Verbouwings lening
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Verbouwings lening
Heyy ik hoop dat jullie mij wat raad kunnen geven want weet effe niet wat de opties zijn .. ik heb namelijk een hypotheek krediet waarvan 90000 openstaat er zouden dringend werken moetten gebeuren aan mijn huis ik heb een kost van ongeveer van 25000 . echter heb ik een probleem ik had ooit eens credietkaart van een winkel een kleinigheid gekocht jaren geleden en dit uit het oog verloren waardoor ik nu op een zware lijst sta Nu vroeg ik mij af of ik alsnog een lening kan krijgen wanneer ik dat klein bedrag betaal? Kan ik mijn huis als borg stellen en toch nog een lening verkrijgen ? Alvast bedankt groetjes
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Verbouwings lening
Wat een vreemd verhaal, als je dat klein bedrag nog steeds niet terugbetaald hebt, zullen ze idd niet staan springen om aan je te lenen ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zolang men op de zwarte lijst staat zal men geen leningen kunnen aangaan.
En op die lijst blijft men normaal gezien, nog een tijdlang staan, nadat alle achterstallige schulden afbetaald zijn.
En op die lijst blijft men normaal gezien, nog een tijdlang staan, nadat alle achterstallige schulden afbetaald zijn.
Inderdaad een vreemd verhaal. Heeft een hoog troll-gehalte.Jiraisking schreef: ↑6 januari 2019, 22:10 Wat een vreemd verhaal, als je dat klein bedrag nog steeds niet terugbetaald hebt, zullen ze idd niet staan springen om aan je te lenen ...
als je niet terugbetaalt kun je geen leningen meer krijgen.