VAPW
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
VAPW
Heeft er iemand ervaring met het nieuwe VAPW? Goed idee?
Welke verzekeraars bieden dit aan? Op dit moment ben ik alleen www.axa.be/pensioen/vapw tegengekomen.
Bedankt
Welke verzekeraars bieden dit aan? Op dit moment ben ik alleen www.axa.be/pensioen/vapw tegengekomen.
Bedankt
Re: VAPW
Weinig verzekeraars bieden dit aan omdat het geen interessant product is. De bedragen die je per jaar kunt sparen, zijn veel te klein (om interessant te kunnen zijn voor de verzekeraar). Een zoveelste idee van de politici die wel iets willen lanceren, maar dan weer met een halfslachtig idee afkomen. "We willen wel een extra pensioen stimuleren door het fiscaal aantrekkelijk te maken, maar het mag de staat niet veel geld kosten, en dus mag het maar over kleine bedragen gaan".SvenVD schreef: ↑16 juni 2019, 21:15 Heeft er iemand ervaring met het nieuwe VAPW? Goed idee?
Bedankt
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: VAPW
Jammer, want voor de werknemer lijkt het wel een interessant deal boven op standaard pensioensparen en indien geen of weinig groepsverzekering van het werk