Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
Het schoothondje van Trump ligt ondertussen ook in het ziekenhuis met corona.
Knappe overwinning van Joe Biden op Trump. Trump is een zeer slechte verliezer. Het was een mooie strijd.
Maar raar volkje de Amerikanen. Joe Biden heeft zich tijdens de campagne voorgesteld als dé man met een Covid-19 plan. Amper een maand nadat hij pres-elect is swingen de Corona cijfers daar weeral de pan uit. In alle staten gigantische volksverhuizingen om Thanksgiving te vieren en extreme drukte in alle winkels .
Maar raar volkje de Amerikanen. Joe Biden heeft zich tijdens de campagne voorgesteld als dé man met een Covid-19 plan. Amper een maand nadat hij pres-elect is swingen de Corona cijfers daar weeral de pan uit. In alle staten gigantische volksverhuizingen om Thanksgiving te vieren en extreme drukte in alle winkels .
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Zielig hoe Giuliani zijn "goede" naam die hij had opgebouwd als burgemeester van New York zo te grabbelen heeft gegooid om nu samen met Trump onderuit te gaan. Wat geld, macht en vrouwen kunnen doen met een mens.
Ik kan bijna niet wachten op de film hierover:
https://www.hln.be/buitenland/terwijl-t ... ~a1e3c172/
Doet me direct aan 'der Untergang' denken met Bruno Ganz. Iemand al een idee wie Trump zal spelen?
Voor diegenen die dachten dat Trump pervers was (loochenen van de realiteit): dit lijkt meer en meer op psychose (verwerpen van de realiteit).
https://www.hln.be/buitenland/terwijl-t ... ~a1e3c172/
Doet me direct aan 'der Untergang' denken met Bruno Ganz. Iemand al een idee wie Trump zal spelen?
Voor diegenen die dachten dat Trump pervers was (loochenen van de realiteit): dit lijkt meer en meer op psychose (verwerpen van de realiteit).
-
- Verbannen Gebruiker
Alec Baldwin zou dat met verve kunnen spelen.
Maar hij heeft spijtig genoeg het typetje al achter zich gelaten.
Maar hij heeft spijtig genoeg het typetje al achter zich gelaten.
Dit zeg je na 4 jaar linkse traantjes over Rusland, verkiezingsfraude, "it was her turn", rellen, etc.
Beste van al is dat na 4 jaar "verkiezingsfraude"-propaganda diezelfde mensen nu heilig overtuigd zijn dat verkiezingsfraude eigenlijk praktisch onmogelijk is en niet voorkomt.
Kalmeer dat racisme maar al. Je hoeft zigeuners niet als slechdwoord te gebruiken.haelewyn schreef: ↑10 november 2020, 09:57Carpe noctem is daarentegen vooral berucht voor het verdraaien van de werkelijkheid, eindeloos gezwam naast de kwestie, ontkennen van de realiteit in de echte wereld omdat die in zijn hoofd een andere en redelijk unieke werkelijkheid is... Moet er nog zand zijn ?
Madam tuureluut heeft de kaart gelegd en de toekomst voorspeld. Ons nieuw lid toont het denkniveau van een zigeunerin na de eerste fase van dementie.madjiboo schreef: ↑10 november 2020, 08:05
Wat een typische boomer zever hier.
Biden is niet bepaald goed voor de beurs, op het feit na dat trump harde taal spreekt tegen China en biden dat (uiteindelijk ten koste van zijn eigen land) niet zal durven, en dat Trump de enige president is die geen zin heeft in oorlog in het Midden Oosten. Biden zal 'gelukkig' wel weer wat bruine mensjes gaan bombarderen welke dan weer ten goede komt van een bepaalde sector die daar op teert.
Het enige dat momenteel de beurs stabiel houdt is dat gezien het huis, de senaat en SC hoogstwaarschijnlijk lekker republikeins zullen zijn dat Biden de economische zetten van Trump niet zomaar ongedaan kan maken.
Bombarderen was eerder een republikeinse actie. Obama / Biden hadden al in hun campagne beloofd dat ze hun soldaten zouden terugtrekken uit Irak en ze hebben dat ook gedaan.
Trump kennen we van zijn haat tegen de NAVO, tegen China... En als een gek die vier jaar los is mogen gaan tegen alles en nog wat waar hij een hekel aan heeft.
Daarnaast heeft Obama een stuk of 8 regio's gebombardeerd, indirect ISIS opgericht en heel de vluchtelingencrisis ontkentend door Ghadaffi van de troon te stoten. Ik zal maar zwijgen over het uitbreiden van het begrip "enemy combatant" waardoor talloze onschuldige burgers werden vermoord en het sponsoren van staten die kindsoldaten gebruiken. Ja, hoor, Trump is de oorlogsvoerder. Ik herinner me nochtans de vooruitgang met de vredessgesprekken tussen N en Z Korea, de woede van Democraten omdat Trump NIET vijandig deed tegen Rusland, de woede toen Trump soldaten terugtrok ui het MO en het verslagen van ISIS door Trump en de samenwerking met Rusland.
Dat laatste klinkt sinds gisteren plots niet meer zo zeker. Gisteren is gebleken dat Amerikaanse overheidsdiensten massaal gehackt zijn. Geen enkele Amerikaanse veiligheidsdienst (en ze hebben er nogal wat) heeft iets gemerkt, en het was al een hele poos aan de hand.madjiboo schreef: ↑18 december 2020, 14:06Dit zeg je na 4 jaar linkse traantjes over Rusland, verkiezingsfraude, "it was her turn", rellen, etc.
Beste van al is dat na 4 jaar "verkiezingsfraude"-propaganda diezelfde mensen nu heilig overtuigd zijn dat verkiezingsfraude eigenlijk praktisch onmogelijk is en niet voorkomt.
De debiel Trump heeft gisteren zelfs niet gereageerd toen gebleken is dat de Amerikaanse overheidsdiensten sinds enige tijd massaal gehackt zijn; alles wijst op Rusland.
Wat zou hij dan in het Midden-Oosten oorlog voeren?
En wat voor één.Biden zal 'gelukkig' wel weer wat bruine mensjes gaan bombarderen
Voor het eerst in de geschiedenis van de VS zal een Amerikaan (eigenlijk een Amerikaanse) minister worden.
Ik herhaal: voor het eerst in de ...
Tot nu toe waren alle ministers migranten of nakomelingen van migranten.
Misschien wordt gedacht dat mijn bericht ironisch of sarcastisch was.
Ik had moeten specifiëren: "native American".
Het is alsof er in Belgie pas in 2075 voor een eerst een native Vlaming minister wordt.
Gelukkig zijn die bruine mensjes veel bekwamer dan het Vlaamse zootje ongeregeld 'witte mensjes' dat in Vlaanderen en Belgie minister en staatssecretaris wordt. Niet al die Vlaamse 'witte mensjes' zijn compleet onbekwaam uiteraard, maar degenen die het wel zijn, zijn het dan wel helemaal compleet.
Verslaan van ISIS onder TRUMP ... Die strijd was al aan zijn derde president toe he.madjiboo schreef: ↑18 december 2020, 14:15 Kalmeer dat racisme maar al. Je hoeft zigeuners niet als slechdwoord te gebruiken.
Daarnaast heeft Obama een stuk of 8 regio's gebombardeerd, indirect ISIS opgericht en heel de vluchtelingencrisis ontkentend door Ghadaffi van de troon te stoten. Ik zal maar zwijgen over het uitbreiden van het begrip "enemy combatant" waardoor talloze onschuldige burgers werden vermoord en het sponsoren van staten die kindsoldaten gebruiken. Ja, hoor, Trump is de oorlogsvoerder. Ik herinner me nochtans de vooruitgang met de vredessgesprekken tussen N en Z Korea, de woede van Democraten omdat Trump NIET vijandig deed tegen Rusland, de woede toen Trump soldaten terugtrok ui het MO en het verslagen van ISIS door Trump en de samenwerking met Rusland.
Samenwerking uit Rusland : lees je daar vooral maar eens over in. Daar is het laatste woord alleen maar over gesproken (over zijn verkiezingshulp van Rusland) doordat Trump 'de juiste mensen' heeft ontslagen.
Op de rest ga ik niet antwoorden. Ik ga doen alsof het een scheet was : laat ze vliegen en denk er niet meer aan.
Trump, het grote genie, heeft gisteren voor het eerst gereageerd op de massale hacking van de Amerikaanse overheidsinstanties.
Amerika wordt aangevallen en na drie dagen vindt de president het nodig te reageren.
Met een toespraak op TV om te vertellen dat Amerika dit niet laat gebeuren?
Neen, met een simpele tweet. En hij reageert niet op de hacking; wel op het feit dat Pompeo, zijn trouwe en loyale minister van buitenlandse zaken, op TV verklaard heeft dat er sterke aanwijzingen zijn dat het uit Rusland komt, en gelinkt is met de Russische overheid.
Trump tweette: we mogen niet zomaar de Russen beschuldigen !!!! We moeten kijken of het China niet is.
En dat is president van de VS, het machtigste land ter wereld.