Pagina 1 van 2
krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 21 december 2019, 12:38
door Patrickd
Beste,
Reeds 3 weken geleden stuurde ik een e-mail naar Rabobank met een vraag die een grote impact kan hebben op mijn spaargeld bij Rabobank.
Tot op heden ontving ik enkel een autoreply waarin vermeld wordt dat er achterstand is en mijn vraag zo spoedig mogelijk ging beantwoord worden.
Ik ben dit niet gewoon van Rabobank en voor mij is de redelijke termijn overschreden.
Bovendien begint de tijd te dringen om belangrijke financiële beslissingen te nemen.
Rabobank kan dit toch niet maken?
Wat kan ik doen om spoedig een antwoord te bekomen?
Als dit niet lukt gaan die voormelde financiële beslissingen zeker een nieuwe wending krijgen.
Rabobank mag niet vergeten dat het mijn geld is dat ze beheren...
Alvast bedankt om via dit kanaal wel te reageren...
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 21 december 2019, 13:03
door Yaris
Was het een e-mail of een bericht in de beveiligde omgeving? Probeer anders het laatste. Kunnen wij je vraag niet beantwoorden?
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 21 december 2019, 13:54
door YelitBiros
Rabobank heeft een kantoor in berchem-antwerpen, misschien daar eens gaan aankloppen?
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 22 december 2019, 10:25
door annetje
Of die goede oude telefoon gebruiken ?
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 23 december 2019, 09:32
door Nightwolf
annetje schreef: ↑22 december 2019, 10:25
Of die goede oude telefoon gebruiken ?
Wou ik ook zeggen. Voor dringende zaken is een telefoontje nog altijd het beste.
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 23 december 2019, 09:49
door ludo
Rabobank:
Contacteer ons
Bel ons. Tel.: 03-289 28 88.
Elke werkdag van 8u30 tot 19u ...
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 23 december 2019, 10:42
door platin
ludo schreef: ↑23 december 2019, 09:49
Rabobank:
Contacteer ons
Bel ons. Tel.: 03-289 28 88.
Elke werkdag van 8u30 tot 19u ...
Zeg dat kost 30 cent de minuut met mijn prepaid kaart hoor. (niet ernstig te nemen deze reactie)
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 23 december 2019, 12:16
door wrpint
platin schreef: ↑23 december 2019, 10:42
ludo schreef: ↑23 december 2019, 09:49
Rabobank:
Contacteer ons
Bel ons. Tel.: 03-289 28 88.
Elke werkdag van 8u30 tot 19u ...
Zeg dat kost 30 cent de minuut met mijn prepaid kaart hoor. (niet ernstig te nemen deze reactie)
Komaan, stel dat je 10 minuten aan de lijn bent, dan kost het je 3,00 EUR aan jouw woekertarief. Is toch niet zo onoverkomelijk?
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 16 januari 2020, 17:27
door moonshadow
Inderdaad ,beveiligde berichten worden de laatste maanden zelden beantwoord . Je bent bijna verplicht telefonisch contact op te nemen. Hierdoor komt Rabobank niet meer zo vertrouwelijk over, met alle gevolgen van dien.
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 16 januari 2020, 17:46
door 6ilverfox
Is een telefoontje doen de dag van vandaag iets vies geworden ofzo?
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 16 januari 2020, 21:13
door moonshadow
Wat wel vies aan het worden is iets creeren wat Rabobank doet en zelf verwaarloost. Het is klanten blij maken met een dode mus. Telefoneren is trouwens woord tegen woord en een geschreven bericht kan je in een moeilijk concept op terugvallen
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 16 januari 2020, 21:25
door elibar
nog nooit problemen gehad met Rabobank zeer correcte bank
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 16 januari 2020, 21:33
door Lila B
Ik wacht ook nog op een antwoord op mijn vraag in de "beveiligde berichten"zone. Mijn vraag dateert al sedert medio december. Nog altijd geen resultaat...
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 17 januari 2020, 11:39
door PIEP
Mail van Rabo dat er een nieuwe Digipass zou verstuurd worden in juni. Eind juli nog geen ontvangen, na twee mails en telefonisch contact, Digipass ontvangen op... 5 nov.
Begin dec. vraag gesteld over rekeningen, nog geen reactie tot op vandaag.
Tja dat is niet de service die ik verwacht van een bank. Misschien beter minder publiciteit op radio, Tv en pc, en meer service naar de (bestaande) klant. Nu probleem opgelost voor mij, rek. leeggemaakt.
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Geplaatst: 28 december 2020, 19:56
door Ron
inderdaad Patrickd,
ik ondervind net hetzelfde !
ik wacht al sinds 20 november !
Zoiets kan niet voor een bank .
En : ik heb niet alleen emails gestuurd , maar ook gebeld :
en dan zegt men doodleuk : "nog even geduld , we zijn er mee bezig "
Ik weet niet maar ... dat geeft geen veilig gevoel voor spaargeld.