Vernieuwde interface bij Keytrade vanaf Zaterdag 2008-12-06
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Vernieuwde interface bij Keytrade vanaf Zaterdag 2008-12-06
Een overschrijving naar een externe rekening uitvoeren ook? Wanneer ik ophet scherm kom waar ik de bevestigingscode moet invoeren en die invoer dan kom ik terug op datzelfde scherm maar is de layout helemaal verkeerd en zijn de overschrijvingen niet weg.mision schreef: Heb het net uitgetest en bij mij werkt alles (inloggen, overschrijvingen, enz...). Vond de vorige lay-out ook handiger maar ach hier wennen we ook wel weer aan he.
Als ik ze daar probeer te verwijderen lukt het ook niet. Ze staan er nog steeds en de layout is slecht.
Als ik mijn bevestigingscode wens te verwijderen en dat ook doe. Dan krijg ik de melding "uw account is geblokkeerd". Maar ik kan wel verder opnieuw inloggen. Ik snap er niets meer van.
Heb nu mail naar Keytrade gestuurd.
Edit 13u45: Als je kiest voor Belgische overschrijving ipv SEPA overschrijving werkt het wel. Voorlopig kan ik mij dus zo behelpen. Die Belgische overschrijvingen gaan niet naar het scherm multi-overschrijving en moet je zo overschrijving per overschrijving bevestigen.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 8 december 2008, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals ik dat hier lees, zullen ze veel mailtjes krijgen vandaag. Er loopt precies het één en het ander mis
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Indeed, heb er ook juist eentje gestuurd betreffende print functie in Safari plus enkele bemerkingen zoals gemis van pop-up menu boven en het overdreven genereus gebruik van scherm real-estate. Wel weer snel behandeld -> feedback is doorgestuurd naar de IT dienst.Vaganzza schreef: Zoals ik dat hier lees, zullen ze veel mailtjes krijgen vandaag. Er loopt precies het één en het ander mis
On the bright side, nu merk ik dat de general indexes ook echt live geworden zijn. Op je index page zie je nu de indexen live aanpassen - de bijgewerkte aandelen pinken even in het geel bij elke update.
@BartVW
Ik heb alles gewoon kunnen doen zoals tevoren dus ja ook overschrijven naar een externe rekening. Ik zal bij de gelukkigen zijn he.
Ik heb alles gewoon kunnen doen zoals tevoren dus ja ook overschrijven naar een externe rekening. Ik zal bij de gelukkigen zijn he.
+1mision schreef: @BartVW