Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
Het is de stem en de keuze van het volk die telt.
Doe de verkiezingen gerust opnieuw ginder, over een maand
De rechtbanken worden enkel geraadpleegd om misschien tot bij het hooggerechtshof te geraken waar hij zelf de rechters heeft geïnstalleerd ?
Oei.. ik ben aan het verliezen. We moeten het kiessysteem veranderen met terugwerkende kracht.
Daar hebben we aanklachten voor nodig.
De domsten der aarde zullen wel meeblaten .... 'Bartje ee gelaaik !!'
Of hier was het Trump.
Weg met het zwijn !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 november 2020, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat jij er naast zit. Je moet zijn volledige bericht quoten. Weverke heeft nog maar net gezegd dat je woorden verdraait en 2 seconden later doe je het opnieuw.
Het volk heeft beslist. De rechtbank zal niet beslissen dat het volk verkeerd heeft beslist. De rechtbank zal zich alleen buigen over de vraag of er al dan niet fraude is gepleegd. Indien de rechtbank oordeelt van niet dan is Biden president. Indien de rechtbank oordeelt van wel zal men plots niet Trump uitroepen tot president maar een hertelling bevelen of bevelen dat x aantal stemmen niet mogen mee geteld worden of misschien een nieuwe stemming bevelen, wie weet.
Maar als Trump harde bewijzen had dan gingen die al lang online gestaan hebben.
Buiten wat roepen en tieren heeft hij geen concreet bewijs geleverd.
Het enige dat hij ermee bereikt is zichzelf nog belachelijker maken dan dat hij nu als is.
Een doorsnee roeptoeter na middernacht in een bruin café, goed zat...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Waar beweer ik iets anders?anonymous schreef: ↑8 november 2020, 11:33De rechtbank zal niet beslissen dat het volk verkeerd heeft beslist. De rechtbank zal zich alleen buigen over de vraag of er al dan niet fraude is gepleegd. Indien de rechtbank oordeelt van niet dan is Biden president. Indien de rechtbank oordeelt van wel zal men plots niet Trump uitroepen tot president maar een hertelling bevelen of bevelen dat x aantal stemmen niet mogen mee geteld worden of misschien een nieuwe stemming bevelen, wie weet.
Van haelewyn ben ik gewend dat hij allerlei zaken leest die er niet staan, maar jij hebt er vanmorgen blijkbaar ook hard van?
En ik zit ondertussen bijna zonder adem...
1) Schone referentie
2) En wat verdraai ik dan precies?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's wel iets dat ik mis
Maar dat hoort eerder in de Coronadraad...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Een opleiding volgen? Integendeelanonymous schreef: ↑8 november 2020, 11:23Ik vraag me af, zou je daar eigenlijk een opleiding voor kunnen volgen? Het kan toch niet anders dat Owlus, GD, Aerolla en vriendjes ergens een geheim forum of facebookgroep hebben waar ze samenkomen.Weverke schreef: ↑8 november 2020, 11:15 Als Carpenoctem geen inhoudelijke argumenten heeft, plaatst hij cartoons, fotocollages, gemanipuleerde beelden,...
Nog niet opgevallen dat 85% van zijn boodschappen cartoons, fotocollages, gemanipuleerde beelden,... zijn?
De andere 15% zijn verdraaiingen van de woorden van anderen en het verdraaien van historische feiten.
Ze willen zo weinig mogelijk historische kennis, zo weinig mogelijk statistische kennis, zo weinig mogelijk wetenschappelijke kennis, zo weinig mogelijk kritisch redeneervermogen, zo weinig mogelijk algemene kennis, zo weinig mogelijk geografische kennis, zo weinig mogelijk economische en financiële kennis,...
Want dat zijn allemaal hinderpalen om echte kennis op te doen.
Die vinden ze wel op QAnon, Breitbart, ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Een gelijkaardig voorbeeld uit ons geliefde VK, waar je ook zulke sujetten hebt:CarpeNoctem schreef: ↑8 november 2020, 11:14Precies wat ik zeg. Dat die do-gooders die 4 jaar geschreeuwd hebben over de Russen die tussengekomen waren in de verkiezingen van 2016 en er zelfs Trump mee geïmpeached hebben, nu beweren dat er nu zeker niet gefraudeerd kan zijn geweest. Iets met kraam en passen ...
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 8 november 2020, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wat ik me hier nog in afvraagt welke van de 2 de beste voor Europa zijn?
Het moet pijn doen bij CN - hij verkeert nog in een toestand van ontkenning.anonymous schreef: ↑8 november 2020, 10:46 Wat wel grappig is is dat CN en andere protagonisten het riedeltje over fraude bij de verkiezingen in de VS graag klakkeloos overnemen zonder tot nog toe enig bewijs daarvan.
Maar als er hier iets gebeurt dat ook maar enig zweem heeft van aantasting van de rechtstaat staan ze op hun achterste poten om bewijs te eisen.
Maar Trump mag de rechtstaat aantasten, leugens vertellen, oproepen tot een halve staatsgreep en dat verdedigen ze dan.
Iets met kraam en passen.
Ik stel ook vast dat CN en Haelewyn nu ook weer aan het bakkeleien zijn, deze keer niet over Corona. De 2 worden wellicht nooit vrienden.
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 8 november 2020, 12:16, 2 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
MoreOrLess schreef: ↑8 november 2020, 12:12Ik stel ook vast dat CN nu ook weer aan het bakkeleien zijn, deze keer nniet over Corona.
Hebben jullie het gisteren allemaal tezamen op een zuipen gezet misschien?
Inderdaad, blonde LeffeCarpeNoctem schreef: ↑8 november 2020, 12:14
Bericht is ondertussen aangepast.
Hoeveel berichten pas jij achteraf aan? Telkens wanneer je nuchter bent?MoreOrLess schreef: ↑8 november 2020, 12:27Inderdaad, blonde LeffeCarpeNoctem schreef: ↑8 november 2020, 12:14
Bericht is ondertussen aangepast.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik dacht dat het samenscholingsverbod nog steeds geldig was
Dat nuchter zijn zal wel nog een tijdje duren. Ik heb eerst nog een lijstje af te werken
https://www.hln.be/consument/biersommel ... ~a264e89b/