Pagina 1 van 2
woordvoerder Medirect
Geplaatst: 29 september 2019, 08:32
door waterboy
De woordvoerder van Medirect is niet meer aanwezig blijkbaar op spaargids? Laatst actief 23 April 2019, 15:47.
Heeft het dan nog zin om een forum te hebben vraag het aan Medirect?
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 29 september 2019, 09:16
door Giskart
Ik wil dat als klant zijnde van MeDirect wel aan MeDirect-klantendienst vragen.
Heb dat account gevonden.
member15846.html
Ik stel de vraag of ze Spaargids verlaten hebben.
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 29 september 2019, 09:26
door Yaris
De bankmoderators hebben Spaargids verlaten. Zelfs de webmaster heeft de biezen gepakt. We staan er alleen voor.
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 29 september 2019, 09:55
door GreenDean
Hoe zou dat toch komen?
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 29 september 2019, 10:04
door Giskart
Yaris schreef: ↑29 september 2019, 09:26
De bankmoderators hebben Spaargids verlaten. Zelfs de webmaster heeft de biezen gepakt. We staan er alleen voor.
Jammer. Dit is toch zowat het belangrijkste Nederlandstalige-Vlaamse financiële forum?
Helemaal verlaten kan het forum niet zijn. Anders zouden we bij 'nieuwe berichten' veel spamberichten zien.
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 29 september 2019, 10:04
door waterboy
In het Frans zeggen ze
tirez votre plan ![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 29 september 2019, 10:07
door waterboy
Yaris schreef: ↑29 september 2019, 09:26
De bankmoderators hebben Spaargids verlaten. Zelfs de webmaster heeft de biezen gepakt. We staan er alleen voor.
De woordvoerder van Binckbank heeft deze maand toch nog ingelogd geweest.
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 1 oktober 2019, 14:57
door MeDirect
Beste,
Wij zijn nog steeds actief op het forum. U kunt nog steeds terecht met vragen aan ons via dit forum.
Met vriendelijke groeten,
Het MeDirect team
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 6 december 2019, 11:44
door DirkDeLaet
Wij kunnen sinds enkele dagen niet meer inloggen met Chrome, maar met windows explorer wel. Wat kan de oorzaak zijn aub?
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 6 december 2019, 13:05
door paul
heb dat regelmatig voor bij andere banken
het antwoord is dus ja
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 6 december 2019, 13:54
door annetje
Gisteren geen enkel probleem ondervonden met Firefox.
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 7 december 2019, 12:34
door Giskart
Gisteren zonder problemen kunnen inloggen op MeDirect met Google Chrome.
Als het niet werkt zou ik zeggen; probeer het eens in incognitomodus.
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 9 december 2019, 16:03
door MeDirect
DirkDeLaet schreef: ↑6 december 2019, 11:44
Wij kunnen sinds enkele dagen niet meer inloggen met Chrome, maar met windows explorer wel. Wat kan de oorzaak zijn aub?
Beste, onze technische dienst geeft ons door dat u misschien even kunt proberen de browsergegevens (geschiedenis, cookies en cache) te wissen. Dit kan in Chrome via 'Instellingen' en vervolgens onderaan 'Geavanceerd'. Dit zou mogelijks het probleem kunnen verhelpen. Indien niet, dan belt u best even met onze klantendienst. Zij kunnen via een aantal bijkomende vragen gerichter helpen.
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 27 december 2019, 11:55
door varia
Goede middag, kunnen jullie bij ME DIRECT nu toch eens dringend iets doen aan de performance snelheid van jullie server? Dit is echt wel bijzonder traag.
Bedankt alvast
Re: woordvoerder Medirect
Geplaatst: 27 december 2019, 11:59
door SonjaBm
Het openen van zulke maandspaarrekening lukt ook niet; bij de vraag 'investeringsrekening' geraak je niet verder