Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Betreft: Klacht: [1698604:559719] Dossier nr. 80079585
Een kitchenaid in een winkel te koop gezien aan 669 euro. Dit is een gewone Belgische winkel. Dus geen webwinkel.
Echter koop ik steeds mijn toestellen bij Vanden Borre. Daar gaan kijken en identiek hetzelfde toestel met dezelfde referentie en kleur, staat daar aan 995 euro.
Contact genomen met sales Vanden Borre via mail.
Daags nadien een mailtje terug dat de winkel die ik vermeldde een buitenlands winkel is.
Ziehier hun antwoord: (" We hebben uw aanvraag verder onderzocht maar kunnen geen positief antwoord geven. De firma die u vermeldt is een buitenlands bedrijf en de merkpolitiek die in dit land wordt toegepast verschilt van de politiek die in België geldt. Bovendien gelden er ook andere BTW- en recyclagetarieven. Dit verklaart waarom er prijsverschillen kunnen zijn zoals u hebt opgemerkt. Wij kunnen onze prijs dus niet aanpassen.")
Echter zijn ze mis. Het gaat om een winkel in België. Blijkbaar niet professioneel genoeg om te kijken waar de winkel gelegen is.
Ik mail dus terug met het goede nieuws dat het wel degelijk een Belgische winkel is met hoofdezetel in België en dat het toestel daar te koop staat. Ik ben echter gewoon om alles bij Vanden Borre te kopen. Waarom nu anders. Ik vraag dus of ze dan hun laagste prijsgarantie dan toch kunnen waarmaken.
Ik krijg dan een kort antwoord: "Beste Heer, Het gaat hem hier inderdaad niet over een buitenlands
bedrijf, maar toch heeft dit bedrijf niet dezelfde service en voorwaarden dan VDB. Ons aanbod blijft ongewijzigd."
Nochtans is de service in die andere winkel identiek. Ze geven dezelfde garantie en deskundig uitleg. Daarbovenop krijg ik er voor de feesten een fles champagne Drappier twv 25 euro omdat het toestel meer dan 500 euro zou kosten. Dus echt heel klantvriendelijk.
Bij deze is het voor mij duidelijk dat Vanden Borre mij liever kwijt is als vaste klant en dat ze hun "laagste prijsgarantie" totaal niet respecteren. Ze vinden telkens een onwaarschijnlijke reden om er tussenuit te glippen. Ik vind me als Vanden Borre klant echt opgelicht! Een schande voor zo'n bedrijf. Wellicht is het prijsverschil te groot en houden ze zich daarmee liever niet aan hun woord. "Vanden Borre, voorlopig geen akte van vertrouwen". Zal nogmaals een klacht sturen. Hopelijk ditmaal meer eerlijkheid.
Update klacht laagste prijsgarantie KITCHEN AID ARTISAN 5KSM7580XCA.
Vandaag een telefoon van de consumentendienst Vanden Borre gekregen. Die willen wel hun prijs aanpassen naar 850 euro ipv 999 euro, maar niet naar dezelfde prijs, zijnde 669 euro, als de andere Belgische winkel (geen webwinkel en toestel staat zelfs niet in promotie) waar ik identiek hetzelfde toestel zag met dezelfde service. De reden is dat die winkel waarschijnlijk hun toestellen in Frankrijk aankopen. Dit is misschien mogelijk, maar doet er niet toe. Ziehier vanden borre zijn laagste prijsgarantie voorwaarden:
"We controleren elke dag de folders en promoties van andere winkels. Want ook ten opzichte van die prijzen passen we onze prijzen meteen aan. Mocht u ondanks al onze inspanningen toch nog ergens een lagere prijs opmerken, dan kan u dat meedelen aan een van onze verkopers in onze winkels. Na controle passen we ook dan onmiddellijk onze prijs voor u aan".
Respecteert Vanden Borre die laagste prijsgarantie: ja of nee; Indien niet, waarom die leugenachtige reclame erover op de radio?
Een kitchenaid in een winkel te koop gezien aan 669 euro. Dit is een gewone Belgische winkel. Dus geen webwinkel.
Echter koop ik steeds mijn toestellen bij Vanden Borre. Daar gaan kijken en identiek hetzelfde toestel met dezelfde referentie en kleur, staat daar aan 995 euro.
Contact genomen met sales Vanden Borre via mail.
Daags nadien een mailtje terug dat de winkel die ik vermeldde een buitenlands winkel is.
Ziehier hun antwoord: (" We hebben uw aanvraag verder onderzocht maar kunnen geen positief antwoord geven. De firma die u vermeldt is een buitenlands bedrijf en de merkpolitiek die in dit land wordt toegepast verschilt van de politiek die in België geldt. Bovendien gelden er ook andere BTW- en recyclagetarieven. Dit verklaart waarom er prijsverschillen kunnen zijn zoals u hebt opgemerkt. Wij kunnen onze prijs dus niet aanpassen.")
Echter zijn ze mis. Het gaat om een winkel in België. Blijkbaar niet professioneel genoeg om te kijken waar de winkel gelegen is.
Ik mail dus terug met het goede nieuws dat het wel degelijk een Belgische winkel is met hoofdezetel in België en dat het toestel daar te koop staat. Ik ben echter gewoon om alles bij Vanden Borre te kopen. Waarom nu anders. Ik vraag dus of ze dan hun laagste prijsgarantie dan toch kunnen waarmaken.
Ik krijg dan een kort antwoord: "Beste Heer, Het gaat hem hier inderdaad niet over een buitenlands
bedrijf, maar toch heeft dit bedrijf niet dezelfde service en voorwaarden dan VDB. Ons aanbod blijft ongewijzigd."
Nochtans is de service in die andere winkel identiek. Ze geven dezelfde garantie en deskundig uitleg. Daarbovenop krijg ik er voor de feesten een fles champagne Drappier twv 25 euro omdat het toestel meer dan 500 euro zou kosten. Dus echt heel klantvriendelijk.
Bij deze is het voor mij duidelijk dat Vanden Borre mij liever kwijt is als vaste klant en dat ze hun "laagste prijsgarantie" totaal niet respecteren. Ze vinden telkens een onwaarschijnlijke reden om er tussenuit te glippen. Ik vind me als Vanden Borre klant echt opgelicht! Een schande voor zo'n bedrijf. Wellicht is het prijsverschil te groot en houden ze zich daarmee liever niet aan hun woord. "Vanden Borre, voorlopig geen akte van vertrouwen". Zal nogmaals een klacht sturen. Hopelijk ditmaal meer eerlijkheid.
Update klacht laagste prijsgarantie KITCHEN AID ARTISAN 5KSM7580XCA.
Vandaag een telefoon van de consumentendienst Vanden Borre gekregen. Die willen wel hun prijs aanpassen naar 850 euro ipv 999 euro, maar niet naar dezelfde prijs, zijnde 669 euro, als de andere Belgische winkel (geen webwinkel en toestel staat zelfs niet in promotie) waar ik identiek hetzelfde toestel zag met dezelfde service. De reden is dat die winkel waarschijnlijk hun toestellen in Frankrijk aankopen. Dit is misschien mogelijk, maar doet er niet toe. Ziehier vanden borre zijn laagste prijsgarantie voorwaarden:
"We controleren elke dag de folders en promoties van andere winkels. Want ook ten opzichte van die prijzen passen we onze prijzen meteen aan. Mocht u ondanks al onze inspanningen toch nog ergens een lagere prijs opmerken, dan kan u dat meedelen aan een van onze verkopers in onze winkels. Na controle passen we ook dan onmiddellijk onze prijs voor u aan".
Respecteert Vanden Borre die laagste prijsgarantie: ja of nee; Indien niet, waarom die leugenachtige reclame erover op de radio?
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Ben je wel 100% zeker dat bij de andere winkel hetzelfde typenumer 5KSM7580XCA verkocht wordt ?
De code kan per land verschillend zijn en dan heeft VDB (wettelijk) gelijk.
De code kan per land verschillend zijn en dan heeft VDB (wettelijk) gelijk.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Tja, Vandenborre !!!!
Even googlen over hun service, en je weet genoeg.
Die laagste prijs garantie is gewoon volksverlakkerij.
Zo kocht een familielid ooit een koffiemachine voor ongeveer 500 € bij VDB.
Was defect net buiten garantie.
Ik stap bij VDB binnen en vraag om een offerte te maken ter herstelling. Kostprijs 15 €. Vond ik OK.
Na 2 weken krijgt dat familielid een offerte binnen van 250 € voor de herstelling.
Er wordt beslist om toestel niet te herstellen, en laat weten dat ik het nog steeds defecte toestel zal komen ophalen.
Bij aankomst vragen ze nogmaals 100 € voor het transport, wat niet ter sprake kwam toen ik het toestel binnen bracht.
Na enige discussie, en een lange file aan de kassa, werd het toestel uiteindelijk vrij gegeven zonder kosten ( behalve de 15 € zoals afgesproken )
Naderhand werd het toestel nagekeken door een gepensioneerde die zich met dit soort dingen graag bezig hield.
Resultaat? Na een grondige interne poetsbeurt werkte het toestel opnieuw. Niettegenstaande VDB had laten weten dat er 3 onderdelen defect waren in het toestel.
Voor mij geen VDB meer.
Trouwens, ik ken het elektro milieu wel een beetje, en ben tot de conclusie gekomen dat het merendeel van het aanbod in de grote elektroketens gewoon verkocht wordt aan de aanbevolen verkoopsprijs. Op enkele euro's na.
De promo's kunnen soms goedkoper zijn, maar de rest wordt verkocht aan de standaard prijs, zoals bij de kleine dorpselektro, waar je doorgaans een VEEL betere service krijgt dan bij VDB, Mediamarkt, Krefel etc.
Even googlen over hun service, en je weet genoeg.
Die laagste prijs garantie is gewoon volksverlakkerij.
Zo kocht een familielid ooit een koffiemachine voor ongeveer 500 € bij VDB.
Was defect net buiten garantie.
Ik stap bij VDB binnen en vraag om een offerte te maken ter herstelling. Kostprijs 15 €. Vond ik OK.
Na 2 weken krijgt dat familielid een offerte binnen van 250 € voor de herstelling.
Er wordt beslist om toestel niet te herstellen, en laat weten dat ik het nog steeds defecte toestel zal komen ophalen.
Bij aankomst vragen ze nogmaals 100 € voor het transport, wat niet ter sprake kwam toen ik het toestel binnen bracht.
Na enige discussie, en een lange file aan de kassa, werd het toestel uiteindelijk vrij gegeven zonder kosten ( behalve de 15 € zoals afgesproken )
Naderhand werd het toestel nagekeken door een gepensioneerde die zich met dit soort dingen graag bezig hield.
Resultaat? Na een grondige interne poetsbeurt werkte het toestel opnieuw. Niettegenstaande VDB had laten weten dat er 3 onderdelen defect waren in het toestel.
Voor mij geen VDB meer.
Trouwens, ik ken het elektro milieu wel een beetje, en ben tot de conclusie gekomen dat het merendeel van het aanbod in de grote elektroketens gewoon verkocht wordt aan de aanbevolen verkoopsprijs. Op enkele euro's na.
De promo's kunnen soms goedkoper zijn, maar de rest wordt verkocht aan de standaard prijs, zoals bij de kleine dorpselektro, waar je doorgaans een VEEL betere service krijgt dan bij VDB, Mediamarkt, Krefel etc.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
sdesmet, Kan je met ons delen welke andere winkel het was? Dan kunnen we zelf ook eens oordelen.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Die laagste prijs garantie is een marketing instrument. De bedoeling ervan is dat potentiele klanten de prijzen juist NIET meer vergelijken omdat ze geloven dat VDB de laagste prijs biedt.
Wanneer je hen confronteert met prijsverschillen blijken de voorwaarden zodanig geconstrueerd te zijn waardoor ze nooit hun prijs moeten anpassen. Het witgoed bvb van VDB is nergens 100% indentiek te koop. Vaak verschilt alleen de type-benaming, maar dat is voldoende om het als een ander toestel te beschouwen.
Ik zou overigens iedereen willen aanraden om bij webshops te kopen. Er zijn diverse redenen voor:
- Het verplicht je om jezelf te informeren ipv het advies van een ondeskundige verkoper te voglen
- Prijzen vergelijken is makkelijker
- Online is alles te koop. Een fysieke winkel biedt altijd slechts een selectie aan van producten. Je keuze is dus veel ruimer online
- Als consument ben je juist beter beschermd. Retourrecht zonder reden etc. Moet je maar eens in een gewone winkel proberen.
Ik leerder onlangs het merk "Teufel" kennen. Een Duitse fabrikant van audio-spullen in allerlei prijscategorieen. Ze verkopen hun spullen alleen online, dus rechtsreeks van fabrikant naar eindgebruiker. Als ik reviews mag geloven is daardoor hun kostenstructuur zo laag dat de prijs/kwaliteitsverhouding onklopbaar is. Je mag alles op hun website kopen en 8 weken thuis proberen. Vind je het product om welke reden dan ook niet goed mag je alles gratis terugsturen. Laat het thuis uittesten nu toevallig de enige manier zijn waarop je een audio-set degelijk kunt beoordelen. Moet je in een gewone hifi winkel maar eens vragen: "ik wil dit systeem in mijn huiskanmer uitproberen gedurende 8 weken en als ik het niet goed vind kom het het terugbrengen voor een volledige terugbetaling". Ze zullen lachen.
http://www.teufelaudio.nl/?PHPSESSID=7d ... country=21" onclick="window.open(this.href);return false;
Wanneer je hen confronteert met prijsverschillen blijken de voorwaarden zodanig geconstrueerd te zijn waardoor ze nooit hun prijs moeten anpassen. Het witgoed bvb van VDB is nergens 100% indentiek te koop. Vaak verschilt alleen de type-benaming, maar dat is voldoende om het als een ander toestel te beschouwen.
Ik zou overigens iedereen willen aanraden om bij webshops te kopen. Er zijn diverse redenen voor:
- Het verplicht je om jezelf te informeren ipv het advies van een ondeskundige verkoper te voglen
- Prijzen vergelijken is makkelijker
- Online is alles te koop. Een fysieke winkel biedt altijd slechts een selectie aan van producten. Je keuze is dus veel ruimer online
- Als consument ben je juist beter beschermd. Retourrecht zonder reden etc. Moet je maar eens in een gewone winkel proberen.
Ik leerder onlangs het merk "Teufel" kennen. Een Duitse fabrikant van audio-spullen in allerlei prijscategorieen. Ze verkopen hun spullen alleen online, dus rechtsreeks van fabrikant naar eindgebruiker. Als ik reviews mag geloven is daardoor hun kostenstructuur zo laag dat de prijs/kwaliteitsverhouding onklopbaar is. Je mag alles op hun website kopen en 8 weken thuis proberen. Vind je het product om welke reden dan ook niet goed mag je alles gratis terugsturen. Laat het thuis uittesten nu toevallig de enige manier zijn waarop je een audio-set degelijk kunt beoordelen. Moet je in een gewone hifi winkel maar eens vragen: "ik wil dit systeem in mijn huiskanmer uitproberen gedurende 8 weken en als ik het niet goed vind kom het het terugbrengen voor een volledige terugbetaling". Ze zullen lachen.
http://www.teufelaudio.nl/?PHPSESSID=7d ... country=21" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Het kan altijd slechter, ook bij de 'dorpselektro' (!)
Mijn dure CD speler, gekocht bij kleine lokale dealer (die we persoonlijk goed(?) kennen), hapert.....Herstelling moet door het merk zelf worden uitgevoerd en opgestuurd(Nederland). Krijg herstel-'offerte' = 380 euro (nieuwe speler kost 1000euro), vraag om eventueel terug te bezorgen, maar dit kost mij
aan terugzendkost minimaal 80euro. Dus zowat verplicht te accepteren. Na 2 maanden(!) krijg ik het toestel terug en in vertrouwen
betaal ik de 380euro. Wegens een verblijf in buitenland, kan ik het toestel pas na één week grondig testen. Nu blijkt dat het toestel
nog méér mankementen vertoont dan voordien en ben dus verplicht dit terug voor 'echte' reparatie binnen te brengen. Krijg geen
vervangtoestel en wacht nu opnieuw reeds 14 dagen.... Hoé pak je zo'n toestanden nu feitelijk aan?
Mijn dure CD speler, gekocht bij kleine lokale dealer (die we persoonlijk goed(?) kennen), hapert.....Herstelling moet door het merk zelf worden uitgevoerd en opgestuurd(Nederland). Krijg herstel-'offerte' = 380 euro (nieuwe speler kost 1000euro), vraag om eventueel terug te bezorgen, maar dit kost mij
aan terugzendkost minimaal 80euro. Dus zowat verplicht te accepteren. Na 2 maanden(!) krijg ik het toestel terug en in vertrouwen
betaal ik de 380euro. Wegens een verblijf in buitenland, kan ik het toestel pas na één week grondig testen. Nu blijkt dat het toestel
nog méér mankementen vertoont dan voordien en ben dus verplicht dit terug voor 'echte' reparatie binnen te brengen. Krijg geen
vervangtoestel en wacht nu opnieuw reeds 14 dagen.... Hoé pak je zo'n toestanden nu feitelijk aan?
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Wat hier wordt gepost, komt me bekend voor. Ook erg slechte ervaringen met de VDB in Ninove. Het grootste probleem met zulke winkel is dat het verkooppersoneel totaal incompetent is. Ze weten met moeite het verschil tussen een stofzuiger en een koffiemachine.
@ Bermudez: hetzelfde als meegemaakt met Makro. Toen hier ook gepost op forum en ik was blijkbaar niet de enige. Sindsdien neem ik al die zaken met een container zout.
@ Bermudez: hetzelfde als meegemaakt met Makro. Toen hier ook gepost op forum en ik was blijkbaar niet de enige. Sindsdien neem ik al die zaken met een container zout.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Ik heb reeds verschillende positieve 'laagste prijs garantie' gehad bij VDB!
Eerste voorbeeld: ik koop een TV en binnen de maand wordt deze goedkoper bij VDB zelf - via website kan je een formelier invullenen klaar is kees : reactoe : waardebon. De kan je laten omzetten in Geld
Tweede voorbeeld: wil een laptop kopen, welke bij TONES meer dan 100 euro minder duur was. VDB past zijn prijs voor mij (niet voor andere consumeneten) aan. Binnen de maand wordt de laptop goedkoper bij TONES dus zelfde procedure als voorbeeld 1.
Derde voorbeeld : bij mycon zijn Apple producten (Ipad) 20 euro minder duur dan de advies prijs, geen probleem VDB past de prijs voor je aan.
Vierde voorbeeld : je ziet in de collishop van de colruyt het product goedkoper, VDV past zijn prijs aan voor je aan.
wil jullie nog een tip geven : een product staat zowel in de collishop, bij een internet winkel vb REDCOON en VDB
je laat eerst de prijs van de collishop aanpassen via de 'rode telefoon' en daarna kan je het product kopen bij VDB.
Eerste voorbeeld: ik koop een TV en binnen de maand wordt deze goedkoper bij VDB zelf - via website kan je een formelier invullenen klaar is kees : reactoe : waardebon. De kan je laten omzetten in Geld
Tweede voorbeeld: wil een laptop kopen, welke bij TONES meer dan 100 euro minder duur was. VDB past zijn prijs voor mij (niet voor andere consumeneten) aan. Binnen de maand wordt de laptop goedkoper bij TONES dus zelfde procedure als voorbeeld 1.
Derde voorbeeld : bij mycon zijn Apple producten (Ipad) 20 euro minder duur dan de advies prijs, geen probleem VDB past de prijs voor je aan.
Vierde voorbeeld : je ziet in de collishop van de colruyt het product goedkoper, VDV past zijn prijs aan voor je aan.
wil jullie nog een tip geven : een product staat zowel in de collishop, bij een internet winkel vb REDCOON en VDB
je laat eerst de prijs van de collishop aanpassen via de 'rode telefoon' en daarna kan je het product kopen bij VDB.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
leopold4 schreef:Het kan altijd slechter, ook bij de 'dorpselektro' (!)
Mijn dure CD speler, gekocht bij kleine lokale dealer (die we persoonlijk goed(?) kennen), hapert.....Herstelling moet door het merk zelf worden uitgevoerd en opgestuurd(Nederland). Krijg herstel-'offerte' = 380 euro (nieuwe speler kost 1000euro), vraag om eventueel terug te bezorgen, maar dit kost mij
aan terugzendkost minimaal 80euro. Dus zowat verplicht te accepteren. Na 2 maanden(!) krijg ik het toestel terug en in vertrouwen
betaal ik de 380euro. Wegens een verblijf in buitenland, kan ik het toestel pas na één week grondig testen. Nu blijkt dat het toestel
nog méér mankementen vertoont dan voordien en ben dus verplicht dit terug voor 'echte' reparatie binnen te brengen. Krijg geen
vervangtoestel en wacht nu opnieuw reeds 14 dagen.... Hoé pak je zo'n toestanden nu feitelijk aan?
http://economie.fgov.be/nl/geschillen/k ... _indienen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze zullen u wel informeren...
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Vandenborre is zoals de meeste "gigant"verkopers. Veel beloven,doet de zot in vreugde...GEVEN".
De goedkoopste prijs? NEEN. De beste promo-acties :JA.
Het is ,zoals de laatste reactie, duidelijk de beste oplossing om contact op te nemen met FOD Economie.
Resultaat: Vandenborre verkoopt evenveel en de "akte van wantrouwen" wordt steeds slechter.
De goedkoopste prijs? NEEN. De beste promo-acties :JA.
Het is ,zoals de laatste reactie, duidelijk de beste oplossing om contact op te nemen met FOD Economie.
Resultaat: Vandenborre verkoopt evenveel en de "akte van wantrouwen" wordt steeds slechter.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
@ polar: inderdaad een heel goeie tip. Ik wist trouwens niet dat collishop hun prijs aanpasten aan een webwinkel zoals bv redcoon.
Maar een aanpassing van Vanden Borre is mij helaas niet gelukt. Het prijsverschil zal wellicht te groot zijn en dan respecteren ze liever hun "laagste prijsgarantie" niet. Zelfs als ze hiervoor een klant verliezen.. Ook zijn ze blijkbaar niet eerlijk door hun prijs voor slechts 1 iemand aan te passen, maar niet voor al hun winkels. Er staat nochtans in hun laagste prijsgarantie voorwaarden dat ze dat wel doen. Niet dus.
Maar een aanpassing van Vanden Borre is mij helaas niet gelukt. Het prijsverschil zal wellicht te groot zijn en dan respecteren ze liever hun "laagste prijsgarantie" niet. Zelfs als ze hiervoor een klant verliezen.. Ook zijn ze blijkbaar niet eerlijk door hun prijs voor slechts 1 iemand aan te passen, maar niet voor al hun winkels. Er staat nochtans in hun laagste prijsgarantie voorwaarden dat ze dat wel doen. Niet dus.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Ik zou toch graag weten welke winkel het is.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Als je de prijs vergelijkt met een winkel die 3 weken leveringstermijn vooropstelt zijn het niet dezelfde voorwaarden. Misschien best enkele maanden wachten met de aanschaf. Mogelijk zal het bij alle winkels in prijs dalen.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
U kan klacht neerleggen bij de economische inspectiedienst van het ministerie van economische zaken.
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Ik koop al jaren alles in Duitsland. Ik versta zelfs niet dat er mensen kopen bij VDB of Mediamarkt of whatever. Zelfs de steraanbiedingen van Makro zijn gemiddeld 25 to 33% duurder dan de gewone online-aanbiedingen in D.
Ik kocht zo eens mijn (vorige) Plamsa TV in D aan +/- 1600 euro. Dit type was net uit toen. Bij VDB loop ik eens binnen op de beeldkwaliteit te zien. Ze hadden nog niet het nieuwe model, het oude kostte rond de 2.500 euro. Ik vraag de verkoper waarom ze de nieuwe nog niet hadden en dat de oude toch wel hoog geprijsd stond. Zegt die kerel doodleuk dat 'de nieuwe' nog enkele weken zal duren voor het op de markt komt en dat die 2.500 héél scherp was. Hij ging er dus van uit dat ik een dom boerke ben, deed zelfs niet de moeite om zijn artikel te kennen...
Ik kocht zo eens mijn (vorige) Plamsa TV in D aan +/- 1600 euro. Dit type was net uit toen. Bij VDB loop ik eens binnen op de beeldkwaliteit te zien. Ze hadden nog niet het nieuwe model, het oude kostte rond de 2.500 euro. Ik vraag de verkoper waarom ze de nieuwe nog niet hadden en dat de oude toch wel hoog geprijsd stond. Zegt die kerel doodleuk dat 'de nieuwe' nog enkele weken zal duren voor het op de markt komt en dat die 2.500 héél scherp was. Hij ging er dus van uit dat ik een dom boerke ben, deed zelfs niet de moeite om zijn artikel te kennen...