Aldi Talk prijsverlaging vanaf 6.10.2010
Aldi Talk prijsverlaging vanaf 6.10.2010
Voor elke 10 € beltegoed:
200 sms/ belmin.* ipv 166 minuten
*Van Aldi Talk naar Aldi Talk
geldig vanaf 6.10.2010
startset 9,99 € ipv 14,99 €
incl. 10 € beltegoed
staat nog niet op de site, maar wel in Metrokrantje vanmorgen
geldig vanaf 6.10.2010
incl. 10 € beltegoed
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Aldi Talk prijsverlaging vanaf 6.10.2010
Interessant, dank om het mee te delen.
Ga niet winkelen bij Carrefour, dus voor mij Aldi-Talk!
Ga niet winkelen bij Carrefour, dus voor mij Aldi-Talk!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Lijkt me alweer een heel interessant aanbod ware het niet dat het enkel van Aldi Talk naar Aldi Talk is. Zo is het gemakkelijk om interessant te zijn.
Dat is 5 cent/minuut...Ben eens benieuwd naar de prijs om naar naar andere providers te bellen/sms.satsurfer schreef:Voor elke 10 € beltegoed:
geldig vanaf 6.10.2010
incl. 10 € beltegoed
Ik betaal nu aan proximus ( gemiddeld op jaarbasis) ... voor 85 minuten bellen en 50 sms: 22 euro/maand
Bellen naar andere netwerken zal 0,14 euro per minuut bedragen (ipv 0,16 euro).pol schreef:Dat is 5 cent/minuut...Ben eens benieuwd naar de prijs om naar naar andere providers te bellen/sms.satsurfer schreef:Voor elke 10 € beltegoed:
geldig vanaf 6.10.2010
incl. 10 € beltegoed
Ik betaal nu aan proximus ( gemiddeld op jaarbasis) ... voor 85 minuten bellen en 50 sms: 22 euro/maand
@Bartd,
In mijn huidige situatie ( 85 belminuten +50 sms) aan 22 euro, geeft dit 0,16 cent. Bij Aldi is dit nu vanaf 6 oktober 0,14 cent (naar andere providers). Is dit de moeite waard ? of vergis ik mij ?
In mijn huidige situatie ( 85 belminuten +50 sms) aan 22 euro, geeft dit 0,16 cent. Bij Aldi is dit nu vanaf 6 oktober 0,14 cent (naar andere providers). Is dit de moeite waard ? of vergis ik mij ?
Ik gebruik al jaren Simyo, 5cent/minuut naar vaste nummers, en skype-out voor andere providers.
Het grote voordeel van Simyo is : online opladen met je visa
online beheer van àl je instellingen
online overzicht van àl je uitgaande oproepen
30 gratis belminuten bij elke oplaadbeurt, naar andere Simyogebruikers (mijn partner dus)
géén abonnementskosten, oplaadbeurt blijft een jaar geldig
Concreet : met 10 euro kom ik drie maanden toe
30 gratis belminuten bij elke oplaadbeurt, naar andere Simyogebruikers (mijn partner dus)
Jemdiev schreef:Ik gebruik al jaren Simyo, 5cent/minuut naar vaste nummers, en skype-out voor andere providers.
Dan bel je echt heel goedkoop. Ik doe het met mijn €12-€15 gemiddeld per maand ook niet slecht. Bellen naar vaste nummers wereldwijd doe ik gratis met VOIP, smsen naar het buitenland is ook heel goedkoop met VOIP. Verder zit ik bij Mobile Vikings: voor €15 krijg je 1000 gratis smsen naar alle netwerken en 2GB gratis dataverkeer en met die €15 kan je dan nog eens een uur bellen naar alle providers en/of vaste nummers in België aan €0,29 per minuut. Als je veel belt dan kan je voor €40 herladen en dan heb je een tarief van €0,14/min naar alle providers en/of vaste nummers... Voor mij de beste provider in België.
Door dit topic ben ik overgestapt naar Carrefour Mobile. Als ik mijn huidige tarieven bereken (met alle promo's, exclusief 0,01€/min naar mijn partner) kom ik aan een gemiddeld tarief van 0,033€/sms en 0,0825€/min naar alle netwerken 24/7. Ik heb niets gevonden dat goedkoper is. Bovendien blijft die belwaarde eeuwig geldig als je maar om de 6 maanden een bericht of uitgaande oproep hebt.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
- Full Member
- Contacteer:
sms bij aldi-talk ook van 6 cent naar 5cent?
Met carrefour mobile stuur ik sporadisch wat sms'en en bel ik aan 0,12 € naar gsm's (48€ per jaar voor 60€ aan belwaarde), met simyo 0,05 € naar vaste nummers. Aan het Simyo nummer is ook een VoIP account gekoppeld om spotgoedkoop internationaal te bellen. Schakelen tussen beide operatoren doe ik met een 'magic sim':
![Afbeelding](http://www.freeyourmobile.com/images/Dualsims/magicsim_ghost_dual_sim.jpg)
Vooralsnog is dus de tariefverlaging bij Aldi Talk naar 0,14€ niet zo interessant, te meer daar ik amper mensen bel waarvan ik weet dat zij bij dezelfde operatoren zijn aangesloten.
![Afbeelding](http://www.freeyourmobile.com/images/Dualsims/magicsim_ghost_dual_sim.jpg)
Vooralsnog is dus de tariefverlaging bij Aldi Talk naar 0,14€ niet zo interessant, te meer daar ik amper mensen bel waarvan ik weet dat zij bij dezelfde operatoren zijn aangesloten.
Beste,
Hoe moet je eigenlijk een abonnement opzeggen bij Base? Kan dit in de shop of moet dit per brief of mail?
En wanneer je voor een ander kiest hou je dan je nummer?
greetz
Jempi25
Hoe moet je eigenlijk een abonnement opzeggen bij Base? Kan dit in de shop of moet dit per brief of mail?
En wanneer je voor een ander kiest hou je dan je nummer?
greetz
Jempi25
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wel goed opletten met base dat je geen verbrekingsvergoeding moet betalen. Bv een contract van 24 maanden, kan je ten vroegste opzeggen na 15 maand, zonder verbrekingsvergoeding te betalen. Een contract kan je simpel opzeggen door een base shop binnen te stappen. Een nummerbehoud kan eventueel aangevraagd worden bij een nieuwe operator, zou dit wel doen voor je je contract bij Base opzegt.
Als er zo een nieuws verschijnt maak ik altijd even de rekening voor mezelf door mijn bel en sms gewoontes toe te passen op de geadverteerde prijzen.
Telkens moet ik echter vast stellen dat ik nergens betere zit dan waar ik op dit moment ben. Zit nu bij Postpaid 10 van Base, betaal er gemiddeld iets van 10 euro.
Met de oefening om dit toe te passen op Aldi Talk kom ik op meer dan het dubbele per maand.
De tarieven zijn er inderdaad een stuk lager (5 cent per sms en 4 cent per minuut) maar je krijgt er wel geen gratis 90 sms (= voordeel van 9 euro) en 90 minuten bellen (= voordeel van 13,5 euro).
Aldi Talk lijkt mij dan ook enkel interessant voor mensen die minder dan 10 euro per maand verbruiken. Of voor diegenen die bij de dure providers Mobistar en Proximus zitten met een herlaadkaart, die kunnen flink wat besparen op de monstertarieven van die twee aperatoren.
Telkens moet ik echter vast stellen dat ik nergens betere zit dan waar ik op dit moment ben. Zit nu bij Postpaid 10 van Base, betaal er gemiddeld iets van 10 euro.
Met de oefening om dit toe te passen op Aldi Talk kom ik op meer dan het dubbele per maand.
De tarieven zijn er inderdaad een stuk lager (5 cent per sms en 4 cent per minuut) maar je krijgt er wel geen gratis 90 sms (= voordeel van 9 euro) en 90 minuten bellen (= voordeel van 13,5 euro).
Aldi Talk lijkt mij dan ook enkel interessant voor mensen die minder dan 10 euro per maand verbruiken. Of voor diegenen die bij de dure providers Mobistar en Proximus zitten met een herlaadkaart, die kunnen flink wat besparen op de monstertarieven van die twee aperatoren.
@smetje72 en anderen
Ja maar het is zoals bij Aldi Talk dat je ook maar alleen de gratis minuten van Base naar base hebt!
Daarom ben ik aan het uitkijken!
Ook heb ik onlangs een nieuwe gsm voor verjaardag gekregen en heb er WIFI enz op!
Dus met mijn Post Paid kan ik normaliter niet op internet hé, denk ik toch?
Greeta en tips graag
jempi25
Ja maar het is zoals bij Aldi Talk dat je ook maar alleen de gratis minuten van Base naar base hebt!
Daarom ben ik aan het uitkijken!
Ook heb ik onlangs een nieuwe gsm voor verjaardag gekregen en heb er WIFI enz op!
Dus met mijn Post Paid kan ik normaliter niet op internet hé, denk ik toch?
Greeta en tips graag
jempi25