Medialink - als je tijd hebt van wachten...
Geplaatst: 27 november 2009, 12:24
Op 5 oktober 2009 bestel ik via Medialink www.medialink.be een abonnement van 6 maanden op De Morgen.
Dadelijk ontvang ik een bevestigingsmail.
Binnen de 10 dagen zou ik het overschrijvingsformulier voor 110,50 Euro ontvangen en na 1 tot 4 weken zou mijn abonnement ingaan.
Ik ontvang geen betaalformulier en hoor van Medialink niks meer.
Pas begin deze week realiseer ik mij dat ik toch wel erg lang moet wachten en bel ik naar Medialink.
De medewerkster meldt mij dat mijn bestelling verloren gegaan is, maar dat dit euvel ten spoedigste zal rechtgezet worden.
Vandaag ontvang ik dan eindelijk een overschrijvingsformulier voor ... 115 Euro (via de post, terwijl ik gevraagd had dit via e-mail te doen!).
Een tweede telefoontje met dezelfde medewerkster leert mij dat de prijzen vanaf november verhoogd werden maar daar is op hun website nog niets van te merken (het duurde effen voordat de medewerkster de website geopend had en gemerkt had dat de oude prijzen nog vermeld werden!)
Daar ik mijn bestelling op 5 oktober geplaatst heb, betaal ik na wat gepalaver de oude prijs (eerst zou ze mij terugbellen, want ze moest het navragen; na mijn protest kreeg ik meteen antwoord!).
So far so good en vergissen is menselijk.
Waarmee ik evenwel helemaal niet kan lachen is het feit dat ik nu nog tot 9 december mag wachten op activatie van mijn abonnement.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enigste ben die met deze problemen te maken krijgt.
Ondanks de behoorlijke korting, heb ik al dik spijt van mijn bestelling, want van zo'n gestuntel word ik niet goed...
Dadelijk ontvang ik een bevestigingsmail.
Binnen de 10 dagen zou ik het overschrijvingsformulier voor 110,50 Euro ontvangen en na 1 tot 4 weken zou mijn abonnement ingaan.
Ik ontvang geen betaalformulier en hoor van Medialink niks meer.
Pas begin deze week realiseer ik mij dat ik toch wel erg lang moet wachten en bel ik naar Medialink.
De medewerkster meldt mij dat mijn bestelling verloren gegaan is, maar dat dit euvel ten spoedigste zal rechtgezet worden.
Vandaag ontvang ik dan eindelijk een overschrijvingsformulier voor ... 115 Euro (via de post, terwijl ik gevraagd had dit via e-mail te doen!).
Een tweede telefoontje met dezelfde medewerkster leert mij dat de prijzen vanaf november verhoogd werden maar daar is op hun website nog niets van te merken (het duurde effen voordat de medewerkster de website geopend had en gemerkt had dat de oude prijzen nog vermeld werden!)
Daar ik mijn bestelling op 5 oktober geplaatst heb, betaal ik na wat gepalaver de oude prijs (eerst zou ze mij terugbellen, want ze moest het navragen; na mijn protest kreeg ik meteen antwoord!).
So far so good en vergissen is menselijk.
Waarmee ik evenwel helemaal niet kan lachen is het feit dat ik nu nog tot 9 december mag wachten op activatie van mijn abonnement.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enigste ben die met deze problemen te maken krijgt.
Ondanks de behoorlijke korting, heb ik al dik spijt van mijn bestelling, want van zo'n gestuntel word ik niet goed...