Verhuren van parkeerplaats
Verhuren van parkeerplaats
Eigenaar van appartement.
Recent parkeerplaats bijgekocht en wil deze verhuren aan particulier.
Blijkbaar is BTW nummer hiervoor aan te vragen (met een BTW vrijstellingsregeling).
Kan je verhuren zonder BTW nummer, of zonder contract, en gewoon gebruiksvergoeding vragen, zonder contract te registreren.
Hoe is hier de controle op ?
Iemand in een gelijkaardige situatie, en tips om dit te vermijden of wat dat kost een BTW-nummer aanvragen?
Blijkbaar is BTW nummer hiervoor aan te vragen (met een BTW vrijstellingsregeling).
Kan je verhuren zonder BTW nummer, of zonder contract, en gewoon gebruiksvergoeding vragen, zonder contract te registreren.
Iemand in een gelijkaardige situatie, en tips om dit te vermijden of wat dat kost een BTW-nummer aanvragen?
Re: Verhuren van parkeerplaats
Lees dit eens door dan ben je al direct wat slimmer.
https://www.dewaele.com/nl/blog/parkeer ... t-verhuren
https://www.dewaele.com/nl/blog/parkeer ... t-verhuren
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is niet omdat jij een ander woord gebruikt, dat je wettelijke verplichtingen veranderen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik begrijp niet goed waarom je geen btw nummer zou aanvragen?filipvdm schreef: ↑19 maart 2024, 14:27 Eigenaar van appartement.
Normaal heb je daar geen nadelen door of kosten.