Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Mijn router afzetten, 5 min. wachten en herstarten.Orakel van Brakel schreef: ↑5 februari 2024, 22:05 Ze zouden beter op IP adres bannen. Dat kost al wat meer moeite om te omzeilen.
Neen. Het ging niet over DIE discussie.
Ter verdediging van onze vriend Platin :
Dat is weer de pot die de ketel... De stijl waarin iemand schrijft, citeert, en hardnekkig discussieert verraadt veel, weet je.
Er zijn zo nog "elementen" die aantonen dat enkele nicks geen originelen zijn maar die hou ik nog wat voor mezelf.
Niet enkel "Dean" heeft hier zijn ogen open voor die zaken en een patissier verraadt zijn recepten niet.
En op MAC adres ? Lukt dat niet ?iejoor schreef: ↑6 februari 2024, 00:14Mijn router afzetten, 5 min. wachten en herstarten.Orakel van Brakel schreef: ↑5 februari 2024, 22:05 Ze zouden beter op IP adres bannen. Dat kost al wat meer moeite om te omzeilen.
Als iedereen geband zou kunnen worden met een (reeds) dubbele (gemaakte) nickname, dan zal het hier heel stilletjes worden denk ik.
Daar heb je zeker gelijk in. Begin vooral te zoeken bij diegenen die er op het forum over klagen dat iemand anders meer dan een nick heeft.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Wat heb je nu aan 2 nicks ? Ik heb genoeg met 1 stuk.
Voor mij geen probleem. Iedereen doet en laat wat hij wil. De neo-liberale gedachte weet-je-wel ;D
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 6 februari 2024, 13:01, 4 keer totaal gewijzigd.
Nope, kun je gemakkelijk zelf aanpassen.
Wat wel zou werken is een waarborg (bv €20) vragen bij het aanmaken van een account, wie zelf zijn account schrapt krijgt het terug, wie definitief verbannen wordt is het kwijt. De goesting om een reeks reserve accounts aan te maken zou rap voorbij zijn
Er zijn een aantal berichten verwijderd die helemaal afdwaalden of op de persoon gespeeld werden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
@Vaganzza: waarom al die bans van bekende forumleden?
Ze zijn niet echt geband hoor. Alleen hun nickname is geband. Ze zijn ondertussen terug met hun slapende nick. Sommige zijn al geregistreerd in 2020 en zelfs nog vroeger en hebben sedertdien maar een paar tientallen berichten gepost en zijn nu plots terug.
-
- Hero Member
- Contacteer:
En die 20 Euro wordt dan belegd. En dan na 10j account zelf laten verwijderen en winst nemenvortex schreef: ↑6 februari 2024, 13:02Nope, kun je gemakkelijk zelf aanpassen.
Wat wel zou werken is een waarborg (bv €20) vragen bij het aanmaken van een account, wie zelf zijn account schrapt krijgt het terug, wie definitief verbannen wordt is het kwijt. De goesting om een reeks reserve accounts aan te maken zou rap voorbij zijn
Als je een ban hebt kan je niet meer aan je account , ook niet aan je berichten.
Dat maakt het wel iets moeilijker.
Als hij een ban gaf, zal hij wel een reden gehad hebben zeker ?
Als het zonder reden was zou hij mij geband hebben.
Dat maakt het wel iets moeilijker.
Als hij een ban gaf, zal hij wel een reden gehad hebben zeker ?
Als het zonder reden was zou hij mij geband hebben.
Hij kan het ook per mail doen, of hier posten.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben ook al twee keer (onterecht) geband geweest en via mail uitleg gegeven en gevraagd ... en kort nadien werd de ban weer verwijderd.
Het is wel vervelend dat als je geband bent je via die gebande account niet om uitleg kan vragen of krijgt ...
Het is wel vervelend dat als je geband bent je via die gebande account niet om uitleg kan vragen of krijgt ...