Veranderingen op het forum
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Veranderingen op het forum
Onze nieuwe ster ook? Hij leek me nochtans altijd voorzichtig om niemand voor het hoofd te stoten?
Misschien omdat er niemand hier zijn snelvuur van posts kon volgen?
Maar ik merk dat hij ook al een tweede nick aan het warmstomen was. Hij verwachtte het misschien toch?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Het valt wel op dat er plots enkele nicks die al een tijd inactief waren opnieuw tot leven komen.
Het is wel nen hannekesnest aan het worden ! Zouden we eens niet beginnen met een lijst op te maken van die dubbele profielen? Mss, heel mss, schrikt het hen af om die spellekes te blijven spelen.
De vraag is of het wel iedere keer klopt, die verdachtmakingen ...?
Ook ik ben er hier ooit al eens van beticht hier te lopen met een dubbel profiel
Je werd beschuldigd van een haelewyn te zijn... stel het je voor.
Ik denk dat die dubbele profielen ontstaan door de ongelijkheid, onzorgvuldigheid, lichtzinnigheid waarmee hier bans gegeven werden / worden.
Greendean legde het er altijd heel dik op dat hij iedere keer na een ban een andere nick nam en was er erg fier over.
Al wie met hem samen graag wou geloven in de heiligheid van rechts en komplottheorieen had er niets op tegen.
Als hij het mag en mocht.. en nog een aantal hier... dan mag ik het ook. En verder iedereen.
Het krioelt hier (op en af) van nieuwe profielen die het reilen en zeilen op dit forum van jaren in het verleden erg goed kennen. 1+1 = 2 zeker ?
Geen openbare lijstjes nodig. Iedereen mag het want er is om die reden nog nooit een ban gegeven.
Er blijven er hier weinig over die geen nick op reserve hebben.
Dat is de werkelijkheid.
Ik denk dat die dubbele profielen ontstaan door de ongelijkheid, onzorgvuldigheid, lichtzinnigheid waarmee hier bans gegeven werden / worden.
Greendean legde het er altijd heel dik op dat hij iedere keer na een ban een andere nick nam en was er erg fier over.
Al wie met hem samen graag wou geloven in de heiligheid van rechts en komplottheorieen had er niets op tegen.
Als hij het mag en mocht.. en nog een aantal hier... dan mag ik het ook. En verder iedereen.
Het krioelt hier (op en af) van nieuwe profielen die het reilen en zeilen op dit forum van jaren in het verleden erg goed kennen. 1+1 = 2 zeker ?
Geen openbare lijstjes nodig. Iedereen mag het want er is om die reden nog nooit een ban gegeven.
Er blijven er hier weinig over die geen nick op reserve hebben.
Dat is de werkelijkheid.
Dat was mijn interpretatie van wat toen gezegd werd en ik denk nog altijd dat het zo bedoeld was.
Zeker weten is wat anders in zo'n dingen he...
Ik weet WEL zeker dat jij geen haelewyn bent.
Wat ik goed vind voor ons allebei
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Als persoon die zelf zoveel jaren gelden een ban kreeg, omwille van een persoonlijke frustratie van de toenmalige webmaster dan nog, vind ik enerzijds dat er hier veel te weinig bans worden gegeven en bijna nooit op het juiste moment maar anderzijds nog meer dat een duidelijke communicatie hierover een must zou moeten zijn.
Dat iedereen hier 101 nicks heeft vind ik triestig ...
Dat iedereen hier 101 nicks heeft vind ik triestig ...
Make Spaargids " Great Again ! "
De enige die dat zeker kan weten ben jij zelf en dan nog
Er zijn er hier (geweest) die tussen verschillende nicks wisselen en zo in hetzelfde draadje tegen zichzelf bezig waren
101 is wat veel maar er zijn er inderdaad waarschijnlijk wel veel die een reserve nick hebben just in case maar eigenlijk is dat zelfs gewoon niet nodig. Wanneer je een ban ( al dan niet tijdelijk) krijgt maak je gewoon een nieuwe nick aan en ben je binnen de 10 minuten terug.voorheenCP1234 schreef: ↑5 februari 2024, 21:17 Dat iedereen hier 101 nicks heeft vind ik triestig ...
Bij sommigen ligt het er gewoon vinger dik op omdat de andere nick dezelfde manier van communiceren heeft of inderdaad zoals Dean er gewoon voor uitkomen en zo openlijk het systeem en de mods in hun hemd zetten. Anderen spelen het slimmer en passen met hun andere nick hun manieren wat aan zodat ze minder snel door de mand vallen maar iemand die goed oplet heeft het na verloop van tijd toch wel door.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Stel u voor dat de laatste 2 pagina's hier door dezelfde persoon geschreven zijn, via zijn of haar 6 verschillende nicks.
Een nieuwe nick maken is niet iets 1-2-3.
Je moet bij elk van je eerste 5 berichten wachten op goedkeuring...en tegen dat je dan aan een discussie kan deelnemen is die al lang over zijn hoogtepunt of voorbij.
Goedkeuring van een bericht van een newbie duurt van enkele uren tot een week.
Wie in die discussies al graag eens meedoet of de leden die graag naft op het vuur komen gooien moeten wel degelijk een paar nicks opzij hebben staan.
Ook die die te lui zijn om 5 berichten lang mee te doen en goedkeuring afwachten springen op die tram.
Het is geen fictie. Het gebeurt hier al lang.
Je moet bij elk van je eerste 5 berichten wachten op goedkeuring...en tegen dat je dan aan een discussie kan deelnemen is die al lang over zijn hoogtepunt of voorbij.
Goedkeuring van een bericht van een newbie duurt van enkele uren tot een week.
Wie in die discussies al graag eens meedoet of de leden die graag naft op het vuur komen gooien moeten wel degelijk een paar nicks opzij hebben staan.
Ook die die te lui zijn om 5 berichten lang mee te doen en goedkeuring afwachten springen op die tram.
Stel je voor dat een lid van één strekking die zelf meerdere nicks heeft vraagt dat een lid van een andere strekking wordt berispt voor het hebben van meer dan één nick.Orakel van Brakel schreef: ↑5 februari 2024, 21:48 Stel u voor dat de laatste 2 pagina's hier door dezelfde persoon geschreven zijn, via zijn of haar 6 verschillende nicks.
Het is geen fictie. Het gebeurt hier al lang.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ze zouden beter op IP adres bannen. Dat kost al wat meer moeite om te omzeilen.
Ik heb nog nooit meer dan 1 nick gehad op een site, maar ik ben wel al eens geband geweest omdat ik VPN gebruikte. Iemand die VPN gebruikte was daar aan het trollen en daarom vloog iedereen met VPN eruit. Ik heb effectief die VPN moeten afzetten om op de gsm daar weer te kunnen lezen.Orakel van Brakel schreef: ↑5 februari 2024, 22:05 Ze zouden beter op IP adres bannen. Dat kost al wat meer moeite om te omzeilen.
Welkom terug CP!