Vaganzza wordt moderator op het forum
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Als één van de "anciens" op dit forum heb ik gezien dat ze spijtig genoeg niet weggaan of verdwijnen, doorheen de jaren zijn er alleen maar bijgekomen en is half dit forum gekaapt door zulke figuren ...pukkie007 schreef: ↑14 april 2024, 19:42 Geef ze geen aandacht en ze zullen verdwijnen. Er zitten een paar erg jonge en om aandacht schreeuwende gasten tussen. Ik vraag geen ban maar iemand die de 4 laatste posts van een topic op zijn naam heeft staan, of überhaupt de 5 laatste van het hele forum. ' t Ja, waarom zou je daarmee in dialoog willen gaan?![]()
Het feit dat hier geen of amper moderatie is zorgt er alleen maar voor dat ze hier ongestoord kunnen doen wat ze willen, spijtig ...
Make Spaargids " Great Again ! "
1 en ander dat hier off topic was, werd verwijderd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Idd, 1 en ander, want je hebt het meeste dat ook off-topic is, gewoon laten staan.
Zachtjes gemod !

Zachtjes gemod !

Of een moderator zacht modereert of streng, het is nooit goed. Toch liever zacht dan dat hij constant berichten zit te verwijderen.
Waar lees je dat het nooit goed is, Yaris? Ik stel vast en gebruik 2 emoticons. Jij concludeert ...
Alles wat in 2024 in dit topic gepost is, is off topic. Van jou moet hij dus bijna alles verwijderen.
Maar nee, Yaris!!!
Ik vind het komisch en raar dat Vaganz zelf schrijft ( en ook effectief heeft gedaan): 1 en ander ... Nergens schreef ik wat hij ( zij?) had moeten doen.
Je moet niet zo snel oordelen en conclusies trekken.
Ik vind het komisch en raar dat Vaganz zelf schrijft ( en ook effectief heeft gedaan): 1 en ander ... Nergens schreef ik wat hij ( zij?) had moeten doen.
Je moet niet zo snel oordelen en conclusies trekken.
Goh ja, er is inderdaad in dit topic, als je puur naar de titel kijkt, veel meer off topic gepost. Echter is dit topic wat geëvolueerd en dat mag zeker in mijn ogen. Het is altijd hetzelfde: de ene vindt het te zacht en voor de andere is het censuur. De waarheid zal dan wel ergens tussenin zitten, zeker?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als er nu 1 topic is waar "een slot" op zou mogen komen, dan is het dit topic, wegens "te lang geleden" en dus totaal niet meer relevant.Vaganzza schreef: ↑15 april 2024, 18:38 Goh ja, er is inderdaad in dit topic, als je puur naar de titel kijkt, veel meer off topic gepost. Echter is dit topic wat geëvolueerd en dat mag zeker in mijn ogen. Het is altijd hetzelfde: de ene vindt het te zacht en voor de andere is het censuur. De waarheid zal dan wel ergens tussenin zitten, zeker?
(dan heb ik het natuurlijk wel puur over de titel van het topic ...)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wijze woorden. Topics gaan hier na een tijdje alle richtingen uit, en er komen daardoor soms interessante zaken naar boven die dan weer ten gepasten tijde een eigen topic krijgen. Dat groeit organisch en dat maakt imho dat SG toch wel succesvol is.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Daar sluit ik mij bij aan.CarpeNoctem schreef: ↑15 april 2024, 18:55Wijze woorden. Topics gaan hier na een tijdje alle richtingen uit, en er komen daardoor soms interessante zaken naar boven die dan weer ten gepasten tijde een eigen topic krijgen. Dat groeit organisch en dat maakt imho dat SG toch wel succesvol is.
(met mijn post ervoor wou ik ook zoiets in die zin zeggen eigenlijk, maar bij nader inzien kwam dat met mijn woorden mogelijks niet op dezelfde manier over ...)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Een beetje zoals de politiek eigenlijk ... we doen 1 en ander aan de verzuchtingen, maar de oorzaak laten we gewoon voor wat het is.
(bewust zo geformuleerd om geen namen te noemen

Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 15 april 2024, 19:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb vorige week nog iemand op mouwvegen betrapt.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ah ja, wie dan ?
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 15 april 2024, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.