BinckBank IT'ers knoeien in 2017
Geplaatst: 26 januari 2017, 10:10
Sinds begin dit jaar slagen de BinckBank IT'ers er blijkbaar niet in om de resultaten van de individuele eigen portefeuilles deftig weer te geven binnen de webapplicatie.
De eerste 3 weken werd het portefeuilleresultaat 2016 en 2017 verkeerd weergegeven (2016 was blanco en 2017 gaf het resultaat vanaf 01/01/2016). In die periode klopte de grafiek onder 'Rendementsontwikkeling' nog min of meer alhoewel de schaalverdeling ook al hiaten vertoonde.
Na vorig weekend waarbij hun website andermaal wegens onderhoudswerkzaamheden in het WE stillag is het probleem van het
portefeuilleresultaat 2016 en 2017 opgelost maar nu klopt de resultaatgrafiek van geen kanten meer. Mijn resultaat, dat nochtans positief is is volgens de grafiek tot -8% gekelderd.
Op de homepage staat nog altijd het oude bericht:
'Wordt aan gewerkt: Portefeuilleresultaat 2016 en 2017'
In ieder geval de IT-afdeling wekt weinig vertrouwen als ze in 3 weken een volgens mij eenvoudig databaseprobleem niet kunnen oplossen.
De eerste 3 weken werd het portefeuilleresultaat 2016 en 2017 verkeerd weergegeven (2016 was blanco en 2017 gaf het resultaat vanaf 01/01/2016). In die periode klopte de grafiek onder 'Rendementsontwikkeling' nog min of meer alhoewel de schaalverdeling ook al hiaten vertoonde.
Na vorig weekend waarbij hun website andermaal wegens onderhoudswerkzaamheden in het WE stillag is het probleem van het
portefeuilleresultaat 2016 en 2017 opgelost maar nu klopt de resultaatgrafiek van geen kanten meer. Mijn resultaat, dat nochtans positief is is volgens de grafiek tot -8% gekelderd.
Op de homepage staat nog altijd het oude bericht:
'Wordt aan gewerkt: Portefeuilleresultaat 2016 en 2017'
In ieder geval de IT-afdeling wekt weinig vertrouwen als ze in 3 weken een volgens mij eenvoudig databaseprobleem niet kunnen oplossen.