Pagina 1 van 1
aliexpress
Geplaatst: 16 maart 2022, 12:32
door luccc
Sedert vandaag is er blijkbaar geen mogelijkheid meer om een geschil te openen.
Er is enkel nog de mogelijkheid "ontvangst bevestigen" en wanneer je daarop drukt gebeurt er verder niks .
Je kan daarna wel nog een "beoordeling" geven, maar geen mogelijkheid meer tot "geschil".
Wat nu indien artikelen niet beantwoorden aan wat besteld is?
Re: aliexpress
Geplaatst: 16 maart 2022, 13:25
door platin
Na bevestigen ontvangst kan men geschil openen tot 15 dagen na ontvangst.
Anders zich wenden tot verkoper.
Re: aliexpress
Geplaatst: 16 maart 2022, 14:36
door luccc
platin schreef: ↑16 maart 2022, 13:25
Na bevestigen ontvangst kan men geschil openen tot 15 dagen na ontvangst.
Anders zich wenden tot verkoper.
Vroeger was dit inderdaad zo.
Vanaf vandaag? is dit niet meer zo.
Je kan enkel nog bevestigen dat je het artikel ontvangen hebt.
Zich wenden tot verkoper lost niks op.
Zelfs wanneer de verkoper de retourzending moet betalen (vroeger oordeel aliexpress) en hij niet reageert, had je geen enkele mogelijkheid om de verkoper effectief de retourzending te doen betalen; Je was gewoon je geld kwijt.
Re: aliexpress
Geplaatst: 16 maart 2022, 14:51
door luccc
Bij "Besteldetails" kan je inderdaad nog geschil openen; had ik eerst niet gevonden.
Re: aliexpress
Geplaatst: 16 maart 2022, 15:44
door azerty_123
Tjah, het redesign heeft voor en nadelen; het verplaatsen van die dispute mogelijkheid zal de eerste paar keer als nadeel zijn dan, maar eenmaal je weet waar je moet zoeken...
Re: aliexpress
Geplaatst: 18 augustus 2023, 10:02
door luccc
luccc schreef: ↑16 maart 2022, 14:36
platin schreef: ↑16 maart 2022, 13:25
Na bevestigen ontvangst kan men geschil openen tot 15 dagen na ontvangst.
Anders zich wenden tot verkoper.
Vroeger was dit inderdaad zo.
Vanaf vandaag? is dit niet meer zo.
Je kan enkel nog bevestigen dat je het artikel ontvangen hebt.
Zich wenden tot verkoper lost niks op.
Zelfs wanneer de verkoper de retourzending moet betalen (vroeger oordeel aliexpress) en hij niet reageert, had je geen enkele mogelijkheid om de verkoper effectief de retourzending te doen betalen; Je was gewoon je geld kwijt.
Is er ondertussen iemand die een pakketje teruggestuurd heeft en de verzendkosten niet zelf heeft moeten betalen?
Hoe heb je het aan boord gelegd? En hoe is het verder verlopen?