Dommel stopt op 31 maart
Geplaatst: 27 maart 2019, 01:41
""""Met spijt in het hart moeten wij u meedelen dat na een langdurig dispuut en verschillende juridische procedures tussen Dommel/Billi en Proximus, wij de dienstverlening aan u gedwongen zullen moeten stopzetten nu zondag 31 maart omdat Proximus beslist heeft de dienstverlening aan Dommel en Billi stop te zetten. Roamingdiensten zullen vanaf nu al niet meer beschikbaar zijn. We zijn dan ook verplicht de dienstverlening aan u en uw overeenkomst met Dommel of Billi hierover op te zeggen.
Meer dan een jaar hebben wij gepoogd om samen met Proximus, die exclusief de toegang voorziet tot het kopernetwerk in België, tot een oplossing te komen waarbij wij onze klanten zouden kunnen blijven voorzien van een competitief en innovatief telecom product.
Echter zijn we in deze tocht gebotst op een stevige monopolist die zijn best doet om de toegang tot het telefoonnetwerk en bij uitbreiding de toegang tot breedband via de telefoonlijn, te beperken voor virtuele operatoren. Gedreven in onze strijd hebben we voor onze klanten alle juridische instanties en opties uitgeput, maar helaas heeft dit niet gebaat en moeten we vandaag de strijd gedwongen opgeven.
We hopen dat deze Dommel en Billi case tenminste nog kan bijdragen tot een betere bewaking van de regulering in de toekomst.
We vinden echter wel dat de Belgische telecomgebruiker een concurrentieel, goed en transparant product verdient en zijn daarom op zoek naar alternatieve toeleveranciers.
We zullen hiervoor wel enkele weken nodig hebben, voor mobiel waarschijnlijk minder.
U kan de status hiervan volgen op onze website www.dommel.com. Indien u graag actief op de hoogte wordt gehouden, kan u zich via deze link aanmelden.
Als u hier niet op kan of wil wachten, begrijpen we dat uiteraard en raden we u aan een ander alternatief te zoeken voor onze dienstverlening. U kan op www.bestetarief.be een vergelijking maken van de huidige operatoren in de markt.
De helpdesk van Dommel en Billi blijft bereikbaar via email.
Voor algemene vragen, gelieve te mailen naar info@dommel.com.
Voor technische vragen, gelieve te mailen naar servicedesk@dommel.com
Verder zullen we zoveel mogelijk vragen beantwoorden op de website (FAQs).
Tot slot willen we u graag onze oprechte excuses aanbieden.
het Dommel/Billi team""""""
(Bron : email ontvangen en dommel.com)
De dienstverlening wordt al stopgezet over vier dagen en de vierde is een zondag.
Dommel houdt zijn stijl vol tot het eind, lijkt het.
Zelf bij hun afsluiten niets dan problemen.
Wat met telefoonnummers ? Afsluiten is normaal gezien ook gelijk aan nummer kwijt
Wat met mensen die nu binnen een paar dagen een nieuwe aansluiting moeten kiezen voor internet... deze realiseren duurt zeker langer.
Het geschil duurt al een jaar en nu moet het op een paar dagen tijd eindigen.
Voilà. .. het startschot voor een hoop miserie van hun klanten is gegeven. Post er maar op los...
Meer dan een jaar hebben wij gepoogd om samen met Proximus, die exclusief de toegang voorziet tot het kopernetwerk in België, tot een oplossing te komen waarbij wij onze klanten zouden kunnen blijven voorzien van een competitief en innovatief telecom product.
Echter zijn we in deze tocht gebotst op een stevige monopolist die zijn best doet om de toegang tot het telefoonnetwerk en bij uitbreiding de toegang tot breedband via de telefoonlijn, te beperken voor virtuele operatoren. Gedreven in onze strijd hebben we voor onze klanten alle juridische instanties en opties uitgeput, maar helaas heeft dit niet gebaat en moeten we vandaag de strijd gedwongen opgeven.
We hopen dat deze Dommel en Billi case tenminste nog kan bijdragen tot een betere bewaking van de regulering in de toekomst.
We vinden echter wel dat de Belgische telecomgebruiker een concurrentieel, goed en transparant product verdient en zijn daarom op zoek naar alternatieve toeleveranciers.
We zullen hiervoor wel enkele weken nodig hebben, voor mobiel waarschijnlijk minder.
U kan de status hiervan volgen op onze website www.dommel.com. Indien u graag actief op de hoogte wordt gehouden, kan u zich via deze link aanmelden.
Als u hier niet op kan of wil wachten, begrijpen we dat uiteraard en raden we u aan een ander alternatief te zoeken voor onze dienstverlening. U kan op www.bestetarief.be een vergelijking maken van de huidige operatoren in de markt.
De helpdesk van Dommel en Billi blijft bereikbaar via email.
Voor algemene vragen, gelieve te mailen naar info@dommel.com.
Voor technische vragen, gelieve te mailen naar servicedesk@dommel.com
Verder zullen we zoveel mogelijk vragen beantwoorden op de website (FAQs).
Tot slot willen we u graag onze oprechte excuses aanbieden.
het Dommel/Billi team""""""
(Bron : email ontvangen en dommel.com)
De dienstverlening wordt al stopgezet over vier dagen en de vierde is een zondag.
Dommel houdt zijn stijl vol tot het eind, lijkt het.
Zelf bij hun afsluiten niets dan problemen.
Wat met telefoonnummers ? Afsluiten is normaal gezien ook gelijk aan nummer kwijt
Wat met mensen die nu binnen een paar dagen een nieuwe aansluiting moeten kiezen voor internet... deze realiseren duurt zeker langer.
Het geschil duurt al een jaar en nu moet het op een paar dagen tijd eindigen.
Voilà. .. het startschot voor een hoop miserie van hun klanten is gegeven. Post er maar op los...