Pagina 1 van 3
Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 11:56
door lop
Hoe gaat de klantendienst werken?
Zal er een goede diensverlening zijn zoals bij Rabobank ?
Re: Klantendienst
Geplaatst: 26 december 2011, 13:29
door NIBC Direct
Wij streven er naar om een zeer goede klantendienst uit te bouwen. Onze mensen zijn goed opgeleid en hebben hard gewerkt om alle facetten van onze producten onder de knie te krijgen. Het handigste lijkt mij om het zelf even te proberen. Voor Nederlandstalige vragen kan u terecht op 0800 63 500 en voor Franstalige op 0800 63 400 (zo moet u tenminste niet elke keer aangeven in welke taal u wil verdergaan)
Mailen kan voor beide talen naar
info@nibcdirect.be.
Wij staan in ieder geval altijd open voor suggesties dus mocht u opmerkingen, felicitaties of verbeterpunten hebben, laat maar komen.
Re: Klantendienst
Geplaatst: 26 december 2011, 13:31
door paul
Een gratis nummer nog wel, daar kan rabobank.be zelfs nog iets van leren.
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 13:37
door Fredje
Geen beleggingsfondsen, geen pensioenspaarfondsen, geen obligaties.
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 13:37
door cp1234
Inderdaad, een 0800 nummer, dat is een pluim waard, daar kunnen er nog velen iets van leren.
En ... wanneer kan men nu een rekening openen ??
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 13:39
door paul
IK HEb op spaargids daarjuist toch al reclame gezien dat je op 2 minuten met een paar muisklikken een rekening kan openen.
bij spaargids op home klikken
( zou kunnen dat die reclame ondertussen is verwijderd wegens het niet betalen van de factuur, hollanders he )
binnenkort noemt dat hier misschien het NIBC- forum ipv spaargids ( moet kunnen he )
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 13:44
door NIBC Direct
momenteel lopen er op spaargids.be al een aantal (betaalde
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
) banners. We wisten immers dat we vanaf vandaag actief zouden worden op het forum. Als je nu op de site de stappen volgt om een rekening te openen dan kom je op een pagina waar u uw gegevens kan achterlaten en vervolgens brengen we u persoonlijk op de hoogte eens het kan.
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 13:50
door cp1234
Heb ik gedaan, maar sorry, vind ik niet echt professioneel !
Het gaat hier over een bank, correcte info aub en geen verrassingen.
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 13:55
door NIBC Direct
cp1234 schreef:Heb ik gedaan, maar sorry, vind ik niet echt professioneel !
Het gaat hier over een bank, correcte info aub en geen verrassingen.
Het was een moeilijke keuze. Gezien de tarieven vandaag bekend werden gemaakt wilden we de geïnteresseerden een oplossing bieden. Dit leek ons het beste alternatief.
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 14:03
door cp1234
Blijft toch maar raar dat jullie geen datum kunnen geven van wanneer je klant kan worden of waarom je nu al de nodige gegevens kan doorsturen zodat er geen tijd voor niets verloren moet gaan.
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 14:06
door zoé
Terechte keuze van NIBC!
Beter een getest programma afleveren dan eentje die met haken en ogen aan elkaar hangt.
De gevolgen zouden niet te overzien zijn.
Je krijgt tot einde januari de tijd om de getrouwheidspremie te verwerven, dus nog tijd genoeg om geld te versassen...
Voordeel : de concurrentie zal allicht niet stilzitten en binnen enkele dagen nieuwe akties plannen ?
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 17:00
door guest2803
cp1234 schreef:Blijft toch maar raar dat jullie geen datum kunnen geven van wanneer je klant kan worden of waarom je nu al de nodige gegevens kan doorsturen zodat er geen tijd voor niets verloren moet gaan.
Je kan vandaag al je openingsformulier afprinten (slechts 1 blad) en opsturen. Dat staat in
help > docucumentcenter.
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 17:06
door paul
Ongeveer 60 reakties op de eerste moderatordag van NIBC
Er is onlangs een belgische grootbank geweest die het na een paar reakties al na 2 dagen voor bekeken heeft gehouden, de vragen waren wat te lastig.
Ik heb zo een voorgevoel dat de moderator van Rabobank.be en NIBC nooit gelijktijdig online gaan zijn.
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 17:30
door NIBC Direct
fdgroote schreef:cp1234 schreef:Blijft toch maar raar dat jullie geen datum kunnen geven van wanneer je klant kan worden of waarom je nu al de nodige gegevens kan doorsturen zodat er geen tijd voor niets verloren moet gaan.
Je kan vandaag al je openingsformulier afprinten (slechts 1 blad) en opsturen. Dat staat in
help > docucumentcenter.
Goed gevonden, wij voorzien inderdaad formulieren om rekeningen te openen.Qua snelheid van verwerking zal het wel sneller zijn om zelf al je gegevens in de vullen eenmaal de link op de website met het online formulier actief wordt. Je kan dan namelijk alles elektronisch doen.
Daarom ook dat je daar momenteel je e-mailadres en/of gsm-nummer kan achterlaten, zo word je meteen op de hoogte gesteld zodra alles functioneel is.
Re: Klantendienst NIBC Direct
Geplaatst: 26 december 2011, 19:15
door arno
Ik heb zo een voorgevoel dat de moderator van Rabobank.be en NIBC nooit gelijktijdig online gaan zijn.
Deze statement lijkt voor vandaaag alvast te kloppen. Vandaag van heel de dag geen Rabobank-moderator te bespeuren ... Vreemde vaststelling ...