Pagina 1 van 10
Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 11:49
door Luc B.
Ik probeerde vandaag bij NIBC enkele spaarrekeningen aan te maken, doch krijg steeds de melding "website niet beschikbaar"... Normaal?
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:08
door NIBC Direct
wij hebben hier op een paar computers getest en hebben geen enkel probleem om
http://www.nibcdirect.be" onclick="window.open(this.href);return false; te bereiken.
Bovendien kan je vanaf nu ook een rekening openen!
Mocht het probleem aanhouden mag je zeer contact met ons opnemen dan kijken we hoe we het kunnen oplossen in uw specifieke situatie.
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:18
door Luc B.
"de webpagina kan niet worden weergegeven".... dit krijg ik voortdurend als commentaar.
Ik werk met een héél moderne PC, windows 7, waar ik enkel en alleen alle bankverrichten mee doe. Meestal internetbanken.
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:21
door Vaganzza
Ik kreeg nog volgende vraag van iemand:
Kan je tegelijkertijd een gewone en een getrouwheidsrekening openen? Nu kan je slechts 1 optie aanduiden bij de opening.
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:22
door Tux
Hier geen problemen om de nibc website te bereiken.
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:26
door NIBC Direct
Vaganzza schreef:Ik kreeg nog volgende vraag van iemand:
Kan je tegelijkertijd een gewone en een getrouwheidsrekening openen? Nu kan je slechts 1 optie aanduiden bij de opening.
Dat kan niet, je moet er eerst 1 kiezen en nadat die geactiveerd is kan je een tweede openen. Hiervoor doorloop je gewoon opnieuw het AOP proces maar op het einde geef je aan dat je reeds klant bent.
Het staat nu reeds op onze wishlist om dat binnenkort van binnen de beveiligde omgeving te laten lopen.
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:28
door Vaganzza
Ik weet dat daar al direct nog vragen over gaan komen, dus zal ik ze zelf maar stellen:
Als je de tweede keer het AOP formulier invult, moet je dan opnieuw die papieren opsturen of krijgen jullie die gegevens ook elektronisch binnen? En dan toch wel zonder de kopies die bij de eerste opening dienden te toegevoegd te worden?
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:39
door NIBC Direct
Vaganzza schreef:Ik weet dat daar al direct nog vragen over gaan komen, dus zal ik ze zelf maar stellen:
Als je de tweede keer het AOP formulier invult, moet je dan opnieuw die papieren opsturen of krijgen jullie die gegevens ook elektronisch binnen? En dan toch wel zonder de kopies die bij de eerste opening dienden te toegevoegd te worden?
tweede keer moet je de papieren niet meer opsturen (niettegenstaande dit wel in de mail staat) voor de 2de rekening te openen moet je wel wachten tot de eerste geactiveerd is.
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:42
door Filip285
Ik heb net een scan van mijn id-kaart willen mailen naar
info@nibcdirect.be en krijg een mail terug dat mijn mail niet afgeleverd kan worden? 2x geprobeerd
Men krijgt ook geen (automatische) bevestiging via e-mail van de aanvraag als je de AOP pagina's invult. misschien ook iets voor op de wishlist?
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:54
door JoBe
Alles vlotjes verlopen
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:56
door Tux
1. geen probleem met mailen scan id
2. wel bevestiging ontvangen, bevond zich echter in SPAM box
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 12:58
door NIBC Direct
Ik geef al jullie opmerkingen door zodat we kunnen kijken wat we waar kunnen oplossen en op welke termijn.
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 13:04
door Luc B.
PC even aan de zoon doorgegeven.
Met internet explorer krijg ik voortdurend 'kan geen verbinding maken met de website'. Mijn zoon installeerde google chrome en via dit lukt alles wel. Dit ter informatie.
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 13:09
door NIBC Direct
Hartelijk dank voor de melding. Normaal ondersteunen we tot internet exploren 7.0 dus dit probleem zou zicht niet mogen voordoen. We gaan op onderzoek.
Re: Openen rekeningen
Geplaatst: 28 december 2011, 13:13
door iDemmel
Bij het registreren wou het systeem mijn rekeningnummer niet aanvaarden als ik het in IBAN formaat deed zonder spaties.
Dus "BE26123456789012" wou hij niet aanvaarden, maar wel "BE26 1234 5678 9012".
Wat ik hier wil zeggen is dat de "hulptekst" aan de rechterkant het in te voeren formaat niet aangeeft!