Pagina 1 van 1
App Medirect
Geplaatst: 15 augustus 2017, 18:55
door BeginnendBelegger
Wanneer komt er een app?
En zullen we hier de modelportefeuilles ed kunnen opvolgen?
Verbaast me toch altijd als een bank geen app heeft.
Re: App Medirect
Geplaatst: 15 augustus 2017, 19:26
door Yaris
Re: App Medirect
Geplaatst: 15 augustus 2017, 19:49
door BeginnendBelegger
Toch geen reactie meer sinds 2016
Re: App Medirect
Geplaatst: 17 augustus 2017, 11:10
door MeDirect
Beste,
Binnenkort lanceren we onze vernieuwde website. Één van de nieuwe functionaliteiten zal zijn dat deze zich aanpast aan uw toestel waarmee u onze website bezoekt, of dit nu smartphone, tablet of computer/desktop is. Dit zowel voor de publieke website als uw private website. We geven hier prioriteit aan zodat uw online bankervaring nóg beter wordt.
Vervolgens zijn er ook plannen om een app te lanceren. Die moeten we nog verder concreet maken aan de hand van de functionaliteiten die belangrijk zijn voor onze klanten.
Re: App Medirect
Geplaatst: 17 januari 2019, 22:00
door Rat
Al nieuws over die app intussen?
Re: App Medirect
Geplaatst: 17 januari 2019, 22:29
door Wimble
Rat schreef: ↑17 januari 2019, 22:00
Al nieuws over die app intussen?
Dat ze eerst hun website eens deftig laten marcheren ..
Re: App Medirect
Geplaatst: 18 januari 2019, 00:06
door platin
Wimble schreef: ↑17 januari 2019, 22:29
Rat schreef: ↑17 januari 2019, 22:00
Al nieuws over die app intussen?
Dat ze eerst hun website eens deftig laten marcheren ..
En wat is uw probleem met de website ?
Re: App Medirect
Geplaatst: 18 januari 2019, 06:55
door Wimble
platin schreef: ↑18 januari 2019, 00:06
Wimble schreef: ↑17 januari 2019, 22:29
Dat ze eerst hun website eens deftig laten marcheren ..
En wat is uw probleem met de website ?
medirect-niet-toegankelijk-t25864.html
Bijkomend, dinsdag probeerde ik een order in te geven en moest 3 keer de site heropstarten...
En neen, ik ben geen computer-leek.
Re: App Medirect
Geplaatst: 18 januari 2019, 10:49
door platin
Wimble schreef: ↑18 januari 2019, 06:55
platin schreef: ↑18 januari 2019, 00:06
En wat is uw probleem met de website ?
medirect-niet-toegankelijk-t25864.html
Bijkomend, dinsdag probeerde ik een order in te geven en moest 3 keer de site heropstarten...
En neen, ik ben geen computer-leek.
Volgens sommigen hier op forum bestaat gratis niet.
Nu bij Me is het wel gratis.
En dan gaan we maar zeuren over een tijdelijk ongemakje.
Niks houdt u tegen om ergens anders aankopen te doen en ervoor te betalen hoor.
Als geen leek al eens bij stilgestaan dat bij een toestroom van klanten , of teveel klanten die ineens inloggen er uitbreiding van capaciteit nodig kan zijn.
En ja is niet van het schap te nemen dacht ik.
Re: App Medirect
Geplaatst: 18 januari 2019, 10:56
door Wimble
platin schreef: ↑18 januari 2019, 10:49
Volgens sommigen hier op forum bestaat gratis niet.
Nu bij Me is het wel gratis.
En dan gaan we maar zeuren over een tijdelijk ongemakje.
Niks houdt u tegen om ergens anders aankopen te doen en ervoor te betalen hoor.
Als geen leek al eens bij stilgestaan dat bij een toestroom van klanten , of teveel klanten die ineens inloggen er uitbreiding van capaciteit nodig kan zijn.
En ja is niet van het schap te nemen dacht ik.
Ah ja, dus omdat het gratis is, is dat het excuus ...
Ik kan mijn niet van de indruk ontdoen dat u een professionele link hebt met MeDirect.
Re: App Medirect
Geplaatst: 18 januari 2019, 10:59
door Wimble
platin schreef: ↑18 januari 2019, 10:49
Volgens sommigen hier op forum bestaat gratis niet.
Nu bij Me is het wel gratis.
En dan gaan we maar zeuren over een tijdelijk ongemakje.
Niks houdt u tegen om ergens anders aankopen te doen en ervoor te betalen hoor.
Als geen leek al eens bij stilgestaan dat bij een toestroom van klanten , of teveel klanten die ineens inloggen er uitbreiding van capaciteit nodig kan zijn.
En ja is niet van het schap te nemen dacht ik.
Vandaar ook mijn opmerking dat ze beter hun IT’ers eerst even hun site laten finetunen i.p.v. hun tijd in een app te steken.
Re: App Medirect
Geplaatst: 18 januari 2019, 12:44
door Denfi
Ik ben het eens met Wimble. Ze lijken altijd problemen te hebben in Januari. Dat MeDirect eerst dat al eens oplost voor ze beginnen met een app. Uiteindelijk is het voor elke bedrijf hetzelfde. Als je basisproduct nog niet 100% werkt ga je toch geen extra's aan dat basisproduct toevoegen? Nee,je zorgt eerst dat de basis goed werkt en daarna kun je denken over toevoegingen.
Een app zou een extra kost zijn voor MeDirect. Als dit ervoor zou zorgen dat ze minder rente geven moet een app voormij al helemaal niet. Van banken zoals Nibc verlang ik ook geen app.
Re: App Medirect
Geplaatst: 21 januari 2023, 20:27
door Yaris
Ik heb nu al twee dagen geen toegang tot de app van MeDirect. Ik heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het blijft hetzelfde. Hebben jullie ook problemen?
Re: App Medirect
Geplaatst: 21 januari 2023, 20:30
door Yvekes
Geen problemen hier. Gisteren nog betaling mee gedaan en kan nu ook gewoon inloggen.
Re: App Medirect
Geplaatst: 21 januari 2023, 21:44
door Yaris
Op mijn iPad werkte hij niet meer. Ik heb hem nu op mijn iPhone geïnstalleerd en daar werkt hij wel. Bedankt Yvekes.