Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Bij dat eerste topic krijg ik net hetzelfde te zien dat ik geen toestemming heb... Was dit al een heel oud topic?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
06.08.2019 heb ik er nog gepost.
Als ik mij niet vergis, worden topics na 2 jaar gearchiveerd.
OK. Anyway, ik heb een nieuw topicje geopend.
Misschien een idee om een (gesloten) thread te maken met de uitgedeelde sancties en een korte motivatie?
De r/belgium reddit gebruikt dit systeem in de vorm van een maandelijkse "meta post/ban log", en ik vind dit een meerwaarde bieden. In dat topic kan dan ook duidelijk gesteld worden wat kan en niet kan.
De r/belgium reddit gebruikt dit systeem in de vorm van een maandelijkse "meta post/ban log", en ik vind dit een meerwaarde bieden. In dat topic kan dan ook duidelijk gesteld worden wat kan en niet kan.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Zou een moderator ook eens willen duidelijk maken aan nieuwkomers hoe lang het duurt vooraleer je geposte berichten niet telkens langs de moderator moeten passeren ?
Dit zou elke Gidser wel een meerwaarde vinden, mijn gedacht. Kruipt natuurlijk wel wat tijd en werk in. Wil je een forum levendig houden dan zijn aanpassingen onontbeerlijk. Doen!
Je eerste 5 berichten moeten manueel goedgekeurd worden. Dat hangt van mijn beschikbare tijd af.Gebruikersnaam2 schreef: ↑14 november 2021, 19:51 Zou een moderator ook eens willen duidelijk maken aan nieuwkomers hoe lang het duurt vooraleer je geposte berichten niet telkens langs de moderator moeten passeren ?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik lees al een (hele) tijd mee op dit forum, mijn handen jeukten als het ware om ook af en toe mijn mening er eens tussen te plaatsen maar mijn berichten werden ofwel heel laat ingevoegd (zodat niemand ze nog las als de thread alweer een paar bladzijden verder was) ofwel werden ze botweg niet goedgekeurd (wat de reden ook moge zijn, ik heb niet het gevoel dat ze afwijken van wat anderen hier posten).
Nu alle begrip dat het goed- of afkeuren van berichten afhangt van je beschikbare tijd maar dan wel voor iedereen, ik vind het bv. vreemd dat bepaalde niet-nadergenoemde leden die geband werden (meermaals zelfs) met een nagenoeg identieke gebruikersnaam onmiddellijk na hun verbanning weer kunnen posten op identiek dezelfde wijze als voorheen. Heb je daar dan wel tijd voor of slagen die er in om via een andere weg de moderators niet te moeten passeren ?
Nu alle begrip dat het goed- of afkeuren van berichten afhangt van je beschikbare tijd maar dan wel voor iedereen, ik vind het bv. vreemd dat bepaalde niet-nadergenoemde leden die geband werden (meermaals zelfs) met een nagenoeg identieke gebruikersnaam onmiddellijk na hun verbanning weer kunnen posten op identiek dezelfde wijze als voorheen. Heb je daar dan wel tijd voor of slagen die er in om via een andere weg de moderators niet te moeten passeren ?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Hallo, ik heb eenzelfde probleem. Mijn berichten moeten steeds goedgekeurd worden als ik hier iets post. Kan dat aangepast worden aub? Op deze manier is het niet mogelijk om deel te nemen aan inhoudelijke gesprekken. Alvast bedankt!
Ik heb ondertussen al 11 berichten gepost en nog steeds moeten ze goedgekeurd worden. Erg raar wanneer je weet dat hier mensen verbannen worden en de dag nadien met een nieuwe nick terugkeren en na 5 posts opnieuw keet schoppen. Dat kan blijkbaar allemaal.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Aan de 3 vorige posters: probeer misschien eens te bedenken waarom de dingen zijn zoals ze zijn ...
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 25 november 2021, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
De berichten uit de kroeg tellen niet mee.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Het subforum "Vraag het aan de financiële instelling" is precies (al lang) een stille dood gestorven.
Ter vervangingen lijkt me een "Ervaringen met ..." subforum zinvol.
Er bestaan al ettelijke "Ervaringen met ..." topics, maar verspreid over subforums.
Laat iedereen in dat subforum een nieuw topic starten met als regel dat de topic titel moet starten met "Ervaringen met ". Alternatief een topic in het subforum waar nieuwe aanvragen gedaan kunnen worden, en moderator het nieuw topic dan start.
De "instellingen" (niet enkel financiële - eender welke) waarover het gaat kunnen dan kiezen om "hun" topic enkel "in het geheim" op te volgen en/of actief eraan deel te nemen. Of ze kunnen nu en dan eens posten dat ze opvolgen, maar niet reageren bv. (wat ik ook kan begijpen), aan hun de keuze.
Ter vervangingen lijkt me een "Ervaringen met ..." subforum zinvol.
Er bestaan al ettelijke "Ervaringen met ..." topics, maar verspreid over subforums.
Laat iedereen in dat subforum een nieuw topic starten met als regel dat de topic titel moet starten met "Ervaringen met ". Alternatief een topic in het subforum waar nieuwe aanvragen gedaan kunnen worden, en moderator het nieuw topic dan start.
De "instellingen" (niet enkel financiële - eender welke) waarover het gaat kunnen dan kiezen om "hun" topic enkel "in het geheim" op te volgen en/of actief eraan deel te nemen. Of ze kunnen nu en dan eens posten dat ze opvolgen, maar niet reageren bv. (wat ik ook kan begijpen), aan hun de keuze.
Er zijn al de hele dag irritante vertragingen en foutmeldingen op het forum.