Umicore
TIP
Re: Umicore
Gisteren nochtans goed nieuw op de autokatalysatoren markt, nog steeds één van de pijlers voor Umicore.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
jaja, maar geldt enkel voor 20% van Umicore.reteiP schreef:Gisteren nochtans goed nieuw op de autokatalysatoren markt, nog steeds één van de pijlers voor Umicore.
Monrose schreef: Ik zou opletten, want Umicore zit voor 5% in Nyrstar.
Op de website van Nyrstar (Shareholder structure) staat Umicore 3.09%. In het (klik) document staat dan weer > 5% na 18/3/2011.
Belang in Nyrstar is 5%! en Umicore glijdt verder weg!
Goed moment om voordeliger in te kopen dan GBL of Umicore zelf.
umicore wordt de vergissing van het jaar voor mij.
heb ze al héél lang Begin dit jaar en daarna meermaals getwijfeld om ze te verkopen, niet gedaan.
blijft een goed bedrijf maar soms moet je ook daar tijdelijk durven uitstappen
heb ze al héél lang Begin dit jaar en daarna meermaals getwijfeld om ze te verkopen, niet gedaan.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
zeezout schreef:umicore wordt de vergissing van het jaar voor mij.
Inderdaad, Umicore is een uitstekend bedrijf maar ze hebben momenteel vooral de daling van de grondstoffen tegen.
Ik heb reeds lang geleden verkocht maar om terug in te stappen, vind ik het persoonlijk te vroeg.
GBL verhoogde zijn belang in Umicore en dat nieuws zorgt vandaag voor koopdruk.
maar effect daarvan zal traditioneel snel uitgewerkt zijn.Piper schreef:GBL verhoogde zijn belang in Umicore en dat nieuws zorgt vandaag voor koopdruk.
positief GBL kent er iets van.
negatief ondanks dat GBL 5% aandelen gekocht heeft is de koers dit jaar al sterk gezakt.
moeilijk geval om te beslissen wat te doen
negatief ondanks dat GBL 5% aandelen gekocht heeft is de koers dit jaar al sterk gezakt.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
zeezout schreef:positief GBL kent er iets van.
Voor wie Umicore heeft, zou ik ze op "houden" zetten en voor wie Umicore niet heeft, zou ik nog wachten om te kopen.
Inderdaad! Dit aandeel zou wel eens positief kunnen verrassen in 2014.reteiP schreef:52W low in zicht vandaag!
Zolang de edele metalen dalen, moet je Umicore niet kopen.Micha3 schreef:Inderdaad! Dit aandeel zou wel eens positief kunnen verrassen in 2014.reteiP schreef:52W low in zicht vandaag!