Obligatie bij Rabobank ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Obligatie bij Rabobank ?
Mogelijk aanbod van nieuwe bedrijfsobligatie
vanaf morgen 9 juni
Geachte heer,
De kans is groot dat wij morgen opnieuw een bedrijfsobligatie zullen aanbieden. Meer details zijn nog niet gekend en we kunnen u ook niet 100% garanderen dat wij de uitgifte zullen aanbieden. Toch wilden we u al op de hoogte brengen, zodat u zeker uw digipass bij de hand kunt houden.
Iemand meer nieuws ?
vanaf morgen 9 juni
Geachte heer,
De kans is groot dat wij morgen opnieuw een bedrijfsobligatie zullen aanbieden. Meer details zijn nog niet gekend en we kunnen u ook niet 100% garanderen dat wij de uitgifte zullen aanbieden. Toch wilden we u al op de hoogte brengen, zodat u zeker uw digipass bij de hand kunt houden.
Iemand meer nieuws ?
Re: Obligatie bij Rabobank ?
Volgens mij zal het hierover gaan:
http://www.intervest.be/nl/offices/inve ... 8juni2010/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.intervest.be/nl/offices/inve ... 8juni2010/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Toegegeven, 't zijn wel realisten bij Rabo.. Een reden om terug op zoek te gaan naar uw stoffige Rabo digipassmarestf schreef:Toch wilden we u al op de hoogte brengen, zodat u zeker uw digipass bij de hand kunt houden.
Kent iemand de uitgifteprijs?
Ok, de link heeft gewerkt en de uitgifteprijs is 100,875%.
Niet te veel risico ?
Ok, de link heeft gewerkt en de uitgifteprijs is 100,875%.
Niet te veel risico ?
Intervest Offices heeft vorig jaar een verlies geleden van 2,6 miljoen euro. De bezettingsgraad is gedaald en zal wellicht nog verder dalen. De waarde van de portefeuille is vorig jaar ook met meer dan 5% gedaald. In 2010 is het eerste kwartaal wel terug winstgevend.
Het rendement van de obligatie geeft ook aan dat deze een hoger risico heeft.
Ter info: indien je niet de obligatie maar de bevak zelf koopt, dan is het dividendrendement maar liefst 10% ! Niet dat ik dat nu zou aanbevelen, de kans op koersdalingen is reeel.
Het rendement van de obligatie geeft ook aan dat deze een hoger risico heeft.
Ter info: indien je niet de obligatie maar de bevak zelf koopt, dan is het dividendrendement maar liefst 10% ! Niet dat ik dat nu zou aanbevelen, de kans op koersdalingen is reeel.
-
- Newbie
- Contacteer:
Beste Robokat, waar en hoe kan je aan dat bevek geraken? bij rabobank vind ik niets terug onder de intervest naam.
Indien rabobank deze effectief kan aanbieden, zal deze verschijnen onder obligaties.
In het persbericht is er sprake van 10 juni, wat wel in tegenspraak is met 9 juni in bovenstaand bericht.
In het persbericht is er sprake van 10 juni, wat wel in tegenspraak is met 9 juni in bovenstaand bericht.
Waar of hoe krijg je die Rabo persberichten
Op 19 januari hebben ze hiervoor een mailing rondgestuurd, met een persoonlijke link om je aan te melden voor deze e-mails. Ik vind zelf ook niet direct een link op de website. Als je die e-mail niet meer terug vindt, mailtje sturen naar de klantendienst en vragen dat ze je er bij op zetten, zou geen probleem mogen zijn.Bermudez schreef:Waar of hoe krijg je die Rabo persberichten
Onderstaande mail kreeg ik vanmiddag van Rabobank:
Tijdelijk: twee nieuwe emissies in ons aanbod
Geachte,
Sinds vorig jaar kan u via Rabobank.be online intekenen op de uitgifte van obligaties.
De laatste maanden bleven we op onze honger, maar recent zijn er verschillende nieuwe uitgiften op de Belgische markt.
Eandis werd vorige week al na 2 uur vroegtijdig afgesloten, maar u kan wel nog intekenen op GBL en vanaf 10 juni ook op Intervest Offices.
Ook voor deze emissies is de kans reëel dat ze vroegtijdig worden afgesloten.
Als u interesse heeft, raden we u aan zo snel mogelijk uw stukken te reserveren via onze beveiligde site.
Meer info over de emissie GBL
Meer info over de emissie Intervest Offices
Wenst u in de toekomst vooraf op de hoogte te worden gebracht van een mogelijke emissie, volstaat het om hier te klikken:
Hou me op de hoogte van de volgende emissies
Alternatieven voor deze belegging zijn:
Onze termijnrekening (veilig door de AAA-rating van Rabobank)
Ons aanbod beleggingsfondsen met de laagste instapkosten
Hartelijke groeten,
Het Rabobank.be-team
http://www.rabobank.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Van obligaties ken ik niks. Vinden jullie dit interessante aanbiedingen?
Tijdelijk: twee nieuwe emissies in ons aanbod
Geachte,
Sinds vorig jaar kan u via Rabobank.be online intekenen op de uitgifte van obligaties.
De laatste maanden bleven we op onze honger, maar recent zijn er verschillende nieuwe uitgiften op de Belgische markt.
Eandis werd vorige week al na 2 uur vroegtijdig afgesloten, maar u kan wel nog intekenen op GBL en vanaf 10 juni ook op Intervest Offices.
Ook voor deze emissies is de kans reëel dat ze vroegtijdig worden afgesloten.
Als u interesse heeft, raden we u aan zo snel mogelijk uw stukken te reserveren via onze beveiligde site.
Meer info over de emissie GBL
Meer info over de emissie Intervest Offices
Wenst u in de toekomst vooraf op de hoogte te worden gebracht van een mogelijke emissie, volstaat het om hier te klikken:
Hou me op de hoogte van de volgende emissies
Alternatieven voor deze belegging zijn:
Onze termijnrekening (veilig door de AAA-rating van Rabobank)
Ons aanbod beleggingsfondsen met de laagste instapkosten
Hartelijke groeten,
Het Rabobank.be-team
http://www.rabobank.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Van obligaties ken ik niks. Vinden jullie dit interessante aanbiedingen?
Intervest obligatie is al afgesloten:
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 3-3131.art" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 3-3131.art" onclick="window.open(this.href);return false;