VDK gratis ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
VDK gratis ?
Bij het overzicht 'wat kost een zichtrekening' op Test Aankoop staat VDK tussen de gratissers.
Als ik echter op de website van VDK zelf kijk, vragen die 20€ / jaar (*) voor de bankcontact- en maestro functie op de bankkaart. En geen bankkaart = geen internetbankieren (zelfde systeem als Argenta)
Kan ik de bankcontact en maestrofunctie laten uitschakelen, maar wel de kaart als dusdanig behouden, zodat ik kan internetbankieren ? (dus enkel de gratis opties proton, print- & self-o-matic overhouden)
(*) voor nieuwe klanten tot eind volgend jaar gratis.
Als ik echter op de website van VDK zelf kijk, vragen die 20€ / jaar (*) voor de bankcontact- en maestro functie op de bankkaart. En geen bankkaart = geen internetbankieren (zelfde systeem als Argenta)
Kan ik de bankcontact en maestrofunctie laten uitschakelen, maar wel de kaart als dusdanig behouden, zodat ik kan internetbankieren ? (dus enkel de gratis opties proton, print- & self-o-matic overhouden)
(*) voor nieuwe klanten tot eind volgend jaar gratis.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 20 juli 2009, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Pecunia non olet
Re: VDK gratis ?
De rekening op zich is gratis, voor de kaarten moet je wel jaarlijks betalen. Als je geen kaarten nodig hebt, kan je wel een kaartje krijgen om enkel uittreksels af te printen. Deze is wel gratis. Uiteraard kan je met deze kaart niet online inloggen...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: VDK gratis ?
Voor nieuwe aanvragen zijn de kaarten wel één jaar (sommige promotiemomenten zelfs twee jaar) gratis. Misschien kan je ze dan na die tijd opzeggen; maar inderdaad de bankkaarten zijn in wezen niet gratis bij VDK. Jammer, want het is een financiële instelling die goed persoonlijk advies geeft.