening.
De klanten die die toeters en bellen niet moeten hebben kunnen natuurlijk weer opdraaien voor degenen die er wel om vragen.
Eerder gezien in andere sectoren.
De zin 'de klant vraagt' is vaak gewoon PR talk om een prijsverhoging door te voeren.
Ze durven het zeker ook te gebruiken voor dingen waar geen enkele klant om vraagt.
Allemaal nonsens. De bank geeft 100 euro uit aan nieuwe functies en probeert daar op termijn 300 euro voor aan te rekenen. Meer is er niet aan de hand.
De zin 'de klant vraagt' is vaak gewoon PR talk om een prijsverhoging door te voeren.
Ze durven het zeker ook te gebruiken voor dingen waar geen enkele klant om vraagt.
Allemaal nonsens. De bank geeft 100 euro uit aan nieuwe functies en probeert daar op termijn 300 euro voor aan te rekenen. Meer is er niet aan de hand.
Ziekte - werkloosheid - pensioen zijn noden maar wie heeft er nood aan dat hij tickets voor de trein kan aankopen via zijn bank? Waarom moeten we daar solidair voor zijn?
-
- Full Member
- Contacteer:
Het is gewoon een PR-praatje. De toeters en bellen zijn al beschikbaar via die Plusrekening. Als die klanten meer opties willen, moeten ze daarvoor maar kiezen.
Het is gewoon KBC die opnieuw extra geld wilt verdienen. We hebben allemaal massaal ons spaargeld daar weggetrokken. KBC wil dat nu compenseren door op een andere manier extra inkomsten te genereren. Je spaargeld grotendeels weghalen is makkelijk, compleet veranderen van (huis)bank is al minder evident...
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben ook nog altijd klant bij KBC, ik vraag mij eigenlijk af waarom
ik er nog zou blijven, de rentes die ze geven zijn echt wel
abnormaal laag op spaarboekjes en termijnrekeningen. Begrijp niet
dat ze nog altijd zo veel klanten hebben.
ik er nog zou blijven, de rentes die ze geven zijn echt wel
abnormaal laag op spaarboekjes en termijnrekeningen. Begrijp niet
dat ze nog altijd zo veel klanten hebben.