Pagina 1 van 3

Aanvraag Digipass

Geplaatst: 28 december 2020, 19:54
door Ron
Dag,
Ik stel mij toch wel serieus vragen bij Rabobank.be als bank .

zijn jullie nog een bank of wat ?

Ik heb al meer dan een maand geleden op 20 november , een nieuwe digipass aangevraagd,
maar tot op heden nog niets van jullie gehoord , laat staan een nieuwe digipass gekregen !

2 weken geleden heb ik nog gebeld naar jullie , dan zegt men : we zijn er mee bezig ? jawadde ....

Zoiets kan niet voor een bank !
Hoe moet ik overschrijvingen doen met een defekte digipass ????
Een goede bank
moet een snelle opvolging waarborgen , een goede service ...
zo niet verliest u uw geloofwaardigheid !
Ik vraag me echt af of ons geld bij jullie wel veilig is .

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 28 december 2020, 20:13
door elibar
Ron schreef: 28 december 2020, 19:54 Dag,
Ik stel mij toch wel serieus vragen bij Rabobank.be als bank .

zijn jullie nog een bank of wat ?

Ik heb al meer dan een maand geleden op 20 november , een nieuwe digipass aangevraagd,
maar tot op heden nog niets van jullie gehoord , laat staan een nieuwe digipass gekregen !

2 weken geleden heb ik nog gebeld naar jullie , dan zegt men : we zijn er mee bezig ? jawadde ....

Zoiets kan niet voor een bank !
Hoe moet ik overschrijvingen doen met een defekte digipass ????
Een goede bank
moet een snelle opvolging waarborgen , een goede service ...
zo niet verliest u uw geloofwaardigheid !
Ik vraag me echt af of ons geld bij jullie wel veilig is .
veilig is het geld wel maar als trouwe klant heb ik nog nooit problemen ondervonden.Zou dit toch eens melden aan de hoofd bureau in Nederland.

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 28 december 2020, 20:15
door Ron
misschien ja ...
maar als ze daar ook zo laks zijn ?

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 28 december 2020, 20:47
door SparSpaar
Ben voor mijn overschrijvingen overstapt van Keytrade naar Rabo.
Reden: goed afleesbare digipass. Klantendienst uiterst attent en behulpzaam.
Oponthoud bij aanvraag digipass wellicht tijdelijk.

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 28 december 2020, 20:49
door paul

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 28 december 2020, 21:11
door elibar
Ron schreef: 28 december 2020, 20:15 misschien ja ...
maar als ze daar ook zo laks zijn ?
zou dat toch niet zo negatief bekijken ,als je het niet meld weten ze het ook niet.

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 29 december 2020, 11:10
door Nefertari
Bij alle bedrijven zitten ze door corona met vertragingen: zowel voor mails beantwoorden, als voor andere zaken.
Dat zal dus niet anders zijn voor de banken.

Bovendien komt er nu ook nog de kerstvakantie tussen, waardoor overal een deel van hun personeel in verlof is.

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 29 december 2020, 20:09
door Ron
Kan allemaal wel zijn ,

maar Als je aan een bank een nieuwe digipass vraagt op 20 november,
en op 29 december heb je nog geen teken van leven gekregen , laat staan een nieuwe digipass,
dan kan dit niet wat mij betreft .

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 29 december 2020, 20:15
door SparSpaar
De bank reeds om uitleg gevraagd ?
Het zijn rare tijden, de vervoerders maken ook fouten. Had zelfde probleem, maar niet met een bank.

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 29 december 2020, 20:18
door Ron
ja , zoals gezegd,
ik heb hen een dag of 10 geleden gebeld ...

wachten bij een muziekje .... dan verbreekt de verbinding plots (gewoon ingelegd vermoed ik) ...
nog eens teruggebeld ... weer een tijdje wachten ... dan krijg ik iemand aan de lijn :
"Ja Mevr. X hier , is er mee bezig ... ik zal haar verwittigen dat je gebeld hebt ... nog even geduld "

enfin allemaal dingen die mij toch serieus de vraag doen stellen wat voor firma Rabobank.be wel is.

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 29 december 2020, 20:42
door SparSpaar
Tja, het zijn tijden ...
Thuiswerken, weinig controle, in een voor Nederlanders vreemd land, verslapping van de arbeidsmoraal (zie bv Keytrade) ...
De kat nog even uit de boom kijken ?
Heb zelf meerdere banken, waarvan 3 waar ik betalingen mee doe: Rabo, Keytrade en Argenta.
Heb dus steeds een uitweg. Aan te raden me dunkt.

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 29 december 2020, 20:45
door Ron
ik denk dat je de nagel op de kop slaat ,
wanneer je aanhaalt :

==>
Thuiswerken, weinig controle, verslapping van de arbeidsmoraal (zie bv Keytrade) ...
<==

maar wat bedoel je met "Keytrade" - "verslapping arbeidsmoraal" ?

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 29 december 2020, 21:05
door SparSpaar
Dat blijkt toch uit de reacties van Spaargidsers ? Gebruik zelf Keytrade, maar vooral als tweede effectenmakelaar (EN:broker), na Binck en onthou me angstvallig van alle verrichtingen buiten het gebaande pad.
Keytrade was Vlaams-degelijk tot Vanden Avenne van Crelan in zijn eigen val liep van bedrieger (google) en de bank aan de Fransen verpatst werd.

In het algemeen: stel toch vast dat het geheugen van de meeste Spaargidsers zeer kort is.

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 30 december 2020, 10:09
door Nefertari
SparSpaar schreef: 29 december 2020, 20:15 ...
Het zijn rare tijden, de vervoerders maken ook fouten. Had zelfde probleem, maar niet met een bank.
Inderdaad: tegenwoordig leggen de vervoerders (en ook Bpost) de pakjes aan de voordeur, bellen aan, en wanneer je gaat opendoen is de vervoerder al weg.
Als jouw pakje aan de verkeerde deur gelegd wordt, hang je af van de goodwill van je medemensen.

Re: Aanvraag Digipass

Geplaatst: 30 december 2020, 19:29
door Ron
SparSpaar schreef: 29 december 2020, 21:05 Dat blijkt toch uit de reacties van Spaargidsers ? Gebruik zelf Keytrade, maar vooral als tweede effectenmakelaar (EN:broker), na Binck en onthou me angstvallig van alle verrichtingen buiten het gebaande pad.
Keytrade was Vlaams-degelijk tot Vanden Avenne van Crelan in zijn eigen val liep van bedrieger (google) en de bank aan de Fransen verpatst werd.

In het algemeen: stel toch vast dat het geheugen van de meeste Spaargidsers zeer kort is.
Beste,
Ik weet niets over Keytrade : vandaar dat ik je vroeg wat bedoel je daar met "Keytrade etc etc.."
dus ik volg hen niet.

als je dan met je quote "in het algemeen : stel vast dat het geheugen ... " etc... op mij bedoeld ... ja klopt niet , want ik heb hen of nieuws over hen , nooit gevolgd.