VGP
TIP
Re: VGP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Echt? Beieren, de logistieke motor van Europa, de bakermat van BMW en Siemens, vs Frankrijk?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Barclays start opvolging met laaiend koopadvies; PT van €200. Dat lijkt er al beter op vergeleken met de koersdoelen van andere analisten.
Kepler Cheuvreux daarentegen verlaagt het koopadvies voor VGP naar houden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De €170 vlotjes gepasseerd. Let's keep going. Faire waarde voor dit jaar ligt zeker op die €200. Nu pas komt men daar achter
Ik klaag niet.
Met de supercycle voor warehouses in aantocht een dikke hold. Let your winners run.
Met de supercycle voor warehouses in aantocht een dikke hold. Let your winners run.
KBC krijgt ook hoogtevrees en gaat voor houden ipv kopen.
Kan geen kwaad dat er zijn die op de rem gaan staan.
Een maand later... 180 gepasseerd.Groeiaandelenfavoriet2014 schreef: ↑14 juni 2021, 14:07 De €170 vlotjes gepasseerd. Let's keep going. Faire waarde voor dit jaar ligt zeker op die €200. Nu pas komt men daar achter
De koers lijkt zich niet veel aan te trekken van die adviezen
Vandaag nog een klein pakketje bijgekocht, ze neigen weer naar de 170.
Vond dat een goed moment!
Vond dat een goed moment!
+1
200 is echt niet ver meer!Groeiaandelenfavoriet2014 schreef: ↑11 juni 2021, 12:59 Barclays start opvolging met laaiend koopadvies; PT van €200. Dat lijkt er al beter op vergeleken met de koersdoelen van andere analisten.
Als die halfjaarresultaten morgen positief verrassen, dan schieten we voorbij 200.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Cijfers ver boven mijn verwachting. De groei blijft onderliggend gewoon verder versnellen. Cash flow neutraal voor nieuwe CAPEX dankzij de toekomstige closings. Landbank stabiel gebleven ondanks start nieuwe projecten. Voor 2022 hanteer ik nu een faire waarde van ruwweg 290. Eind dit jaar zie ik ons stranden op 225.