Veranderingen op het forum
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Veranderingen op het forum
Al een chance dat je meerdere accounts hebt...haelewyn schreef: ↑3 februari 2024, 18:50 Worden er te veel bans gegeven ? Of eerder te weinig omdat sommige slechte karakters hier op het scherp van de snee schaatsen om toch maar net niet aan een ban te geraken..
Ik heb het gevoel dat er eerder een ban te weinig gegeven wordt dan een te veel.
Behalve voor mijzelf dan. Dan is het omgekeerd. Ik heb er al zeker 1 meer gekregen dan ik verdiende.
De moraal van het verhaal: er zijn er die er meer verdienen en niet krijgen. Anderen krijgen er al gauw eentje te veel.
Als ik me niet vergis zijn meerdere leden dat hier beginnen doen (nietwaar, Orakel ?) net omdat er al eens een onfaire ban op je kop kan vallen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb maar 1 account.
Dan is die van vroeger gesloten... ?
Ik heb onder haelewyn ook maar 1 account. We staan gelijk dan.
Ik heb onder haelewyn ook maar 1 account. We staan gelijk dan.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Van vroeger? Welke is dat dan?
Ik snap dat ook niet goed. N.m.m. droegen ze ook juist bij met zinnige berichten.
Ook niet allemaal even hard . Al zeg ik hiermee niets over de bans.
Als je wil muilentrekken + over een ander klagen + zelf doen alsof je neus bloedt, betrek mij er dan niet bij he.
Voor de rest : even goeie vrienden
Madame bv. kan een stukje zagen. Altijd even zuur. Maar heeft altijd nog ergens een nick achter de hand om daar vooral geen dag mee te moeten stoppen . En onmiddellijk herkenbaar .
Ik heb ook iets gemist dan.
En een aantal tegelijk ineens ? Dan moet het er heel bont aan toe zijn gegaan….?
Het zou geplaatst zijn dat moderator even kort toelichting geven waarom voor hem dit nodig.
Andere momenten denk ik soms : deze gaat er toch over …?
En zie ik niks gebeuren van mods.
Er zijn hier inderdaad een aantal provocateurs zeg maar stokers, helaas.
Daarvoor dient dan de negeerlijst. Er staan er wel wat op bij mij. Alleen jammer dat wanneer iemand anders ze dan quote je alsnog de zever te zien krijgt maar daar lees ik dan snel over.
Ik kreeg zelfs ooit eens een dreigement via pb van zo'n pipo. Bang dat ik was
Ik kreeg zelfs ooit eens een dreigement via pb van zo'n pipo. Bang dat ik was