Pagina 1 van 1

MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7

Geplaatst: 9 juli 2023, 00:47
door spaarfreakje
Sinds wo 5/7 krijg ik steeds 'Interne fout'melding bij overschrijving tss eigen spaarrek.
Zowel via de app als op laptop via e-banking.
Zit nog iemand met dat probleem?
Ik heb bericht gestuurd naar de helpdesk maar nog steeds geen antwoord...
Zoiets mag toch geen dagen duren hé zeg :'(

In attachm de foutmelding op e-banking (laptop).

Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7

Geplaatst: 9 juli 2023, 07:31
door rudipsycho
spaarfreakje schreef: 9 juli 2023, 00:47 Sinds wo 5/7 krijg ik steeds 'Interne fout'melding bij overschrijving tss eigen spaarrek.
Zowel via de app als op laptop via e-banking.
Zit nog iemand met dat probleem?
Ik heb bericht gestuurd naar de helpdesk maar nog steeds geen antwoord...
Zoiets mag toch geen dagen duren hé zeg :'(

In attachm de foutmelding op e-banking (laptop).
Heb op donderdag 6/7 twee keer na mekaar een foutmelding gekregen bij overschrijving tussen twee gereglementeerde spaarrekeningen. De derde keer op rij is het wel gelukt. Ik vermoed overbelasting van het systeem.

Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7

Geplaatst: 9 juli 2023, 07:39
door Yaris
Hier geen probleem. Zonet een overschrijving gedaan tussen twee interne rekeningen heen en terug.

Check je berichten in de beveiligde omgeving. Een tijd geleden kon ik niet beleggen omdat ik mijn gegevens niet had geüpdated. Het kan zijn dat je zo een vraag gemist hebt.

Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7

Geplaatst: 9 juli 2023, 07:50
door chrdeke
Hier ook problemen bij een zogenaamde opvraging van een MEspaarrekening. Via de app blokkeert het en via de site kom je op een scherm terecht om een nieuwe rekening te openen. Denk dat bepaalde wijzigingen in hun systemen niet goed getest geweest zijn.

Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7

Geplaatst: 9 juli 2023, 10:55
door Bart
spaarfreakje schreef: 9 juli 2023, 00:47 Sinds wo 5/7 krijg ik steeds 'Interne fout'melding bij overschrijving tss eigen spaarrek.
Zowel via de app als op laptop via e-banking.
Zit nog iemand met dat probleem?
Ik heb bericht gestuurd naar de helpdesk maar nog steeds geen antwoord...
Zoiets mag toch geen dagen duren hé zeg :'(

In attachm de foutmelding op e-banking (laptop).
Ik meen dat ik dit ook ooit heb gehad.
De reden was toen dat ik het maximaal aantal overschrijvingen reeds had bereikt tussen spaarrekeningen.
De oplossing was eerst naar de zichtrekening en dan naar de spaarrekening.
Ik kon dit ook niet uit de foutmelding afleiden

Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7

Geplaatst: 9 juli 2023, 12:08
door burgundy
spaarfreakje schreef: 9 juli 2023, 00:47

In attachm de foutmelding op e-banking (laptop).
Telefoontje te kostelijk.
Precies of je stuurt alleen een bericht.

Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7

Geplaatst: 9 juli 2023, 13:17
door Yaris
Bart schreef: 9 juli 2023, 10:55 De reden was toen dat ik het maximaal aantal overschrijvingen reeds had bereikt tussen spaarrekeningen.
Ik denk dat het dat is. Bij MeDirect kun je niet meer dan drie keer per jaar van dezelfde spaarrekening rechtstreeks naar een andere spaarrekening overschrijven. Welke foutmelding je dan krijgt weet ik niet meer. Ik geef toe dat hun foutmeldingen duidelijker zouden mogen zijn.

Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7

Geplaatst: 9 juli 2023, 14:17
door rudipsycho
Yaris schreef: 9 juli 2023, 13:17
Bart schreef: 9 juli 2023, 10:55 De reden was toen dat ik het maximaal aantal overschrijvingen reeds had bereikt tussen spaarrekeningen.
Ik denk dat het dat is. Bij MeDirect kun je niet meer dan drie keer per jaar van dezelfde spaarrekening rechtstreeks naar een andere spaarrekening overschrijven. Welke foutmelding je dan krijgt weet ik niet meer. Ik geef toe dat hun foutmeldingen duidelijker zouden mogen zijn.
Bij mij was overschrijding van maximaal aantal overschrijvingen niet de reden dat ik twee maal na elkaar foutmelding kreeg. Was slechts de tweede keer dit jaar dat ik overschrijving deed van Dynamic naar een andere spaarrekening (Fidelity). Drie keer na elkaar geprobeerd, de derde keer is het gelukt.

Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7

Geplaatst: 9 juli 2023, 14:24
door Yaris
Driemaal is scheepsrecht.