Verkochte aandelen bij Keytrade: wanneer beschik je effectief over het geld?
TIP
Verkochte aandelen bij Keytrade: wanneer beschik je effectief over het geld?
De vraag staat eigenlijk al in in topictitel.
Ik heb deze morgen mijn Dexia aandelen verkocht. Het staat als cash op mijn trading account, maar wanneer ik het wil overschrijven staat er "onvoldoende dekking". Hoe lang duurt het eer je het geld echt kunt overschrijven van je trading account?
Ik heb deze morgen mijn Dexia aandelen verkocht. Het staat als cash op mijn trading account, maar wanneer ik het wil overschrijven staat er "onvoldoende dekking". Hoe lang duurt het eer je het geld echt kunt overschrijven van je trading account?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Verkochte aandelen bij Keytrade: wanneer beschik je effectief over het geld?
3 dagen om op je spaar of zichtrekening te zetten.
Andere aandelen kan je wel meteen kopen.
Andere aandelen kan je wel meteen kopen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Verkochte aandelen bij Keytrade: wanneer beschik je effectief over het geld?
Dat klopt volgens mij niet. Je kan er volgens mij 's avonds over beschikken om naar je Azur of zichtrekening over te schrijven.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Opgelet ! Ook al is het geld terug beschikbaar je betaalt er wel voor ! Hou rekening met de valutadata: http://www.keytradebank.com/nl/support/faq/8/287/
Aha, dat is het addertje onder het gras. Die valuta wordt niet automatisch aangepast zoals bij aankoop.
vaganzza[at]spaargids[punt]be