Pagina 1 van 1
onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 13 april 2012, 16:18
door GOD
Het is mij al meerdere malen overkomen dat ik bij NIBC niet ingelogd raak. Telkens krijg ik dan als reden dat mijn gegevens onjuist zijn. Dit is gewoon niet waar!
Ik vrees dat het internet plateau van NIBC amateuristisch is opgemaakt.
Dergelijke inlogproblemen heb ik NOOIT bij andere banken.
Eigenlijk ben ik het stilletjes aan beu. Mijn vertrouwen in deze bank is helemaal weg. Ik heb deze bank vooral genomen om mijn kapitaal wat te spreiden; niet om voorturend inlogproblemen te hebben.
Re: onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 13 april 2012, 16:27
door NIBC Direct
We vinden het erg jammer te constateren dat u blijkbaar regelmatig inlogproblemen heeft. Zoals reeds meermaals gemeld op dit forum is het erg moeilijk om in te gaan op concrete individuele gevallen omdat naast een eventueel probleem aan onze kant er ook nog andere parameters in het spel kunnen zijn zoals de individuele configuratie en de verbinding.
Hiermee willen we de oorzaak van het probleem zeker niet doorschuiven. We hebben intern onze diensten verwittigd om één en ander grondig te bekijken maar ondertussen wil ik u graag oproepen om, bij inlogproblemen zeker ons contactcenter te contacteren. Zij kunnen u steeds verder helpen.
Re: onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 13 april 2012, 17:06
door GOD
U bent vlug in het antwoorden via dit Forum. Mag ik hopen dat NIBC even vlug zal reageren op mijn email die ik zonet verstuurde.
Ik communiceer via internet omdat in tegenstelling tot wat een van uw medewerkers beweerde, telefoongesprekken vanuit het buitenland, BETALEND zijn.
Re: onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 13 april 2012, 17:15
door NIBC Direct
NIBC Direct biedt u een gratis nummer aan om de helpdesk te bereiken. Dit nummer is binnen de landsgrenzen van België gratis voor alle Belgische telefoontoestellen. Wanneer u in het buitenland verblijft en met uw buitenlands toestel of met een Belgische GSM naar onze helpdesk belt, zal uw operator u mogelijk wel kosten aanrekenen voor het buitenlandse traject van uw gesprek. Dit hangt af van operator tot operator. Voor uw specifieke situatie dient u contact op te nemen met uw operator.
Wij doen in ieder geval onze uiterste best om zowel mails als telefoons even snel te beantwoorden als dit forum.
Re: onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 14 april 2012, 16:19
door GOD
Ik heb zopas proberen in te loggen via mijn oude (vorige) laptop. Dit is me wel gelukt!
Daarmee is mijn probleem uiteraard niet van de baan. Op mijn nieuwe (huidige) laptop kan ik nog steeds NIET inloggen op NIBC. Voor 13 andere banken (waaronder drie buitenlandse) verloopt het inloggen via mijn nieuwe laptop probleemloos! Linken jullie misschien het IPC-adres aan uw systeem?
Re: onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 14 april 2012, 16:40
door davido72
GOD schreef:13 andere banken
Wie kan beter ??
Re: onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 15 april 2012, 04:26
door GOD
davido72 schreef:GOD schreef:13 andere banken
Wie kan beter ??
Mensen met veel geld vinden 13 banken ongetwijfeld marginaal...
We zullen zien of het lachen je niet vergaat wanneer lieden die al hun eieren slechts in een of enkele korfjes hebben gedeponeerd, tevergeefs beroep gaan doen op de Belgische staat.
Re: onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 15 april 2012, 04:39
door GOD
@davido72:
Het zou je sieren, indien ipv goedkope prietpraat te verkopen, je op het gestelde probleem zou ingaan...
Re: onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 15 april 2012, 04:59
door GOD
Aan de Forumverantwoordelijke van NIBC-direct:
Ik heb ondertussen het hierbovenvermelde probleem zelf kunnen oplossen.
Omwille van, voor mij een of andere duistere reden, werd ik telkens afgeleid naar de Nederlandse website...
Intussen heb ik mij vastgepind op
https://ebanking.nibcdirect.be/" onclick="window.open(this.href);return false; waar tot nog toe alles probleemloos verloopt.
Re: onmogelijk om in te loggen
Geplaatst: 16 april 2012, 12:14
door NIBC Direct
Bedankt voor deze info. We zijn aan het kijken om op beide inlogpagina's duidelijker te maken in welk land je juist zit om dit probleem (als het een troots mag zijn, u bent niet de enige die dit is tegengekomen) zoveel mogelijk te verhelpen.
Mocht u kunnen reconstrueren hoe u juist op de NL site bent terechtgekomen dan zou dit ons erg interesseren zodat wij ook daar de kans dat dit gebeurt kunnen verminderen.