Vaganzza wordt moderator op het forum
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
+1mver schreef: ↑14 augustus 2024, 20:37Er zijn er hier ook die meestal niet onbeleefd zijn en toch 100 % trollen zijn. Niet reageren op argumenten. Doen of ze doof zijn of het niet begrepen hebben. Of het systematisch "verkeerd begrijpen" alsof je hen niet tegenspreekt maar akkoord bent met hen. Meestal omdat ze niet veel meer in huis hebben en geen normaal debat aankunnen. Maar het blijft valsspelen. Die ergeren mij veel meer, maar ze blijven hier ook zitten. Brembos bv.
onze goede moderator doet er alles aan om het hier zo aanlokkelijk mogelijk te maken en houden voor Trollen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Misschien is de moderator geen voorstander van alleen een elite clubje op het forum.voorheenCP1234 schreef: ↑15 augustus 2024, 17:35
onze goede moderator doet er alles aan om het hier zo aanlokkelijk mogelijk te maken en houden voor Trollen ...

Estate Guru believer.
Trollen blijven bestaan omdat velen hen niet kunnen negeren. Als niemand nog aandacht aan hen besteed, dan zal het plezier voor hen er snel af zijn. Het is natuurlijk niet gemakkelijk als je weet dat je gelijk hebt en er toch iemand je blijft 'spammen' maar juist dan moet je die kunnen negeren en zijn gang laten gaan zonder er ook maar één woord aan vuil te makenvoorheenCP1234 schreef: ↑15 augustus 2024, 17:35

Er zijn er hier die dat met een nick of 6 doen waarvan er 4 nicks het steevast verkeerd begrijpen en er 2 andere nicks komen uitleggen hoe het precies allemaal in elkaar zit.

Volgens mij zijn die nicks wel alle 6 even rechts. Da's inderdaad wel jammer.
Ik vraag mij toch soms af hoe jij dat allemaal zo precies kan weten haelewyn. Dat 6 nicks bij elkaar horen. Dat is toch gokken en veronderstellingen?
En ik ken hier niemand die dat zo systematisch doet als Brembos. Rechts of links, als mensen dat doen, zullen ze op mijn zenuwen werken. Maar Brembos is zonder meer de ergste wat dat betreft
.
En ik ken hier niemand die dat zo systematisch doet als Brembos. Rechts of links, als mensen dat doen, zullen ze op mijn zenuwen werken. Maar Brembos is zonder meer de ergste wat dat betreft

Ge zijt en wijs man.xvsteep schreef: ↑15 augustus 2024, 17:57Trollen blijven bestaan omdat velen hen niet kunnen negeren. Als niemand nog aandacht aan hen besteed, dan zal het plezier voor hen er snel af zijn. Het is natuurlijk niet gemakkelijk als je weet dat je gelijk hebt en er toch iemand je blijft 'spammen' maar juist dan moet je die kunnen negeren en zijn gang laten gaan zonder er ook maar één woord aan vuil te makenvoorheenCP1234 schreef: ↑15 augustus 2024, 17:35
onze goede moderator doet er alles aan om het hier zo aanlokkelijk mogelijk te maken en houden voor Trollen ...![]()

Ik ga mijn methodes om dat te weten niet uitleggen ...
Gedeeltelijk berust het op fouten die de betrokkene zelf maakt.
Jij moet het ook niet geloven

Ik heb die bevestiging of aanhang niet nodig.

Absolute zekerheid is er niet of bijna nooit.
Voor sommige nicks wel een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. En dat vind ik zeker genoeg.
Brembos werkt hier enorm weinig op mijn zenuwen. Ik heb geen last van Brembos.
6 die tegelijk gebruikt worden, lijkt mij toch straf
. Hebben die ook nog een leven
? Lijkt mij een tijdrovende hobby. Het detectievenwerk om dat allemaal op te sporen ook

- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Je hebt zeker en vast gelijk, meestal zet ik zo'n personen op mijn negeerlijst en dan zie ik hun berichten niet meer en antwoord er ook niet op hoewel ik in mijn notificaties steeds zie dat ze nog op mijn berichten antwoorden wat slecht gedaan is op deze site, maar het is wat het is.xvsteep schreef: ↑15 augustus 2024, 17:57Trollen blijven bestaan omdat velen hen niet kunnen negeren. Als niemand nog aandacht aan hen besteed, dan zal het plezier voor hen er snel af zijn. Het is natuurlijk niet gemakkelijk als je weet dat je gelijk hebt en er toch iemand je blijft 'spammen' maar juist dan moet je die kunnen negeren en zijn gang laten gaan zonder er ook maar één woord aan vuil te makenvoorheenCP1234 schreef: ↑15 augustus 2024, 17:35
onze goede moderator doet er alles aan om het hier zo aanlokkelijk mogelijk te maken en houden voor Trollen ...![]()
Brembos is een ander verhaal; dat is 200% puur Trol en toch doet onze waardeloze moderator er niets aan ...; triestig
Make Spaargids " Great Again ! "
En dat is dan tegelijk ‘het geluk’ je hier dan hebt op het forum …voorheenCP1234 schreef: ↑15 augustus 2024, 21:36
Brembos is een ander verhaal; dat is 200% puur Trol en toch doet onze waardeloze moderator er niets aan ...; triestig
Op een ander forum de moderatie zo aanspreken (“waardeloze”) en je zou al kunnen beschikken.
Wat Brembos betreft , geen last van.
Komt er hier en daar wat luchtig , soms jennend tussen, niet meer dan dat.
‘Een echte trol’ houdt het volgens mij ook geen jaren vol.
- ik denk dat de 6 een 8 geworden is
- Valt mee.. gewoon wachten tot de andere een fout maakt en zorgen dat je 't gezien hebt is voldoende. Dat is werk zoals ik het graag heb. Passief.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je moet er ook reken8ng mee houden dat soms de pot de ketel verwijt zwart te zien (en ik heb het niet over jou

Het is al een tijdje stil rond Destereir… maar zijn alter ego’s zijn wel nog actief. Ook het linkse front heeft verschillende gezichten. Sinds kort hebben ze ook een nieuwe methode: zich valselijk uitgeven voor iemand van rechts …
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
* Spaargids - the movie *VincentVega schreef: ↑16 augustus 2024, 08:53 Ook het linkse front heeft verschillende gezichten. Sinds kort hebben ze ook een nieuwe methode: zich valselijk uitgeven voor iemand van rechts …
het wordt toch echt tijd dat die er komt.

Ofwel moet DPD er een aflevering in true crime Belgium of kroongetuigen rond maken
Als ik dat hier allemaal zo lees denk ik dat meerdere psychiaters een fulltime job zouden kunnen hebben aan dit forum. Ik zal het maar bekijken als entertainment wanneer er eens niets op televisie is of op een regenachtige ochtend zoals vandaag.
A. Zeer zeker. Al zeer vaak gebeurd. Zeker niet alleen van mijn kant.VincentVega schreef: ↑16 augustus 2024, 08:53
Je moet er ook reken8ng mee houden dat soms de pot de ketel verwijt zwart te zien (en ik heb het niet over jou)
Het is al een tijdje stil rond Destereir… maar zijn alter ego’s zijn wel nog actief.
B. Da's nu zo een moment waarop je verbanden kan leggen.

Destereir is zelf een alter ego. Geen hoofdnick. En ik kan het uiteraard weten. Net zo weet ik ook dat "ze" niet actief zijn.
Dus, mver >> hier is een antwoord op een eerdere vraag van jou : er is hier op dit forum een groot verschil tussen weten en mensen die denken dat ze iets weten.