dexia verlaagt rente op internetspaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
dexia verlaagt rente op internetspaarrekening
naar 2 + 0,50 getrouw
Re: dexia verlaagt rente op internetspaarrekening
nog efkes en ze geven allemaal hetzelfde
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik denk dat je niets anders kan als bank om zo weinig te geven. De rente staat echt wel laag.
't is inderdaad een kwestie van (korte) tijd. Het heeft niet veel zin om te gaan verschuiven.cp1234 schreef: nog efkes en ze geven allemaal hetzelfde
Misschien is een monetair fonds dat in termijnrekeningen belegt een alternatief?
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb ook een bericht gekregen van Dexia : "wegens de aanhoudende daling van de rentevoeten op de financiële markten blablabla ... daalt de rente van de internetspaarrekening."
OK. Maar als Dexia nu ook, zoals sommige andere banken, hun rente op woonleningen gaat verhogen zou die mededeling dan ook beginnen met "wegens de aanhoudende daling van de rentevoeten op de financiële markten blablabla... VERHOGEN wij....".
ik ben eens benieuwd.
OK. Maar als Dexia nu ook, zoals sommige andere banken, hun rente op woonleningen gaat verhogen zou die mededeling dan ook beginnen met "wegens de aanhoudende daling van de rentevoeten op de financiële markten blablabla... VERHOGEN wij....".
ik ben eens benieuwd.

- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Gedaald zijn de rentevoeten van de kredieten alleszins niet...
Yep,ze pakken alleen nog grotere winstpercentages op alle kredieten. Als alle banken aan een zeel trekken heeft de consument toch geen keus als hij geld nodig heeft en zal hij wel een krediet afsluiten. Misscheien dat 10 a 15 % minder mensen een krediet afsluiten maar dat verlies compenseren ze nu toch mooi met hun hogere winstmarges op deze kredieten.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Op dit vlak zijn zowel de grote als de kleinere spelers op de markt het blijkbaar eens. Anderzijds is het ook zo dat, men voor kredieten niet teveel reclame moet maken. Ik geloof in een gezonde financiële situatie, en daarin moet men niet teveel leven op krediet.