Pagina 1 van 1
Inloggen niet mogelijk ?
Geplaatst: 1 september 2015, 09:23
door gpv1
Werd zonet automatisch afgemeld bij Binck. Wou opnieuw inloggen, maar dit lukt niet, ik krijg telkens opnieuw het inlogscherm te zien. Scary. Nog iemand ?
Re: Inloggen niet mogelijk ?
Geplaatst: 1 september 2015, 09:41
door JW1
Een schrik gepakt van Degiro?
Ik heb alvast geen probleem om aan te melden bij Binck
Re: Inloggen niet mogelijk ?
Geplaatst: 1 september 2015, 09:46
door gpv1
Heb nu eens proberen inloggen via Firefox, en dat lukt wel. Stomme Internet Explorer.
Re: Inloggen niet mogelijk ?
Geplaatst: 1 september 2015, 09:50
door BinckBank
Beste gpv1,
Wij ondervinden momenteel geen inlogproblemen.
Indien u toch nog problemen ondervindt met het inloggen, raden wij u aan om even contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 03 303 31 11. Zo kunnen wij u het snelst persoonlijk verder helpen.
Mvg,
BinckBank
Re: Inloggen niet mogelijk ?
Geplaatst: 4 oktober 2018, 08:54
door Marc.
Kan momenteel niet inloggen bij Binck
komt melding fout wachtwoord
inloggen via app kan ook niet
nog iemand problemen??
Re: Inloggen niet mogelijk ?
Geplaatst: 4 oktober 2018, 09:02
door jens_dev
Ligt idd plat. Evt. orders kan je doorgeven per telefoon, of postduif.
Re: Inloggen niet mogelijk ?
Geplaatst: 4 oktober 2018, 11:36
door BinckBank
Dag Marc,
Dag Jens,
Vanochtend kon u inderdaad tijdelijk niet inloggen. Wij willen ons hier in de eerste plaats graag voor excuseren.
De toegang tot de website is uiteraard heel belangrijk om goed uw portefeuille op te volgen of tijdig uw orders te kunnen plaatsen. Een vlotte inlog proberen we dan ook te allen tijde de voorzien. Onze IT heeft dan ook alles in het werk gesteld om de inlog terug mogelijk te maken. Rond 9u30 konden alle klanten terug inloggen.
Aarzel niet om ons telefonisch te contacteren als u op zo'n moment een order wenst te plaatsen. Wij staan meteen voor u klaar en kunnen het order ook voor u plaatsen. Dit kan steeds op het nummer 03 303 31 11.
Mvg,
Tim