aldi talk
aldi talk
Ik bel nu al een tijdje met aldi goedkoper dan base en toch goed.
De actuele tarieven :
16cent per minuut naar alle netwerken.
6 cent per minuut van aldi naar aldi talk.
6 cent / sms.
Voorlopig toch nog altijd het beste aanbod van de markt, naart schijnd komt er dit jaar een organisatie in belgie die bellen sms gratis aanbied dit in ruil voor reclame op de gsm toe te staan.
De actuele tarieven :
16cent per minuut naar alle netwerken.
6 cent per minuut van aldi naar aldi talk.
6 cent / sms.
Voorlopig toch nog altijd het beste aanbod van de markt, naart schijnd komt er dit jaar een organisatie in belgie die bellen sms gratis aanbied dit in ruil voor reclame op de gsm toe te staan.
Re: aldi talk
ik heb mij ook een pakket aangeschaft nu...
iemand ervaringen?
iemand ervaringen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb dit samen met mijn vrouw al meer dan een jaar ,geen probleem,
ook vanuit het buitenland geen enkel probleem gehad,
ook vanuit het buitenland geen enkel probleem gehad,
Volgens mij één groot nadeel...dat je niet online kan heropladen.
Daarvan is Simyo een echte aanrader !!
idd, "blyk"steven$ schreef: Voorlopig toch nog altijd het beste aanbod van de markt, naart schijnd komt er dit jaar een organisatie in belgie die bellen sms gratis aanbied dit in ruil voor reclame op de gsm toe te staan.
enkel voor jongeren tussen 16 en 26 dacht ik
Waiting for the financial meltdown...
Momenteel zit ik bij Carrefour Mobile:
0,15/min naar vast en mobiel alle netwerken in BE
0,06/sms
... maar ik ga eens mijn belkrediet op is wellicht overschakelen op Simyo ... en wel om volgende reden:
Ik hanteer een klein truukje wanneer ik naar het buitenland bel met een gsm en ook wanneer ik in België naar een mobiel nummer bel.
Bellen met Simyo naar een vaste lijn in België kost 0,05€/min
Ik bel steeds in België (voor andere gesprekken dan naar een vaste lijn in België) naar een inbelcomputer die aan een vaste lijn hangt en die me vervolgens via Internet (VOIP) doorverbindt met m'n bestemmeling. Als VOIP-dienst gebruik ik hiervoor Poivy
Enkel voor het bellen naar een BE gsm is simyo 0,01€ duurder tov Carrefour Mobile (na 6 minuten), voor al de rest van mijn gesprekken is het minstens 33% goedkoper
0,15/min naar vast en mobiel alle netwerken in BE
0,06/sms
... maar ik ga eens mijn belkrediet op is wellicht overschakelen op Simyo ... en wel om volgende reden:
Ik hanteer een klein truukje wanneer ik naar het buitenland bel met een gsm en ook wanneer ik in België naar een mobiel nummer bel.
Bellen met Simyo naar een vaste lijn in België kost 0,05€/min
Ik bel steeds in België (voor andere gesprekken dan naar een vaste lijn in België) naar een inbelcomputer die aan een vaste lijn hangt en die me vervolgens via Internet (VOIP) doorverbindt met m'n bestemmeling. Als VOIP-dienst gebruik ik hiervoor Poivy
Enkel voor het bellen naar een BE gsm is simyo 0,01€ duurder tov Carrefour Mobile (na 6 minuten), voor al de rest van mijn gesprekken is het minstens 33% goedkoper
Laatst gewijzigd door Anonymous op 6 januari 2009, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Pecunia non olet
Geef mij maar colruyt talk. Is wel enkel voor personeel van colruyt.
Gratis abonnement van proximus of mobistar (geen abonnementskosten dus)
6 Cent per sms
13 cent per minuut naar eender welk netwerk of vaste telefonie eender welk moment.
300 minuten gratis per maand naar colruyt abonnees (colega's)
Het gaat hier om een abonnement van proximus. De aanbieding van mobistar is niet zo intressant en aangezien ik ervoor reeds pay and go had, kon mijn kaart makkelijk omgezet worden zonder extra kosten.
Gratis abonnement van proximus of mobistar (geen abonnementskosten dus)
6 Cent per sms
13 cent per minuut naar eender welk netwerk of vaste telefonie eender welk moment.
300 minuten gratis per maand naar colruyt abonnees (colega's)
Het gaat hier om een abonnement van proximus. De aanbieding van mobistar is niet zo intressant en aangezien ik ervoor reeds pay and go had, kon mijn kaart makkelijk omgezet worden zonder extra kosten.
was één van de eerste klanten van simyo....Ezeltje Strekje schreef: ... maar ik ga eens mijn belkrediet op is wellicht overschakelen op Simyo ... en wel om volgende reden:
nu vorige week naar Mediontalk overgeschakeld:
waarom?
1. Heb gratis simkaart bij mijn Solobox (Belgian telecom), waarbij ik gratis
30 min fix OF 60 SMS'en kan kiezen => heb nu voor 30 min. fix (be en 40 landen) in combinatie met mediontalk gekozen
nadien: 0,15 €/min naar 40 landen + 0,05 € setupcost
2. daar ik zeer weinig bel/sms is de geldigheidsduur van simyo soms net te kort
6 maand (medionmobile: 1 jaar)
3. als ik gsm is het in 90% v/d gevallen naar mijn vrouw (= 6 cent/min. = spotgoedkoop) naar vast bellen doe ik wel thuis gratis 24/24 u.
4. SMS'en zijn ook 'relatief' goedkoop (niet voor de grootsms'ers natuurlijk)
vond ik ook eerst een nadeel....maar je weet toch +/- wanneer je zonder belkrediet gaat vallen?Ranter schreef: Volgens mij één groot nadeel...dat je niet online kan heropladen.
nen aldi heb je op iedere hoek van de straat....
als je nu zo'n oplaadkaart koopt, en de activatienr. in een smsconcept opslaat,
dan gewoon sms'en waar je ook bent....en veronderstel dat je in geen tijd
terug belkrediet hebt.....is een voordeel vind ik....
dan kan je echt op het laatste moment opladen.....en kan je vb. 1 of 2 weken rekken....
ook gratis uw belkrediet raadplegen via sms/1966 dacht ik...
simyo niet mogelijk!
gratis mailbox (bij mij ook uitgeschakeld)
da's nog hun enige voordeel....Ezeltje Strekje schreef: Bellen met Simyo naar een vaste lijn in België kost 0,05€/min
maar alle andere tarieven zijn niet speciaal, dus geen prijsbreker meer!
heb dit in sept. '08 ook aangekaart, maar ze zeiden niet in hun strategie te kunnen laten kijken....
hun sms'en zouden allemaal 0,05 € moeten zijn
mobiel: 0,15 €
simyo nr simyo 0,10 €
0,05 € fix (hetzelfde als nu)
dan zouden ze kunnen concurreren, anders kan je beter abbo nemen:
collega: gratis gsm bij abbo....
10 €/maand (10.000 SMS'en + 1 uur bellen)
reken da eens uit bij prépaid.....
dus als simy eindelijk hun tarieven eens aanpast, dan kan ik weer overstappen.....
sowieso is het altijd interessant om 2 GSM's te gebruiken (1 voor naar fix, en 1 voor SMS of naar mobiel)
En hoe weet ik wanneer ik naar een aldi nummer bel
?
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Tegenwoordig kan je van geen enkele nummer meer zien tot welk netwerk ze behoren... Vroeger was het gemakkelijker: 047... was proximus, 048... was base en 049... was mobistar. Sinds het mogelijk is om ook je nummer mee te nemen naar een ander netwerk is het een hele soep. Ik ben nooit voorstander geweest van deze regel. Het speelt ook gewoon in de kaarten van de operatoren want zij rekenen meestal goed door als je naar andere netwerken belt. Ik heb daar zelf nu geen last want ik heb een tarief waar ik naar iedereen redelijk voordelig kan bellen en sms'en.mijn_geld schreef: En hoe weet ik wanneer ik naar een aldi nummer bel?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Er bestaat anders 'n site waar je het nummer kan ingeven en zo kan achterhalen bij welke provider die zit hoor. De site ben ik vergeten... anders ff opzoeken.Vaganzza schreef:Tegenwoordig kan je van geen enkele nummer meer zien tot welk netwerk ze behoren... Vroeger was het gemakkelijker: 047... was proximus, 048... was base en 049... was mobistar. Sinds het mogelijk is om ook je nummer mee te nemen naar een ander netwerk is het een hele soep. Ik ben nooit voorstander geweest van deze regel. Het speelt ook gewoon in de kaarten van de operatoren want zij rekenen meestal goed door als je naar andere netwerken belt. Ik heb daar zelf nu geen last want ik heb een tarief waar ik naar iedereen redelijk voordelig kan bellen en sms'en.mijn_geld schreef: En hoe weet ik wanneer ik naar een aldi nummer bel?
Op het moment dat je belt ben je d'er niets mee natuurlijk.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Via 1299 kan je te weten komen naar welk netwerk je belt maar veronderstel dat je dan enkel te horen zal krijgen of het nummer bij base, mobistar of proximus is, en dan weet je natuurlijk nog niet of het een aldi nummer is, of zie ik het verkeerd ?
Misschien kan iemand het is uitproberen die een aldi nummer heeft.
Misschien kan iemand het is uitproberen die een aldi nummer heeft.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
'n Aldi Talk nummer geprobeerd en d'er komt inderdaad base op bij www.1299.be
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
crdcSpruitekop schreef: Er bestaat anders 'n site waar je het nummer kan ingeven en zo kan achterhalen bij welke provider die zit hoor.
vul mijn nr. in (ben mediontalk) en komt vanzelfsprekend base op...
dit kreeg ik ook bij simyo.
Heb dit ooit eens aangekaart bij simyo, en toen zeiden ze me dat ik dit maar moest vragen aan de bestemmeling!!!
Of dat je dan gaat inhaken en zeggen...'t is te duur! Je zou moeten bij uw -virtuele- operator kunnen inloggen (privacy) en kunnen checken of uw bestemmeling een simyo/mediontalk/Uglyduck/.... is