ING tempo sparen, probleem: iemand deze al kunnen openen voor zijn minderjarig kind?
Geplaatst: 7 juli 2024, 00:27
Sinds 01/07/2024 kan je blijkbaar ook een "ING tempo sparen" rekeningen openen voor je minderjarig kind.
Mijn vraag: heeft iemand er al zo 1 correct kunnen openen + zichtbaar krijgen in zijn app/homebanking?
------
Info: Zie https://www.ing.be/nl/particulieren/spa ... eren-tempo
Daar verwijzen ze wel naar het verkeerde reglement momenteel , het correcte = https://assets.ing.com/m/92e7eb04c424c5 ... ons_NL.pdf
------
Reden van de vraag:
-Ik kreeg er 1 geopend voor mijn dochter op 1 juli, die al een go-to-18 zichtrekening had en dus gekend is=> bevestigingsemail gehad => nog niet zichtbaar in app
-Daarna ook eens gedaan voor zoon op 4 juli, was nog niet gekend bij ing, wel kunnen toevoegen eerst door opladen documenten => bevestigingsemail gehad => nog niet zichtbaar in app
=> contact gehad met ING via de chat - die melden dat ik naar een kantoor moet gaan
=> afspraak proberen maken met kantoor maar ik kwam altijd uit op "bel mij later op" - dat deden ze dan wel, ze wouden eerst dan een afspraak inboeken om de rekening te openen - duidelijk gemaakt dat die al is geopend en rekeningnummer gekend is, ze komen alleen niet zichtbaar en dat als zei niets kunnen doen het kantoor allicht ook niet - owja, stuur mailtje naar xxxxx@ing.be dan onderzoeken we het...
Ondermaats voor bank die alles liefst online wil doen met zo weinig mogelijk kantoren...
Mijn vraag: heeft iemand er al zo 1 correct kunnen openen + zichtbaar krijgen in zijn app/homebanking?
------
Info: Zie https://www.ing.be/nl/particulieren/spa ... eren-tempo
Daar verwijzen ze wel naar het verkeerde reglement momenteel , het correcte = https://assets.ing.com/m/92e7eb04c424c5 ... ons_NL.pdf
------
Reden van de vraag:
-Ik kreeg er 1 geopend voor mijn dochter op 1 juli, die al een go-to-18 zichtrekening had en dus gekend is=> bevestigingsemail gehad => nog niet zichtbaar in app
-Daarna ook eens gedaan voor zoon op 4 juli, was nog niet gekend bij ing, wel kunnen toevoegen eerst door opladen documenten => bevestigingsemail gehad => nog niet zichtbaar in app
=> contact gehad met ING via de chat - die melden dat ik naar een kantoor moet gaan
=> afspraak proberen maken met kantoor maar ik kwam altijd uit op "bel mij later op" - dat deden ze dan wel, ze wouden eerst dan een afspraak inboeken om de rekening te openen - duidelijk gemaakt dat die al is geopend en rekeningnummer gekend is, ze komen alleen niet zichtbaar en dat als zei niets kunnen doen het kantoor allicht ook niet - owja, stuur mailtje naar xxxxx@ing.be dan onderzoeken we het...
Ondermaats voor bank die alles liefst online wil doen met zo weinig mogelijk kantoren...