Pagina 1 van 1
Fiscale zegel bij NIBCdirect
Geplaatst: 17 april 2012, 18:25
door rasco18
Waarom brengt NIBCdirect nog altijd 0,15 Euro RV in mindering. Dit is toch niet wettelijk?
Kan men hier via spaargids.be iets aan doen...
Dank u
Re: Fiscale zegel bij NIBCirect
Geplaatst: 17 april 2012, 18:31
door Stofke
Krijg je terug op het einde van het jaar tijdens de berekening van de intrest.
Re: Fiscale zegel bij NIBCirect
Geplaatst: 17 april 2012, 18:32
door Vaganzza
Verplaatst naar "Vraag het aan NIBC".
Re: Fiscale zegel bij NIBCirect
Geplaatst: 17 april 2012, 19:13
door rasco18
Bedankt stofke....
Re: Fiscale zegel bij NIBCdirect
Geplaatst: 17 april 2012, 19:49
door johanve
Tja toch raar dat ze dat aanrekenen om het het dan daarna terug te geven.
Re: Fiscale zegel bij NIBCdirect
Geplaatst: 17 april 2012, 22:51
door NIBC Direct
De wet voorziet een "recht op geschriften" voor spaarvormen waarbij interesten worden uitbetaald. Een aantal banken, (waaronder NIBC Direct) neemt deze kost op zich. Het is inderdaad neen beetje raar dat we dit eers inhouden om dan terug te betalen maar jammer genoeg was er enig progameerwerk nodig om het anders te doen en vermits het resultaat uiteindelijk hetzelfe was/is voor de klant hebben we edit iets minder hoog op de prioriteitenlijst gezet.
Re: Fiscale zegel bij NIBCdirect
Geplaatst: 18 april 2012, 05:13
door GOD
Een van de steeds terugkerende problemen bij NIBC direct, is hun schijnbaar onvermogen om duidelijke <programmeerfouten> gezwind recht te zetten. Dit leidt tot wrevel en bij niet snel rechtgezette fouten uiteindelijk tot afhaken van clienten. NIBC moet beseffen dat het verschil met <steviger> banken erg marginaal is. De goodwill die NIBC thans geniet, kan in zeer korte tijd omslaan. Boer, pas op je ganzen!
Re: Fiscale zegel bij NIBCdirect
Geplaatst: 18 april 2012, 12:14
door Luc B.
Heb ondertussen voor mij en ook mijn kids een spaarrekening en zo geopend bij NIBC, en omwille van problemen van de toegekomen sms code bij de kids, en s'anderendaags bij mij was deze code niet meer geldig.
Na 1 vriendelijke telefoon naar hun klantencenter werd dat (na enkele controlevragen) onmiddellijk terug rechtgezet.
Wij hebben op vandaag 5 banken, nieuw zijn Keytrade en NIBC direct omwille van inloggen enzovoort, het loopt efkes anders dan bvb Belfius of Rabo.
Het gaat bij NIBC ook maar over 2 spaarrekeningen (gewoon en getrouweids) en mogelijke termijnrekeningen hé... dus moeilijk kan het niet zijn.... Je weet enkel dat je op vandaag de hoogste rente ontvangt... dus goed op te volgen.
Keytrade is iets ingewikkelder, doch biedt ook zo veel meer in mogelijkheiden.